כריסטינה לי גליצ'ריסט. tina.tintinnabula, צילום מסך
צילום מסך/tina.tintinnabula

צבא קנדה יוצא נגד עובדת מין עם פטיש לחיילים במדים: "הם רק העניקו לי פרסום בחינם"

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 8:08

המשטרה הצבאית הקנדית הזהירה את החיילים מפני פנייה לעובדת המין כריסטינה לי גליצ'ריסט, שמוכרת כחובבת מדים ומעניקה לחיילים הנחה של 25 אחוזים. אבל הנסיון להעמידה לדין רק הביא לה יותר חשיפה: "פונים אליי חיילים מכל הארץ"

עובדת המין הוזהרה - תפסיקי לתת הנחות לחיילים/ODDMINDS

על אף שעיסוק בזנות הינו חוקי בקנדה, המשטרה הצבאית הקנדית טוענת כי עובדת המין כריסטינה לי גליצ'ריסט בת ה-32 עברה על החוק כשהשתמשה בצילומים שלה במדי צבא אמיתיים. בחקירתה היא טענה שהמדים לא אמיתיים ושלצבא אין שום קלף נגדה.

במקביל, המשטרה הצבאית הקנדית שלחה אזהרה חמורה לחיילים לאחר שלבכירים הגיעה הידיעה על עובדת מין "עם פטיש צבאי" שנותנת הנחות על שירותיה לגברים במדים. המאמצים שלהם להרחיק חיילים מכריסטינה התהפכו עליהם, שכן היא מספרת שמאז הפרסום היא מוצפת בבקשות מחיילים מכל הארץ. עובדת המין מאזור קינגסטון, אונטריו - שם קיים בסיס גדול של כוחות הצבא הקנדיים - אמרה ל-Ottawa Citizen שכמות הפניות אליה גדלה משמעותית וכי היא לא עומדת בעומס. היא מציעה לחיילים המציגים תעודת חוגר הנחה של 50 דולר על שירותיה, מה שמביא למחיר של 150 דולרים לשעה איתה.

המשטרה הצבאית טוענת שכריסטינה הפרה את החוק עם "שימוש בלתי חוקי במדי הצבא", לפי מסמכי המשטרה, ששיגרה אליה הודעה בה הציגה בפניה את העבירות שביצעה. בהודעה נכתב: "בבדיקה של אתר האינטרנט שלך, הבחנו שאת לא רק מפרסמת את שירותיך כשאת לבושה במדי צבא שהם פריט לבוש נשלט, אלא גם מציגה צדדים אחרים העוסקים באקטים מיניים כשאת במדים". העבירות המיוחסות לה הן "פרסום שירותי מין בניגוד לסעיף 286 של הקוד הפלילי של קנדה ושימוש בלתי חוקי במדים צבאיים בניגוד לסעיף 419 (א) לחוק הפלילי של קנדה. יתר על כן, ככל שהחקירה שלנו נמשכת, אם יתגלה שקיבלת את המדים שלך מחבר אחר בכוחות קנדיים, אזי צפוי אישום נוסף".

עם זאת, כריסטינה, שהודתה בעצמה על הפטיש שלה למדי צבא וסיפרה שהיא מציעה הנחות לאנשי הכוחות הקנדיים, אומרת שהיא הצהירה שוב ושוב בפרסומיה שהיא מעולם לא הייתה בצבא. "מעולם לא הסתובבתי בפומבי והעמדתי פנים שאני חיילת", אמרה ל-Ottawa Citizen, "שחקנים בסרטים שמתחפשים לחיילים לא מתחזים לחיילים, אז למה המשטרה הצבאית חושבת שאני כן?", טענה והזכירה שמדי צבא קנדי ​​ומדליות זמינים לרכישה ברשת ובחנויות עודפים ברחבי הארץ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כבר בסוף 2023 הזהירו המפקדים בבסיס הכוחות הקנדיים קינגסטון את החיילים להתרחק מעובדת המין שהצטלמה במדים, אולם האזהרה התבררה כדחיפה אדירה לעסק שלה. "הם נתנו לי את כל הפרסום הזה בחינם", אמרה כריסטינה, "אחרי שהם פרסמו את התזכיר הזה, נרשמו לי 10,000 כניסות לאתר. הם אמרו לחיילים: 'היי, אל תסתכלו על זה' וכל החיילים אמרו: 'היי, בואו נלך להסתכל על זה'".

מאז שהוצאה נגדה אזהרה רשמית, העסק של כריסטינה הרקיע שחקים - והיא כינתה את עצמה בצחוק "האיום המקרי היפה ביותר על הביטחון הלאומי". היא כתבה: "הודות לפרסום החינמי שה-CAF נתן לי בלי כוונה בכך שהכריז על קיומי לקהל היעד המדויק שלי, אני חווה כמות תנועה גבוהה וייתכן שייקח זמן מה להשיב לכולם. רק בשבעת הימים האחרונים נכנסו לאתר שלי יותר מ-3,414 איש. אני כעת יוצרת מובילה גם ב-OnlyFans, הודות לטיפשות של הכוחות המזוינים הקנדיים. באמת, תודה! אני מקבלת טלפונים ומיילים מכל רחבי הארץ ששואלים מתי אגיע לעיר שלהם".

המשטרה הצבאית גילתה על שירותיה - ושאנשי צבא קנדיים משתמשים בהם - לאחר שמצאה את כרטיס הביקור שלה באחד המעונות. כריסטינה אמרה: "זה חוקי לחלוטין עבורי לפרסם את עצמי ולמכור את השירותים שלי כל עוד אני היחידה שמרוויחה מזה. אין לי רישיון דיג. האם היו מאיימים לחייב אותי על דיג אם הבית שלי היה מלא בציוד דיג? הם לא יכולים להתייחס אליי כאל פושעת פשוט כי אני לובשת מדים ועשויה לעשות משהו פלילי. כל אחד יכול לבצע פשע פלילי".


עוד בנושא:
דוגמנית העירום ו"מלכת הסקסטינג" לא קיימה יחסי מין כבר 3 שנים כי "מפחדים ממנה"

"שכבתי עם 300 גברים ונשים בשנה ופוטרתי מעבודתי בגלל ONLY FANS"

"חיינו בסכנה"

עם תשומת הלב מגיע גם הסיכון לביטחונה. היא אומרת שכרגע היא מגנה על עצמה על ידי יצירת קשר עם לקוחות שמזמינים מלון עבור שירותיה ולא נפגשים איתה במקומות לא ידועים. "כרגע אני לא דורכת על קרקע בבעלות משרד ההגנה הלאומית", אמרה.

היא מאמינה שהאשמת עובדי מין בקשרים לארגוני פשע ורמיזה שהם סוחטים את לקוחותיהם "עושים בדיוק את ההיפך מלשמור על בטחוננו". היא הגיבה לאפשרות שתנסה לסחוט חיילים שמשתמשים בשירותיה: "לא יכולתי לסחוט את החיילים האלה אם החוק הקנדי היה מוצדק. אם הם לא היו עוברים על החוק בכך שהם משלמים לי, לאף אחד לא היה אכפת", היא אמרה, "אם הלקוחות שלנו מפחדים לספר לנו מי הם, חיינו בסכנה. מישהו צריך לדעת איפה אני ועם מי אני למען הבטיחות שלי. אני לא יכולה להרגיש בטוחה לבד עם זר אנונימי, שלא תהיה לי מנוס משפטי נגדו אם זהותו לא ידועה".

כריסטינה גם האשימה את הצבא הקנדי בהגברת הסטיגמה השלילית נגד "אוכלוסייה פגיעה המורכבת ברובה מבעלי מוגבלויות, אמהות חד הוריות ומהגרים, או שילוב של שלושתם". "קנדה צריכה ליישם דה קרימינליזציה מלאה כדי להגן על האנשים בסיכון הגבוה ביותר בקהילה שלנו", היא אמרה, "עובדי מין הם השכנים שלך. עובדי מין נמצאים במשפחה שלך. מגיע לנו להרגיש בטוחים בעבודה שלנו. אנחנו לא יכולים לעשות את זה אם הלקוחות שלנו מפחדים שיפגעו בהם".

כריסטינה לי גליצ'ריסט עובדת בתעשיית המין מזה עשור וטוענת שהיא הייתה עובדת מין הרבה לפני שהתעניינה בצבא, אך פיתחה פטיש צבאי כשגרה בקינגסטון ועכשיו היא "ממש אוהבת חיילים". היא אמרה: "אני מעדיפה שהם יהיו במדים בגלל שאני פטישיסטית צבאית פעילה. אני לא חברה בכוחות המזוינים של קנדה, וגם לא מילואמניקית בשום צבא אחר. אני לא חיילת, אני רק פטישיסטית צבאית".

כפי שציינו, באתר של כריסטינה יש הסתייגויות מרובות המציינות שהיא לא מגויסת לצבא - ושהיא לא קשורה לכוחות המזוינים. היא כותבת באתר האינטרנט שלה, לצד תמונה מפורשת שבה היא עוסקת באקטים מיניים עם שני גברים לובשים בתלבושות הסוואה: "אני אוספת את כל הדרגות ותגי הכובעים שלך. אני מרוויחה אותם... פשוט לא כמו שאתה הרווחת".

יש לה גם קעקוע של שלושה חיילי צעצוע ירוקים ושני פרגי זיכרון לקרובנות המלחמה מתחת לשדיה, אותם קעקעה ב-2021. כשפרסמה תמונה של הקעקועים היא כתבה: "מחויבות לכל החיים לפטיש שלי! אני לא חיילת, אני פשוט מז***ת הרבה מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully