אינדולה , צבעים בוהקים. דודי בן הרוש,
דודי בן הרוש

50 גוונים של מוזר: השנה תצבעי את השיער בירוק סוריאליסטי

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 18:01

הטרנדים שהולכים לכבוש את המסלולים בשנת 2024 בעולמות צבעי השיער יהיו פחות ופחות אנושיים, ויותר טכנו פוגש את ה- AI, וצבעים סוריאליסטיים מעולמות המטאוורס וגיבורות העל. הטרנד המוביל: BLACK ABYSS - קשת שלמה של שחור מעמקים

דעו לכן שהטרנדים של השנה הקרובה בתחום צבעי השיער הופכים להיות פחות ופחות אנושים וריאליסטים, ואת התאוצה תופסים דווקא גוונים שלא באמת קיימים בטבע, לפחות לא על ראשם של בני אדם.

באופן הכי צפוי, ההשראות מגיעות מעולמות הטכנוקרטיה, המטאוורס, בינה מלאכותית, וקצת גיבורות על. תראו השנה צבעים סוריאליסטים במיוחד, בכל קשת גווני הצבעים, בינהם כמה גוונים לבישים לגמרי, כמו גווניו השונים של שחור המעמקים, שנקרא Black Abyss . מדובר בקשת צבעים עמוקים של שחור, המשקפים רפלקטים בגוונים שונים עם תנועות השיער.

שק של נחשים? חמש נשים חוגגות יחד הריון מאותו גבר
טיקטוק אמר: גילחתי את הפנים במשך שבועיים. התוצאות מפתיעות
התצפיתניות, העוגיות, החטופות: תערוכת גרפיטי מהממת

BLACK ABYSS – 'שחור מעמקים' לוריאל פרופסיונל. חו"ל,
שחור תות? עיצוב וצבע: אילן מרגלית/חו"ל

לוריאל פרופסיונל מציעה סדרת צבעי שיער INOA ללא אמוניה, בעלת טכנולוגיה ייחודית הרשומה כפטנט. ללא אמוניה, פורמולה טבעונית ▪ 100% כיסוי שיער שיבה . ▪ תוצאת צבע עוצמתית ועמידה לאורך זמן בזכות פטנט ה-ODS מבוסס השמנים.

בין הגוונים: שחור דובדבן - גוון בהשראת יין, שחור עם גווני אדום רכים, שחור קומיקס - שילוב של שחור כהה עם גוונים כחולים, שחור מטאלי - שחור כהה עם נגיעות צבע כסף למראה זוהר ושחור אוניקס - הביטוי הכהה ביותר של שחור עם המון ברק.

אינדולה, צבעים בוהקים. דודי בן הרוש,
ממעמקים קראתיך, עיצוב וצבע: דודי בן הרוש/דודי בן הרוש

גם אינדולה מציגה את סדרת Crea bold, סדרת צבעים חדשה בעלת פורמולה טבעונית ללא צורך בחמצן וללא אמוניה, שצובעת את השיער בצבעים חזקים ובוהקים ובעלת פיגמנט מרוכז במיוחד. סדרת צבעי השיער החדשה היא סדרת צבעים חצי קבועים עם פיגמנט מרוכז לתוצאות צבע חזקות ובוהקות במיוחד. הפורמולה טבעונית, אין צורך בחמצן או אמוניה, והתוצאות נשמרות 8-15 חפיפות. הסדרה מכילה שמונה צבעים הניתנים לערבוב - וליצירת צבעים נוספים. מחיר 89 ₪, להשיג באתר אינדולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully