דייט עם דייסון. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

הלכתי הביתה עם דייט - מה שראיתי בחדר האמבטיה שלו זעזע אותי

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 11:39

ניו יורקרית אחת הלכה הביתה עם בחור מהאפליקציה, אבל כשנכנסה לחדר האמבטיה שלו גילתה כמה פריטים שגרמו לה לזעזוע קל - האם החשדות שלה מוצדקים, או שהדעות הקדומות הן הבעיה שלה? שפטו בעצמכן

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

קלייר הניו יורקרית הפכה לוויראלית בטיקטוק לאחר ששיתפה צילומי וידאו מסקרנים מתוך חדר האמבטיה של הדייט שהרגע פגשה לראשונה. יוצרת התוכן פגשה את הגבר האלמוני באפליקציית ההיכרויות Hinge לפני שהגיעה לדירתו לבילוי ליילי בהסכמה רחבה.

אבל הלילה פתאום קיבל גוון שונה כשקלייר נכנסה כדי להשתמש בשירותים ומצאה כמה פריטים בלתי צפויים בפנים. בסרטון, שצבר יותר מ-12 מיליון צפיות מאז פורסם, קלייר משתפת מתוך חדר האמבטיה קרמים יוקרתיים המאוחסנים בארון האמבטיה של האיש, ועוד פריטים רבים שנראים, ובכן - כאילו יש לו חברה שהוא גר איתה.

"תוך חצי שנה את נשואה לו" הטיפ המוזר של פמלה אנדרסון
"אולי נשך אותי שימר, אולי קרס אותי ברונזר": תעלומת השיזוף של ביבי
"אני מאוהבת עד מעל הראש בעץ - אבל אנחנו לא עושים סקס"

@quesoscorpio

MY BATHROOM ISNT EVEN THIS NICE

♬ original sound - quesoscorpio

את האסלה עיטרו שלושה נרות מפוארים של Le Labo Santal 26 שהונחו באלגנטיות על גביה, בעלות כוללת של 84 דולר, במקלחת עצמה, מ צאה ראש מקלחת אופנתי שנועד לסנן את המים ככה שיהיו עדינים יותר לשיער - בדרך כלל מוצר שמשתמשים בו בעלי שיער ארוך.

לבסוף, מתחת לכיור חשפה מייבש שיער יקר של Dyson, שעולה למעלה מ-400 דולר. הפריטים גרמו לקלייר לשער, ודיי בצדק - שלדייט שלה יש או חברה סודית או שהוא אולי גיי, ואלפי המגיבים הציעו תיאוריות משלהם. רבים האמינו שהפריטים בחדר האמבטיה שייכים לאישה, וחשדו שהדייט פשוט בוגד.
"חמודה, זה בהחלט הבית של החברה שלו", כתבה אחת. "תעשי שתיים ועוד שתיים"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מה אתם אומרים?

בטוח יש לו חברה
הוא בחור מטופח
הוא גיי
הוא מביא הרבה בנות הביתה והוא מארח מעולה
1810 משתתפים

"הוא הביא אותך לדירה שלה" כתבה אחרת "הסיוט הכי גרוע שלי משני הצדדים." בלש נוסף הביע את דעתו והכריז שהאיש אולי הומוסקסואל, ואמר שמכיוון שמייבש השיער דייסון נטול אביזרי סלסול הוא מניח שה איש כנראה גיי.

היו כמה מלאכים שדחקו בקלייר לא למהר ולשפוט. אחד מהם קבע: "זה אמנם סיכוי קטן מאוד, אבל סיכוי קלוש שהייתה לו חברה והיא עזבה". ואחרים הביעו תרעומת על כך שצילמה בביתו, ואת חפציו האישיים ללא רשות: "מוב כל כך נמוך לפרסם את זה בשביל לייקים. תתבגרי".

Sheee אולי תמימה, אבל חושבת שיש סיכוי שזה גבר סטרייט נאמן ושפוי, שפשוט מאד מאד אכפת לו מהשיער שלו - מה, לא יכול להיות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully