פמלה אנדרסון וטומי לי, מתוך הדוקו. נטפליקס, צילום מסך
צילום מסך/נטפליקס

"תוך חצי שנה את נשואה לו" הטיפ המוזר של פמלה אנדרסון

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 11:06

קבלו טיפ של פאמלה אנדרסון בו משפט אחד גורם לגברים לרצות להתחתן איתכן, לפחות ככה טוענת המשפיענית שניסתה את זה: 'זה מטורף'

טריילר לדוקו "פמלה, סיפור אהבה" על פמלה אנדרסון/נטפליקס

ודות לחמשת בני הזוג לשעבר שלה, אייקון שנות ה-90 פמלה אנדרסון עוזרת בלי כוונה לרווקות בימינו להשיג הצעות נישואין מהגברים של חלומותיהן - פשוט על ידי משפט אחד קצר.

הטיפ של הפצצה (היא עדיין פצצה) מ"משמר המפרץ" הופך ויראלי ומתבל את חיי ההיכרויות של משפיעניות צעירות ורווקות כדוגמת מרינה ניומן, 26, זוכה בתחרות יופי לשעבר: "למרות שלא ניסיתי באופן פעיל לבדוק את האמירה של פמלה אנדרסון, יש בזה הרבה אמת. אני חושבת שזה פשוט כי גברים צריכים לרדוף אחרייך", אמרה ל"פוסט" בשלישי. "הרי חשוב לי שהגבר שאיתו אתחתן בסופו של דבר יכיר בערך שלי מהיום הראשון - זו גם הסיבה שאני מאמינה שזה כל כך חשוב שנשים לעולם לא יפחדו להתרחק מכל מי שלא מעריך אותן מספיק כבר מההתחלה", הוסיפה.

"אני מאוהבת עד מעל הראש בעץ - אבל אנחנו לא עושים סקס"
נו מתי הדרופ: קרן שחם מפתיעה, וזה הדבר הבא שצריך לקרות
קוגרית גאה חולקת טריק "פשוט" איך לשמור על ציצים יפים בגיל 40

מרינה, מטאורולוגית במיאמי, התחילה את סרטון הטיקטוק בתיאור הדייטים שלה במהלך החודשיים האחרונים. "אני אומרת לו, 'אתה מקסים, נהניתי מאוד, 'אבל אני באמת מחפשת מישהו לנישואין בשלב הזה, ואני פשוט לא רואה את זה הופך למשהו רציני'", היא סיפרה, והוסיפה כי להפתעתה, גברים נמשכים יותר פנימה, במקום להתרחק ולברוח על נפשם, ורוצים אפילו יותר.

"כנראה שהדחייה עושה משהו למוח שלהם", אמרה נוימן לקהל הדיגיטלי שלה של למעלה מ-1.3 מיליון צופים "במקום לרוץ, המוח שלהם אומר, 'היא רוצה מחויבות רצינית, אבל לא איתי? אם כך אני צריך להתאמץ יותר מתמיד."

כל זה נוצר בהשראת רגע מהסרט התיעודי של נטפליקס,"פמלה, סיפור אהבה" על חייה של פמלה אנדרסון, בוא היא אומרת כי "הדרך הטובה ביותר להתחתן היא להגיד למישהו, 'אני לעולם לא אתחתן איתך' - תוך שישה חודשים את נשואה, בטוח", היא מוסיפה כשהוא מתייחסת לבעל הראשון טומי לי "אבל את חייבת להתכוון לזה," היא מדגישה. "כאילו, להתכוון שממש לעולם לא תתחתני עם האדם הזה, לעולם לא."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לפחות עבור נוימן, הטיפ הזה עבד קצת יותר מדי טוב. למעשה, המתמודדת לשעבר בתחרות מיס דרום קרולינהאומרת שהיא מתקשה כעת להיפטר מגברים שבאמת אין לה עניין בהם. העוקבים של נוימן הסכימו כי דחיית גבר היא דרך בטוחה לגרום לו לשים טבעת על האצבע: "גברים אוהבים דחייה", צחק אחד מהעוקבים. "תמיד ידעתי שאני לא רוצה נישואים או ילדים. תמיד הודעתי לבני הזוג וקיבלתי חמש הצעות נישואים בכל זאת" אמרה אחרת. "הם לא יכולים לסבול לשמוע שהם לא מתאימים לתפקיד", ציין מישהו אחר.

"שיטת אנדרסון להתחתן במהרה" היא רק אחת מהדרכים המופרכות שבהן לחוצות החתונות משיגות את החתנים שלהן - אשלין צ'פמן, מתווכת בת 38 ממירטל ביץ', טוענת שהיא נשואה עכשיו רק בזכות היהלום המלאכותי של 99 דולר שענדה על קמיצתה. האביזר הזול עלה לגדולתו בזכות ההאשטאג של תנועת "#FakeEngagementRing" - טרנד טיקטוק ויראלי במסגרתו עוטות נשים אבן מזויפת בתקווה להגיע לאבן האמיתית.

צ'פמן אמרה ל"פוסט" שטבעת האירוסין המזוייפת הייתה מה שיצר את המציאות החדשה שלה, כי:
"כשאת משקיעה במחשבות חיוביות, תפילות ושמה אנרגיה בדברים שאתה רוצה עבור חייך, יש תגמול. הטבעית פשוט עזרה לי להתמקד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully