ג׳מה ודאז, זוג הסווינגרים הבריטי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

לוותר על האגו וללכת על זה: הזוגיות שניצלה בגלל חילופי זוגות

29.1.2024 / 8:25

זוג בשנות הארבעים שלהן הגיעו למסקנה משותפת שהזוגיות שלהם לא תחזיק מעמד אם הם לא יעשו משהו כדי לגוון את חיי המין שלהם. אז הם החליטו להתחיל ללכת למסיבות חילופי זוגות, והם טוענים שזה הציל להם את היחסים

זוג בריטי אומר שקיום יחסי מין עם אחרים הציל את מערכת היחסים שלהם והם מעודדים אחרים לנסות.
ג'מה, 43, ודאז, 40, הם סווינגרים כבר חמש שנים ומאמינים שזה לא רק הציל להם את הזוגיות, אלא אף חיזק את הקשר ביניהם.

"זה כנראה משהו שכולם צריכים לשקול", אמרה ג'מה ל-Jam Press ביום שישי. "זו דרך מעולה לשפר את מערכת היחסים ולהתקרב באמצעות חוויות משותפות. זה מאפשר גם לבנות יותר אמון עם בן הזוג שלך ולהתגבר על בעיות קנאה, תקשורת וענייני אגו בסיסיים" המשיכה, והוסיפה שזה גם עזר לה להגביר את הביטחון העצמי שלה במראה החיצוני.

אתם יושבים? יוצרת תוכן באונליפאנז חשפה כמה הרויחה השנה
האנטומיה של גריי: איבר אחד שאת צריכה להכיר הרבה יותר טוב
עם התחת בחוץ: בת זוגו של מדריך הטנטרה שהפך לנשיא ארגנטינה

ג'מה ודאז החלו לצאת ב-2014 והיו מונוגמיים במשך חמש שנים, לפני שהודו אחד בפני השניה שהעיניים שלהם התחילו לנדוד. אחרי שיחות רבות הם הבינו שמערכת היחסים שלהם כנראה לא תחזיק מעמד, אלא אם כן יעשו משהו קיצוני כדי לתבל את חיי המין שלהם.

"בתחילה, האתגר הגדול ביותר היה הקנאה", הודתה ג'מה, ואמרה שהיא ודאז החליטו להקל על עצמם בכניסה לאורח החיים הסווינגרי, והתחילו את דרכם החדשה על ידי השתתפות במסיבות, רק בתור צופים.

"עבורנו, היה נכון להתחיל לקחת דברים לאט, בהדרגה", הסבירה. "להתחיל בלראות את בן הזוג שלך מנשק קודם כל אדם אחר, ואז בשלב השני אולי עירום ליד אדם אחר, אחר כך נגיעה קלה. עברו כ-12 חודשים לפני שהייתה לנו חווית חילופי זוגות מלאה ראשונה."

ואם חשבתם שניהול חיים כאלה אומר סקס מנוכר כל יום עם זוג אחר, ג'מה טוענת שזה בדיוק ההיפך:
"אנשים חושבים שמדובר בסידור אנונימי, חד-פעמי, ואני מניחה שעבור אנשים מסוימים זה יכול להיות, אבל אנחנו באמת רוצים להתחבר לזוגות קודם כל", הצהירה.

ג'מה ודאז אומרים שלעתים קרובות הם מכירים את הסווינגרים האחרים לפני שכולם הולכים למיטה ביחד. "אנחנו מבלים קצת זמן בהיכרות איתם ובעצם יוצאים איתם לדייט לפני שמשהו מיני בכלל קורה", הוסיפה הבלונדינית, ואמרה "זה מהנה לא פחות מהאקט".

ג'מה הוסיפה כי קהילת הסווינגרים היא קהילה קטנה יחסית, כך שלעתים קרובות זה מרגיש כאילו הם "מתעדכנים עם קבוצה של חברים" כשהם הולכים למועדון סקס או אירוע סווינגרים.

הם מקווים שהקהילה תתרחב בקרוב - ומפרסמים את עצמם בפומבי כדי לשבור סטיגמות על סווינגרים,
בעוד שהם מעודדים זוגות אחרים לנסות את אורח החיים הזה, ג'מה ודאז אומרים שתקשורת היא המפתח:

"תהיו ברורים בינך לבין בן הזוג בדיוק מה אתה רוצים שיצא מזה", קבעה ג'מה. "אנחנו ממליצים לכל מי ששוקל את זה, לדון ברגשות שלכם לגבי כל אירוע אחרי שהוא קרה כדי לוודא ששניכם עדיין מושקעים על מלא וגם נהנים מהמסע, ואל תשכחו שלפני הכל ואחרי הכל - אתם בזה ביחד,"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully