סוניה סמיונובה, מאוהבת בעץ. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"אני מאוהבת עד מעל הראש בעץ - אבל אנחנו לא עושים סקס"

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 13:41

יש אנשים כמו האישה הזאת, שבאמת הגיעו למצב של ייאוש מוחלט מבני אדם, ובמיוחד בהקשר ליחסים רומנטיים. סוניה, מספרת הסיפורים האירוטית, הצהירה לאחרונה שהיא מאוהבת קשות בעץ אלון. זה הסיפור שלה

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

סוניה סמיונובה מגדירה את עצמה "אקו-מינית".. מה זה אומר? ובכן, זה אומר שהיא מתייחסת לצמחים ולטבע בכללו, כאל אובייקט מיני ורומנטי. לאחרונה הפסיקה עם הסטוצים, ולקחה את אהבת הטבע שלה לקצה האקסטרימי מאד כאשר הצהירה על בלעדיות עם צומח אחד ספציפי, והצהירה שהיא מאוהבת עעד עמקי נשמתה בעץ אלון - שלדבריה מילא אותה ב"אנרגיה אירוטית": "הרגשתי אירוטיקה עם משהו כל כך גדול וכל כך ישן שהציף לי את הגב", סיפרה סוניה סמיונובה, בת 45, ל-SWNS על הפגישה הראשונה שלה עם העץ שעליו נשענה.

במידה ולא הספיקו לכם כל ההגדרות החדשות, אז הנה עוד אחת: היא מגדירה את עצמה כ"אקו-מינית" - אדם ש"מוצא את הטבע רומנטי, חושני וסקסי" ולעתים קרובות מדמיין את האדמה כמאהב/ת, ואף כתבה על כך מדריך שנקרא "חינוך מיני סומטי".

קוגרית גאה חולקת טריק "פשוט" איך לשמור על ציצים יפים בגיל 40
לא באקט ליסט - פאק-איט ליסט: הרשימה הנכונה לעשות ב-2024
"בגדתי בבעלי עם הבן שלנו - ועכשיו יש לנו שני ילדים"



סמיונובה החלה לשים לב לצמחים כמושאי רומנטיקה וחושניות לראשונה לאחר שעברה לאי ונקובר, בקולומביה הבריטישמתמחה גם ב"סיפורים ארוטיים", אמרה שהיא שמה עיניים על עץ אלון ענק: "הלכתי בשביל ליד העץ חמישה ימים בשבוע במשך כל החורף", הסבירה" חובבת" הטבע. "שמתי לב לקשר שלי עם העץ. הייתי נשענת עליו".

הקשר של חוקרת הטבע עם העץ המשיך להתחזק, ובקיץ 2021, החלה לפתח כלפיו רגשות ארוטיים.
כשתיארה את הכמיהות הרומנטיות שלה, באחד מסיפוריה (היא מחזיקה גם בתואר "מספרת סיפורים אירוטיים", אמרה סמיונובה שהיא אוהבת את "ההרגשה של להיות זעירה ונתמכת על ידי משהו כל כך מוצק". ובכן - מי לא?

התאהבות בצורות חיים אחרות עלולה להיראות לכן מוזרה, אבל מחבקת העצים אומרת שלהיות עם אנשים פשוט לא משתווה לזה, ומי שנמצאת בסצינת הדייטים כבר זמן מה, יכולה למצוא עצמה מזדהה מעט.

"הנוכחות שאני מרגיש עם העץ היא מה שאני מחפשת עם אדם, אבל לאנשים אין את זה", מקוננת סמיונובה. "אני משתוקקת לאותו עומס של אנרגיה אירוטית עם בן זוג אנושי, אבל זה לא בר קיימא."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

למען הסר ספק, סמיונובה מבהירה שהיא לא עוסקת פיזית בקיום יחסי מין עם העץ, אלא שהחוויה הרומנטית כולה במוחה: "תפיסה מוטעית גדולה היא ש'אקו-מיניות' פירושה סקס פיזי בין אנשים לטבע, אבל זו בסך הכל דרך אחרת לחקור את הארוטי", הסביר פטישיסטית היערות "לראות את חילופי העונות זה בעיני אירוע אירוטי. ממוות בחורף הכל מתעורר לחיים באביב, מזדווג וממשיך הלאה".

עם זאת,היא ממשיכה וטוענת שהאקו-מיניות "כבר קיימת אצל הרבה אנשים" ושיצירת קשר עם השורשים האדמתיים שלנו יכולה לפתור את בעיות האקלים. "יש סיבה שאנחנו רוצים ללכת לפיקניקים בפארקים ולטייל בטבע", הכריזה סמיונובה. "מה שאנחנו לא שמים לב אליו הוא שהסיבה שאנחנו רוצים את זה היא להתחבר לכוח החיים שמגיע מהדברים האלה, שהוא למעשה הדבר האירוטי. אני מאמינה שכולנו נוכל להרוויח ממערכת יחסים סימביוטית יותר עם הטבע".

Sheee אומרת שלאור המצב, אולי באמת שווה לנסות...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully