טאשה פייג'. tashapaigeee, צילום מסך
צילום מסך/tashapaigeee

כוכבת הפורנו לא הבינה מדוע החזה שלה ממשיך לגדול - עד שמעריציה הסבירו לה

5.4.2024 / 0:07

כוכבת הפורנו טאשה פייג' היא לא היחידה שהבחינה שהחזה שלה גדל ללא היכר. גם המעריצים שלה דאגו להעיר לה על זה בתגובות - אך בניגוד אליה, להם הייתה הארה (והסיפור הולך ונהיה יותר ויותר ביזארי)

טאשה פייג' מספרת על ההעדפות שלה במיטה/anothertashapaige

כוכבת הפורנו טאשה פייג' מקווינסלנד, אוסטרליה, לא הבינה מדוע החזה והפטמות שלה, לדבריה, גדלים. גם מעריציה הבחינו בשינוי ודאגו לחקור אותה ולנסות להבין מה השתנה? בזכותם היא הלכה להיבדק, הכחישה שמועות על הגדלת חזה וסיפרה למעריצים: "מתברר שאני בהריון".

הדוגמנית שמפרסת תוכן מיני ב-OnlyFans הפילה את המעריצים שלה מהכיסא כשגילתה להם שהיא בהריון לא מתוכנן - ימים ספורים לתוך שנת 2024. בסרטון החשיפה, שזכה ליותר מ-18,000 לייקים, היא אוחזת בבדיקת הריון חיובית ומספרת: "אני בהריון. שתהיה שנה טובה! בגלל זה החזה שלי כך כך גדול וכואב. הכל הגיוני עכשיו".

כשדיברה עם המעריצים שלה בטיקטוק (שם יש לה יותר מ-286 אלף עוקבים) על ההריון בסרטון נוסף, היא הסבירה שהרגישה חלשה יותר בחדר הכושר וזה היה סימן עבורה שמשהו לא בסדר. "שדי ההריון נמצאים כאן בוודאות. הם כל כך רגישים. ידעתי שגם הפטמות שלי גדלות. היו כמה אנשים באתר שלי ששאלו אותי לפני שידעתי 'את בהריון?'. הציצים שלי גדלו, זה דבר טוב, אני מניחה... אבל עניין ההריון? לא יודעת לומר".

כאן היא מבשרת למעריצים:

@anothertashapaige baby on board, update w be on @Tasha Paige ♬ original sound - Tasha Paige

היא הוסיפה: "זה כל כך מסתדר לי עכשיו, כי הלכתי לחדר כושר והייתי כל כך חלשה. אתן יודעות, כמו רגע לפני שאת מקבלת מחזור ואת מרימה משקולות אז את יותר חלשה? זו הייתי אני, אבל זה נמשך כבר כמה שבועות. אז הכל הגיוני עכשיו. יש לי תור לרופא המשפחה היום. אני צריכה לעשות אולטרסאונד, אז יהיה כיף. רופא המשפחה המסכן שלי, הדברים שאני זורקת עליו".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד בנושא:
דוגמנית העירום ו"מלכת הסקסטינג" לא קיימה יחסי מין כבר 3 שנים כי "מפחדים ממנה"

"הרווחתי מיליון דולר בשנתיים מכיסוח דשא בעירום - ובעלי תומך בי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

וככה היא הרגישה בזמן האחרון:

הצופים התרגשו מהידיעה על הריונה ורבים פנו לתגובות כדי להציע גם את תמיכתם - או את תנחומיהם, כשלדברי הכוכבת - היא לא לגמרי בטוחה לגבי ההריון הזה. משתמש אחד אמר: "מזל טוב... או תנחומי." אחר כתב: "זכרי שזה תלוי בך מה את עושה ואת תקבלי תמיכה ללא קשר לבחירתך. אנחנו אוהבים אותך". אדם נוסף כתב: "בכל מקרה, מה שלא תבחרי, שיהיה בהצלחה. לא הבחירה הכי קלה לפעמים, אז אני כאן כדי לתמוך".

חכו. זה נהיה יותר ביזארי

ואז הגיע טוויסט נוסף - טאשה חשפה שהיא מאמינה שהיא נכנסה להריון במהלך צילום של סצינת סקס עבהור הסרטונים למבוגרים שהיא מפרסת בפרופיל ה-OnlyFans שלה. נציג מטעמה אמר ל- 'Yahoo Lifestyle' שהיא מודעת לזהות האב. "הם לא ביחד, אבל יש להם מערכת יחסים טובה והם יקבלו החלטה ביחד".

חכו. הטוויסטים לא נגמרים. טאשה החליטה לבסוף לעבור הפלה אבל סיפרה שאשה זרה הייתה זו שחשפה את ההפלה שלה ברשת, לפני שהיא הייתה מוכנה לשתף את העוקבים שלה בסיפור, לאחר שזיהתה אותה מטיקטוק

לטענתה אישה אלמונית, אם לארבעה ילדים, צילמה אותה בחשאי עם אבי התינוק במרפאה להפלות, ושיתפה את התמונות באינטרנט. "פרסמתי סרטון חדש בטיקטוק שלי, רק שוחחתי באקראי על מה שעשיתי לאחרונה. ואז משום מקום מישהי שתוארה בביו שלה כ'אמא ל-4' התחילה לצאת עליי בתגובות, ואמרה שאני משקרת לגבי מה שאני עושה, כי היא ראתה אותי בקליניקה להפלות לבושה באותם בגדים! " אמרה טאשה.

@lettashlive Replying to @Lily-may Wilson ♬ original sound - Tasha Paige

בשלב הזה אותה אישה פרסמה סרטון משלה המכיל את התמונות של טאשה וגבר יושבים יחד במרפאת הפלות.

"הייתי המומה. לא רק שזה היה ביום אחר כשבמקרה לבשתי את אותה חולצה, אלא שהיא הלכה ושיתפה רגע פרטי בו הרגשתי הכי פגיעה", אמרה טאשה.

"להיות בהריון ואז להחליט שלסיים אותו הוא הדבר הטוב ביותר לעשות אלה דברים אישיים ביותר, ואנשים רבים מושפעים מכך. זה פשוט לא מקובל עלי שמישהו אחר, במיוחד זר, יפר את הפרטיות שלי בדרך זו", היא אמרה. "האדם הזה המשיך ופרסם את המיקום המדויק שלי, כמו גם את התמונה של האבא של התינוק שלי, ללא רשותנו" אמרה טאשה בסרטון שנמחק מאז וכעת היא שוקלת צעדים משפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully