״האני ברוקס״ יוצרת תוכן באונליפאנז. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"ניהלתי רומן עם בעלה של החברה הכי טובה שלי, וככה גיליתי"

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 8:32

דוגמנית אוסטרלית מספרת איך קרה שהייתה "האישה האחרת" בנישואיה של חברתה הקרובה - אבל לא היה לה מושג שהגבר שנרשם בסתר לפרופיל שלה והחל לשלוח הודעות מיניות תחת שם בדוי, הוא בעלה

דירוג עשר המדינות הכי משוחררות מבחינה מינית נכון ל-2022/@chloeexplains

הדוגמנית האוסטרלית, האני ברוקס, יוצרת תכן באונליפאנז, סיפרה בסרטון ויראלי באינסטגרם את הסיפור המטריד הבא: טענה שגבר נרשם לדף המדורג X שלה באונליפאנז, שבו היא יוצרת תוכן מיני למבוגרים. הוא נרשם לפני כחצי שנה ורכש במהירות את כל התוכן הכי אקסקלוסיבי שלה. "הרי אין לי מושג מי הם", אמרה ברוקס לגבי המנויים שלה. "הם יכולים להירשם תחת איזה שם שהם רוצים. אנחנו לא זוכות לראות כתובות אימייל או משהו כזה".

ירד לך? יופי - מסתבר שאנשים מאוהבים הם מטומטמים מכדי לשרוד
תקשיבו טוב: חדר הכושר יכול לספר לכם אם בני הזוג בוגדים בכם
ארוסי ואני עשינו שלישייה עם חברה לפני החתונה - ואז קרה הנורא מכל


אותו גבר המשיך להתקדם במהירות ושלח מיד לאחר מכן הודעה ישירה לדוגמנית וביקש חוויה "מותאמת אישית" יותר. "אני מציעה גם "גירל פרנד אקספיריאנס", הסבירה ברוקס, "אבל זה מאד יקר". כחלק מהחבילה, ברוקס מציע עדיפות, וגישה ל"דברים מהנים בכל לילה. זה בעצם די להיות החברה שלך" היא הצהירה. האיש שילם עבור החבילה היקרה, ולמשך שלושה חודשים, כאשר ברוקס החליפה איתו הודעות סקס מהבילות כל יום במשך כל התקופה.

פתאום הוא השתתק.
"נעלם מעל פני האדמה", קראה הדוגמנית. "חשבתי שהוא מת."

כמה ימים לאחר מכן, ברוקס הבינה את הסיבה האמיתית לשתיקתו של המנוי הנ"ל: "הוא הפסיק לשלוח לי הודעות כי אשתו גילתה את זה", הסבירה לעוקביה. "ואשתו היא אחת החברות הכי טובות שלי!"
ברוקס נראתה מזועזעת מהחדשות, והסבירה שהיא מכירה את האיש היטב ויצאה איתו באופן קבוע לטיולים חבריים ומפגשים שכללו עוד אנשים ואת אשתו, כמובן.

היא התעקשה שלא היה לה שמץ של מושג שהוא האדם שמשלם על "חווית החברה" ושולח לה הודעות אירוטיות במשך שלושה חודשים. "בלי ידיעתו ניהלתי רומן עם הבעל של אחת מהחברות הכי טובות שלי, אני מרגיש מרושעת. אני כל כך עצובה שהוא עשה לה את זה, ושהוא עשה לי את זה".

החברה הרגיעה את האני ברוקס בכך שהתעקשה שהבגידה לא הייתה באשמתה - אבל יוצרת התוכן הסכימה לשבת עם החברה שלה ובעלה המסוכסכים כדי לדבר על המצב. אולי זה הגיוני, מאחר ולברוקס יש נישואים ייחודיים בעצמה. רק בחודש שעבר חשפה ש"שיתפה" את בעלה עם 16 נשים נוספות בשנת 2023, ואמרה שזה מעיד על החוזק של הקשר שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully