כוכבות פורנו בקרוז. stunningstelladaniels, צילום מסך
צילום מסך/stunningstelladaniels

אולי אתה מכור לפורנו? 10 סימנים שאתה מסכן את מערכת היחסים שלך

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 9:20

תודות למהפכה הטכנולוגית, כבר אף אחד לא צריך להתאמץ כדי לספק את צרכיו המיניים כשהוא בגפו - ואפילו לא לצאת מהבית. כל סרטון פורנו על פני האדמה נמצא בהישג ידו של כל אחד, במרחק של דקה, ומכאן גם הדרך להתמכרות קצרה יותר. שימו לב ל- 10 הסימנים האלו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פורנו צולם ברונגרס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איך יודעים מתי קצת גילטי פלז'ר הפך להתמכרות מוחלטת?
עבור צרכני פורנו, אומרת סנדי בראון, מחברת הספר "אשתו של מכור לפורנו: לשרוד בגידה ולהחזיר את החיים", יש 10 סימנים שמעידים כי צפייה לא מזיקה הפכה לתלות מסוכנת - במיוחד למערכת היחסים האמיתית שלהם, והעצה שלה הופכת ויראלית לקראת ראש השנה.

סרטון שפרסמה בטיקטוק צץ מחדש כשמיליונים מקבלים החלטות לשנה החדשה, חןלקן מתמקדות באיך לשנות את ההרגלים הנלוזים שלהם לקראת שנת 2024. "אני הולכת להגיד עכשיו שצפייה מדי פעם בפורנו לא הופכת אוטומטית להתמכרות, וכל אחד מהסימנים האלה כשלעצמו לא אומר בהכרח שהתמכרת לפורנו", הדגישה בראון, והוסיפה שאין שום רע בהנאה מסרטון כזה או אחר מדי פעם.

אבל אם הרבה מאד זמן מתבזבז על צפייה בפורנו, טוענת בראון, זה אומר שחלק מהצופים עלולים לגלות שהם מתמודדים עם בעית התמכרות המאיימות עלה יחסים האמיתיים שלהם - ואפילו על יציבותם הכלכלית. הנה 10 הסימנים שאומרים שיש לך בעיה עם פורנו.

הלכתי הביתה עם דייט - מה שראיתי בחדר האמבטיה שלו זעזע אותי
"תוך חצי שנה את נשואה לו" הטיפ המוזר של פמלה אנדרסון
"אולי נשך אותי שימר, אולי קרס אותי ברונזר": השיזוף של ביבי

1. איבדת עניין ביחסי מין
בראון אומרת שלאדם שהפך להיות תלוי בפורנו לא תהיה את אותה המוטיבציה לעשות אהבה עם בן הזוג שלו. במקום זאת, סביר להניח שהם דבוקים לסמארטפון או למחשב שלהם, "עסוקים מאוד" בקיום יחסי מין עם עצמם.

2. הטעם המיני שלך השתנה
בראון מאמינה שהתמכרות לפורנו יכולה לשנות את העדיפויות של אדם בחדר השינה הפרטי שלו, ואולי להפוך אותו לנועז ואקספרימנטלי יותר עם תנוחות, ציפיות, ומשחקי תפקידים. פורנו יכול גם לשנות את הציפיות שיש לאדם מבן זוגו, וזה עלול ללחוץ עליו לעשות דברים שאינם נוחים לו.

3. הביצועים נפגעים
בראון טוענת שתלות בתוכן פורנוגרפי יכולה להפוך אדם להיות "מאוד אנוכי" במהלך התעלסות, ומזהירה נשים לפקוח עין אם בן זוגן שהיה פעם נדיב ומתחשב במיטה, התחיל לאט לאט לשים את צרכיו במקום הראשון תמיד.

4. אתה מצוברח ומתפרץ
התמכרות לפורנו עלולה לגרום לאדם להתפרץ על יקיריו, סבורה בראון. והופך לעיתים ל"מרוחק רגשית" מבן/בת הזוג. "כשאתה צורך יותר מדי פורנו, אתה לא נוכח במערכת היחסים שלך, אלא מסוגר ומצברח", הצהירה.

5. הפכת סודי ומתגונן
אם התחלת לשקר או להסביר יתר על המידה כששואלים אותך שאלה פשוטה וישירה, זה יכול להיות סימן לכך שנטיית הפורנו שלך עברה מהרגל לא מזיק להתמכרות מסוכנת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גבר צופה בפורנו. ShutterStock
גבר צופה בפורנו/ShutterStock

6. אתה הופך לאנטי-חברתי
אם גבר או אישה מעדיפים לבלות את הלילות בבית מול המסך, בניגוד ליציאה עם חברים או לדייטים עם בן או בת הזוג, ייתכן שהם מפתחים תלות בפורנו. בראון מציעה לשים לב, ואם אתם תמיד "מוצאים תירוצים" להישאר בבית כדי שתוכלו לגנוב עוד זמן מסך - זאת כנראה בעיה.

7. אתה יותר ביקורתי כלפי המראה של בן הזוג שלך
בהתחשב בגופים המפוסלים שיש לאמני פורנו - גברים ונשים, המכור עשוי להתחיל לצפות מבן זוגו בחיים האמיתיים להידמות יותר לכוכבים על המסך, ולהפוך לבלתי מרוצה ממה שיש לו.

8. אתה מחובר עד השעות הקטנות
התמכרות לפורנו עלולה לא רק להפריע לדרך בה אתה עושה סקס עם בן הזוג, היא גם עלולה למנוע ממך שינה מספקת, או לפגוע בתפקוד שלך ביומיום ובעבודה. אם אתה מרגיש עייף לעתים קרובות בגלל שבילית שעות בצפייה בפורנו בלילה הקודם, זה עשוי להיות סימן מדאיג.

9. אתה מגן על המכשירים שלך
בראון אומר שאם אדם הופך למגונן על המכשירים שלו ותמיד הטלפון והמחשב שלו קרובים אליו, אולי יש לו מה להסתיר. בנוסף, אם המכשירים שלך מוגנים עם סיסמאות דו- שלביות והסטורית הגלישה שלך תמיד מחוקה ונקייה, ייתכן שכדאי לך לבקש עזרה.

10. אתה מוציא הרבה כסף על ה"תחביב" שלך
בעוד שהרבה פורנו באינטרנט הוא בחינם, למכורים אמיתיים לרוב אין בעיה להוציא כסף עבור תוכן מותאם אישית או מנויים ב-OnlyFans. "אם אינך כן עם בן הזוג לגבי ההוצאות שלך על פורנו, זה יכול להוות בעיה רצינית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully