מצאה את אהבת חייה באתר שוגר-דדי. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

לא קשור לכסף: "התאהבתי בשוגר דדי שלי, שמבוגר ממני ב-32 שנים"

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 9:27

סקרלט התחילה לדבר עם סקוט באפליקציית ההיכרויות שבה נשים צעירות מחפשות שוגר דאדי באופן מוצהר. לרגע היא לא חשבה שההיכרות הזאת תביא לה את אהבת חייה

בני הזוג שעושים סקס בטבע/kaylee_killi0n

זוג אוסטרלי עם 32 שנים הפרש ביניהם מדברים ומספרים איך זה להיות במערכת יחסים עם פער גילאים.
הכל התחיל כשסקרלט, 24, התחילה לדבר עם סקוט, 56, ברשת ב-2019, היא לא תיארה לעצמה שהוא בסופו של דבר יהיה אהבת חייה.

הצעירה הסבירה שהיא הייתה במצב נפשי גרוע באותה תקופה וחשה בדידות עזה, מה שגרם לה לחפש חברה גברית באתר "שוגר דדי", שם פגשה את סקוט ששיתף שהוא חווה את אותו סוג של תחושות, ומה שהתחיל כידידות פרח במהרה לרומן על מלא, והקשר ורק הלך והתחזק אחרי שהם הבינו כמה הרבה משותף ביניהם וכמה השיחות שלהם זרמו.

"בעלי בגד בי עם אמא שלי - וזה אפילו לא החלק הכי גרוע בסיפור"
"אספנו גופות בעוטף. כל שובל דם, כל חור ברצפה סיפר לנו סיפור"
להתחייב או להיפרד? 9 סימנים שהזוגיות שלך שווה מאמץ נוסף

מצאה את אהבת חייה באתר שוגר-דדי. טיקטוק, צילום מסך
"הייתה לו סבלנות להקשיב לי"/צילום מסך, טיקטוק

פאסט פורוורד ארבע שנים קדימה, הזוג עדיין יחד, ומאושרים מתמיד במערכת יחסים מונוגמית מחייבת, ואומרים שלמרות פער הגילאים שלהם בן 32 השנים, זה הקשר הכי טוב שכל אחד מהם חווה.
"החוויה של לצאת עם בחורים צעירים הייתה לעתים קרובות קצת מרוקנת, לעתים קרובות הותירה אותי בלןתי מסופקת", הסבירה סקרלט "ובטח שלא הייתה להם סבלנות לעזור לי - בדרך כלל הם התמקדו רק בצרכים שלהם.

"למען האמת אף פעם לא חשבתי לצאת עם מישהו מבוגר כל כך. בהתחלה, זה היה ממש מרגש לפרוץ את הגבולות והטאבו, אבל הדרך שבה סקוט התייחס אליי גרמה לי להרגיש מיוחדת, ולאט לאט התחלתי להעריך שיש לו את הסבלנות להקשיב לי ושהוא רצה לעזור לי לצמוח. ואז האהבה שלנו פשוט פרחה באופן טבעי".

לסקוט, שהתגרש שלוש פעמים, יש ילדים מבוגרים יותר מסקרלט, ובהתחלה הרגיש קצת לא בטוח לגבי המשיכה למישהי צעירה כל כך. אבל החיים קצרים מכדי לדאוג מה אחרים חושבים, הוא והחליט להתמודד: "היו לנו כמה מקרים שבהם אנשים חשבו שסקרלט היא הבת שלי", הסביר "ואנחנו מקבלים לפעמים מבטים כשאנחנו בחוץ בפומבי, אבל לא אכפת לנו."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מצאה את אהבת חייה באתר שוגר-דדי. טיקטוק, צילום מסך
"סקוט הראה לי מה זו אהבה"/צילום מסך, טיקטוק

"אמנם הכרנו באתר שוגר דדי, מכיוון ששנינו היינו בנקודות שפל בחיינו בגלל מערכות יחסים רעילות, אבל ברגע שנפגשנו, לכסף כבר לא היה שום קשר לזה - הכל אצלנו קשור לאהבה, תמיכה והדרכה. לשנינו היו בעיות של בריאות הנפש בהתחלה, ועזרנו אחד לשני לעבור את זה".

"שנינו רוצים את אורח החיים המסורתי, שבו הגבר הוא המפרנס והאישה נשארת בבית, נראית יפה, ודואגת לילדים, במקרה שלנו אלו חיות המחמד" אומר סקוט "בסופו של יום, גיל הוא רק מספר", מוסיפה סקרלט. "כל עוד אני מאושרת, הוא מאושר, ואנחנו שני מבוגרים בהסכמה, זה לא צריך לשנות מה הגילאים שלנו, מה גם שאנחנו עובדים קשה כדי שהקשר שלנו יצליח".

לזוג היה צורך לחלוק בטיקטק את סיפור אהבתם, לשם העלאת המודעות לבריאות הנפש ולמאבקים הקשורים לכך, והם מקווים שהם יכולים לעזור לשבור את הסטיגמה שיכולה להיות קשורה למערכות יחסים עם פערי גיל ולעזור לאחרים שנאבקים להרגיש פחות לבד. "אני מקווה שנוכל פשוט לשפר את היום של מישהו", אמרה סקרלט."איך מצאנו זה את זה אולי לא סיפור האהבה הטיפוסי שלך, אבל האהבה לא מפלה, ושנינו מאושרים יותר ממה שהיינו אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully