הכניס חמש נשים להריון, וכולם חגגו יחד. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

שק של נחשים? חמש נשים חוגגות יחד הריון מאותו גבר

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 12:22

מי אמר שנשים לא יודעות לפרגן אחת לשנייה כשגבר מעורב בסיפור? הנה, תראו את חמש האימהות לעתיד האלו, שלא רק מחייכות זו לזו אל גם חוגגות כולן יחד את הבייבי שאוור שלהן, מאותו אבא, שהכניס אותן להריון באותו הזמן

פרופ' לירן הירש מסביר מהו הריון בסיכון ובאילו מקרים יש צורך בשמירת הריון/מערכת וואלה!

מי אמר שנשים לא יודעות לפרגן אחת לשניה כשגבר מעורב? לא בטוח אם זה נורא פתוח מצד כל המעורבות בדבר או שזה פשוט מסתכם באייק קיו משותף של תמר מג'הול, אבל זו המציאות שלא יכולנו להמציא אותה גם אילו רצינו (ולא רצינו).

המוזיקאי, זדי וויל, בן 22, בניו יורק, הרים לאחרונה מסיבת הריוניות(בייבי שאוור) לכל חמשת הנשים שאותן הכניס להריון, באותו הזמן, כמובן, כי אם זרע היה בושה, האיש היה עקר. אחת מהבייבי מאמות, ליזי אשלי בת ה-29, חלקה את האירוע המדהים והמשמח עם העולם בטיקטוק כשהיא מציגה את ההזמנה למסיבה בה מצולמות האמהות לעתיד יחד, עם היתוב: "ברוך הבא זדי ווילס 1-5".

"אני מניחה שאנחנו נשים אחיות עכשיו," כתבה אשלי מתחת הסרטון, כי מושעות עצמית היא כנראה לא הצד החזק של אף אחת מהנוכחות. גם הזמר העלה תמונות משמחות של המשפחה הבלתי-מסורתית הגדולה מצטלמת מחוץ למסיבה שלה.

טיקטוק אמר: גילחתי את הפנים במשך שבועיים. התוצאות מפתיעות
התצפיתניות, העוגיות, החטופות: תערוכת גרפיטי מהממת
מתיחה או הטרדה מינית? 50 מיליון איש כבר צפו ב"אישה עם המלונים העסיסיים"

אשלי חשפה בסרטון המשך כי חמש האמהות - אשלי, בוני בי, קיי מארי, ג'ילין וילה ואיאנלה קאליפה גאלטי - "קיבלו אחת את השניה" כי זו אוירה ש"עדיף לקטנטנים לגדול בה, כמו משפחה גדולה."

"תראו את המשפחה היפה שלנו!" היא כתבה תחת אחת התמונות. "אנחנו אוהבות את הבייבי דאדי שלנו, אנחנו לא נהרוס את החיים של התינוקות שלנו! המשפחות שלנו קיבלו את זה!"

המנהל של וויל אמר ל-The Post: "החברה השתנתה, ובתורה גם דינמיקת היחסים המודרנית. המהות טמונה בהגדרה מחדש של מערכות יחסים באופן אישי, בהתנתקות מהגישה האחת מתאימה לכולם ומהלחצים החברתיים להתאים". סרטון המסיבה מראה את האמהות רוקדות ואוכלות יחד ולכאורה נהנות אחת מחברת השניה כשהן חוגגות את הלידות הקרובות שלהן.

למרות ההסכמה של המשפחה עם הבחירות הלא שגרתיות, ההגולשים חשבו קצת אחרת:
"זה מביך, לא מתכוונת לשקר", כתבה אחת
"חחחחח זה מגעיל", כתב אחר.
"בבקשה תגידו לי שזה לא אמיתי." אמרה אחת וסיכמה "לעולם לא תמצא אותי במצב כזה."

צוות הניהול של הזמר גם אמר לכלי התקשורת שהם מאמינים שהוא בוגר מספיק כדי להתמודד עם היותו אב טרי לחמישה.

SHEEE רוצה להוסיף: "כמובן, לפי כל הפרמטרים מדובר בגבר אחראי, בוגר ובעל יכולת איפוק ודחיית סיפוקים שצריכה להילמד בקורס מיוחד. איפה נרשמים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully