אישה מקבלת גילוח. יוטיוב, צילום מסך
צילום מסך/יוטיוב

טיקטוק אמר: גילחתי את הפנים במשך שבועיים. התוצאות מפתיעות

19.1.2024 / 14:59

זה טיפול שבלוגריות ביוטי כבר עשו ב-2017, אבל רק עכשיו כובש אצלנו את הטיקטוק - נשים מגלחות את פלומת השיער הבלתי נראית שעל פניהן באמצעות תער, לקבלת אפקט של רעננות, בריאות, ואיפור שנראה רענן למשך כל היום. ניסינו, ואלה התוצאות

גילוח רגליים/טיקטוק

כן, זה לא קליק בייט, באמת גילחתי את הפנים כי טיקטוק אמר לי, וגם הגיע אלי מוצר כזה להתנסות. האמת היא שזה ממש לא חדש - בספירת הביוטי של יוטיוב הגילוח הנשי תפס תאוצה ב-2016, וכבר שנים שלא מדברים עליו בארה"ב, אבל המוצר עצמו לא נמכר בישראל עד לרגעים אלה, ואחרי ששמעתי מלא בולגריות ביוטי מסבירות שגילוח ה"פיץ' פאז" (הפלומה העדינה שיש לכולם על הפנים) יכולה להחליף גם את פעולת הפילינג לניקוי התאים המתים ולחידוש עור הפנים, וגם משנה את חוקי המשחק מבחינת כל מוצר שמניחים על הפנים אחרי ה"גילוח".

"ניהלתי רומן עם בעלה של החברה הכי טובה שלי, וככה גיליתי"
"האם סקס בדייט הראשון הוא הסיבה שאני עדיין רווקה?"
פטנט חדש: חומצה היאלרונית טבעית במשקל מולקולרי גבוה


לפי המחקרים, אחרי כמה גילוחים כאלה, הסרומים והקרמים נספגים טוב יותר, האיפור נצמד טוב יותר לעור, ועל כן עמיד יותר וגם משמעותית חלק יותר. זה הגיוני - למעבר התער יש אפקט של פילינג, כמו שאנחנו יודעים היטב מעור הפנים של גברים, ולכן הספיגה של חומרים שמונחים על העור הופכת לעוצמתית יותר, העור נראה זוהר יותר כי קולפו ממנו תאים מתים, ומייק אפ (גם נוזלי וגם אבקה) יושב טוב יותר על העור כשאין שום דבר ש"מפריע".

תער לנשים. חו"ל,
טיפול ממכר/חו"ל

מאחר והעור מוזן יותר בחומרים, וגם כי הפלומה שמכסה אותו, בהירה, דלילה, ובלתי נראית ככל שתהיה, נוטה להפריע להיצמדות של איפור לעור הפנים, ולהוריד את העמידות שלו. גם אם בהתחלה זה נראה טוב, במשך היום מתקבל מראה בלתי אחיד, מה שקורה הרבה פחות אחרי שמשתמשים בתער.

אפקט הפילינג והספיגה עצום, והתוצאות מעולות. העור סופח יותר נוזלים, נראה נקי יותר, רענן יותר, והכי שווה בכל האירוע המוזר הזה, זה איזה יופי המייק אפ נראה על הפנים. ההבדל הוא עצום, במיוחד ככל שהיום שלך ארוך ומזג האויר מאתגר.

לגבי החרדה הכי גדולה של כל אחת כאן, שהיא מן הסתם - שהשיער יגדל בחזרה עבה יותר וכהה יותר ובסופו של דבר תיראי כמו אבי מעוז. אכן מלחיץ מאד. אבל לא. אחרי חודש שבו עקבתי אחרי ההוראות והשתמשתי בתער הזה על עור הפנים שלי לפחות ארבע פעמים, אני יכולה לדווח לכן בוודאות מוחלטת שאין שום הבדל בצמיחה, כיוונה, צבע השערה, או עובי השערה - אפילו להיפך לדעתי, אבל אולי סתם נדמה לי. נחכה ונראה אותי עוד חצי שנה. לסיכום, ממליצה בחום לנסות - עקבו אחרי ההוראות (או צפו בסרטון שמצאתי לכן ביוטיוב), ונסו את הטיפול - הוא ממכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

INTUITION DERMA GLOW

המותג הבינלאומי INTUITION משיק לראשונה סכין חדשנית לנשים: INTUITION DERMA GLOW
(אינטואישן דרמגלואו), כלי ביוטי מקצועי, שכבש את הטיק טוק בעולם, המיועד לפעולת הדרמפילינג - פעולה פילינג עדינה המסייעת למראה עור פנים חלק וזוהר, מסיר שערות עדינות, ומשפר ומחליק את מרקם העור.

דרמפילנינג פנים הוא טיפול טיפוח באמצעות סכין בעלת להב אחד, המקלף ידנית ומחדש את מראה עור הפנים. הטיפול גורם לעור להיראות חלק ורענן, מסיר תאי עור מתים ופסולת, וחושף מראה חדש וזוהר. הטיפול מותאם אישית לפי סוג העור וצרכיו של כל מטופל.

הוראות השימוש: תחילה יש לנקות את עור הפנים ולייבש. לפני השימוש למרוח סרום עשיר או שמן,
להחזיק את הידית בזוית של 45 מעלות ולהחליק מלמעלה למטה על העור באמצעות תנועות
קצרות וקלות כלפי מטה, כשעם היד החופשית מומלץ למתוח העור. יש לנקות את הלהב על ידי החלקתו על פיסת בד והסרת השאריות, ולסגור אותו עם מכסה הלהב שמגיע איתו. לסיום למרוח קרם לחות לפנים (מומלץ להחליף את הלהב לאחר 1-3 שימושים).

אזהרה: אין להשתמש במקרים של אקנה, פצעים בולטים ורגישות בעור.
מחיר: הידית +2 סכינים : 79.90 ₪, ושלישיית סכינים (מילוי) 59.90 ₪. להשיג בבלעדיות ברשת סופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully