החברות הטובות ששוכבות כל אחת עם הבעל של השניה. itskatyfit, צילום מסך
צילום מסך/itskatyfit

החברות הכי טובות חולקות בעלים: "אנשים בהלם כשכולנו מתנשקים"

1.5.2024 / 0:02

קייטי, רוב, וויל ודי הם צמד זוגות שמנהל מערכת יחסים פוליאמורית ולמרות הביקורות, המיניות שלהם פתוחה לגמרי וכוללת גם אנשים נוספים: "אנחנו עושים אורגיות עם אנשים שאנחנו לא מכירים ומתמזמזים ברחוב"

המדריך של קייטי לחיי הסווינגרים/@itskatyfit/

דמיינו שניה את הסיטואציה: להתנשק עם בעלך ברחוב, שניה לפני שאת מתנשקת עם החברה הכי טובה שלך ואז לתת נשיקה לוהטת גם לבעלה. זה נשמע מופרך, אבל זו המציאות של ארבעת החברים הללו.

קייטי הטריאתלטית ובעלה, כוכב הפורנו רוב אוז, נפגשו באוסטרלה וכעבור שישה שבועות התארסו. הם ניהלו מערכת יחסים סוערת והחליטו לקחת אותה צעד אחד קדימה כשהזמינו את זוג החברים הטוב שלהם, וויל ודי, להצטרף אליהם בין הסדינים. הארבעה הפכו להיות כוכבי רשת וגם הופיעו בתוכנית הריאליטי שנקראת "תאהבו, אל תשפטו", שבה הם שיתפו את הצופים במערכת הזוגית החריגה שלהם ואיך ש"שופטים אותם בכל יום על מרובע האהבה הרומנטי והפרוע שהם יצרו".

בתוכנית, שבה אפשר לקבל הצצה למערכת היחסים המורכבת שלהם, קייטי שיתפה: "כשפגשנו את וויל ודי, מערכת היחסים זרמה מהרגע הראשון. זה היה הזוג הראשון שעשינו איתו חילופי זוגות והכל זרם לנו".

ככה זה נראה

לבחורות אין ייסורי מצפון על כך שהן חולקות את הגברים שלהן והזוגות מנהלים מערכת יחסים פוליאמורית וגם אין להם בעיה לשתף את התוכן האינטימי שלהם ברשת. "אנחנו שוכבים לפעמים עם קייטי בנפרד, לפעמים עם רוב בנפרד ולפעמים עם שניהם יחד", חשפה די, "לעיתים אנחנו עושים אורגיות גדולות גם עם אנשים נוספים".

"אנחנו חוקרות אחת את השני מבחינה מינית ולומדות יותר על עצמנו בתחום הזה", הוסיפה קייטי. הזוגות הללו הם הכול חוץ מביישנים והם לא מתביישים גם להתמזמז בפומבי - למרות התגובות הזועמות שהם מקבלים ברחוב כאשר כולם מתחילים לנשק אחד את השני.

עוד זוגות עם מערכות יחסים יוצאות דופן
"זה בעלי, ויש לי גם חבר. קוראים לי אגואיסטית, ולא אכפת לי"

"נשים המומות, גברים מקנאים": גבר ושתי נשים מספרים על מערכת היחסים הפוליאמורית שלהם

"הכנסתי למיטה של בעלי 16 נשים - ואני במצוד אחרי עוד"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
@truly_show 'We love to swap partners with each other' #fyp #love #polyamory #swingers #lovedontjudge @It's Katy Fit ? ♬ original sound - Truly Show

"זה מבלבל אנשים כשהם רואים אותנו מסתובבים יחד בחוץ. היינו מתנשקים ואז היינו מחליפים... אני פתאום מתנשקת עם וויל ודי עם רוב ואנשים חושבים - מה בדיוק ראיתי כרגען?", מספרת קייט.

די אמרה שהצטרפות לזוגיות של חברתה הטובה היא "כנראה אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בחיים", אבל הבהירה שזה עניין זוגי ולא אינדיבדואלי, כשרוב מחזק את דבריה ואומר: " ארבעתנו כמו אורגניזם אחד".

כמובן שברשתות החברתיות לא מקבלים בשלווה את מערכת היחסים המורכבת הזו ומפציצים את הרביעייה בתגובות מלאות שנאה על חיי המין שלהם וכיצד הם "מסכנים את בריאותם".

כנראה שאותם מגיבים היו חוטפים התקף לב אם הם היו יודעים שקייטי ורוב גם מכניסים באופן קבוע אנשים נוספים למיטה שלהם, מלבד וויל ודי, שמעדיפים "לעשות הכל ביחד", בעוד שרוב, כוכב הפורנו כאמור, "אוסף בחורים" לאשתו ומביא אותם הביתה.

הם גם מחלקים עצות זוגיות לוויל ודי ונותנים להם טיפים כיצד לשמור על חיי הנישואים, כי השניים מתכוונים להתחתן בשנה הבאה, וכצפוי הזוג אמר שהם יחגגו את נישואיהם עם 'מסיבת חילופי זוגות ענקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully