פטימה פלורז, בת הזוג של נשיא ארגנטינה חאווייר מיילי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

עם התחת בחוץ: בת זוגו של מדריך הטנטרה שהפך לנשיא ארגנטינה

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 10:27

היא גרושה, שחקנית, חקיינית, ומצטלמת עם התחת בחוץ, והוא איש טלוויזיה לשעבר, פרופסור לכלכלה ולקינוח - מורה לטנטרה שמתפאר ביכולות המיניות שלו בפומבי. הזוג המאד רועש הזה לא הכירו באח הגדול - אלה נשיא ארגנטינה חאווייר מיילי, והגברית הראונה שלו - פטימה פלורס

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ במסיבת עיתונאים לאחר דיון במשפט הדיבה של אי. ג'ין קרול הטוענת שאנס אותה/רויטרס

אנחנו אוהבים להתבכיין שבישראל של פעם הפוליטיקאים היו אנשים עם ערכים וכבוד, וטעות של 200 שקלים הייתה גורמת להם להתפטר בבושת פנים. ועכשיו, ובכן, כולם יודעים איך זה נראה עכשיו. ולא רק כאן. הסטנדרטים לפיהם נמדדו פעם אנשי ציבור ופוליטיקאים ואפילו בני ובנות זוגם, היו פעם הרבה יותר נוקשים. נבחרים נדרשו להיות הגונים, נשואים, בעלי עבר נקי מכל שערוריה, וליתר ביטחון גם קצת משעממים. לא עוד - זה השתנה בשנים האחרונות, ויש כבר כמה דוגמאות מהעולם המערבי הנאור, של פוליטיקאים שפעם בחיים לא היו עוברים את אחוז החסימה.

מתחרטת שלא התחתנת עם האהבה הראשונה שלך? תני לנו לעודד אותך
הו, החרדה: צורת הדייטינג הנחותה ביותר מאיימת לשוב לחיינו
בוגד? שבע המילים האלה מוכיחות שאת לא חושדת בו סתם


אחד הניצנים הראשונים של המגמה היה נשיא צרפת, מקרון, שהתחתן עם המורה שהטרידה אותו מינית כשהיה בן 15. אז כולנו היינו כזה "טוב, הם צרפתים", אבל אז דונלד טראמפ נבחר לנשיא ארצות הברית (ועוד רגע ייבחר שוב), והנסיך הארי פגש את אשתו השחקנית, הגרושה, כהת העור והלא אנגליה בכלל, מייגן מרקל. לאט לאט גם הפוליטיקאים שלנו התחילו להתנהל כמו דמויות בריאליטי, וההתרופפות הזו מבשרת על עידן עולמי חדש, לא בהכרח בקטע טוב. אבל ברמה הרכילותית, לגמרי מבדר.

הזוג המאושר

נשיא ארגנטינה הטרי חאווייר מיילי בן ה-53, ידוע באישיותו הראוותנית, בסגנונו האישי המיוחד ובנוכחות התקשורתית החזקה שלו. הוא תומך בחופש הבחירה במדיניות סמים, נשק חם, זנות, נישואים חד מיניים, העדפה מינית וזהות מגדרית. במדיניות החוץ, הוא תומך בקשרים הדוקים יותר עם ארצות הברית וישראל, ותומך גם באוקראינה בתגובה לפלישה רוסית למדינה, ובהרחקת ארגנטינה מקשרים עם סין. מצד שני, הוא מתנגד להפלות, ורק ברגע האחרון של הקמפיין נטש את ההבטחה לאפשר שווקים חופשיים באיברים אנושיים ובילדים, שלדבריו בעבר "ממילא נסחרים". נו מילא, אף אחד לא מושלם, ומיילי בטוח שלא.

מדובר בכלכלן ליברטריאני ולשעבר מורה למין טנטרי שידוע בהתבטאויותיו הקשוחות בתקשורת, שהפך ביום אחד לנשיא הנבחר של ארגנטינה. ניצחונו הופך אותו לאחד מקומץ קטנטן של ליברטריאנים שנבחרו אי פעם כמנהיגי עולם, והיחיד המכהן כעת בתפקיד.

הפופוליסט הושווה לא מעט לטראמפ בשל דמותו הציבורית ובתהילת הטלוויזיה שלו - התומכים חבשו כובעים של Make Argentina Great Again, בעוד בעצרות הוא הניף מסור חשמלי והבטיח להשתמש בו כדי "לחתוך" בשחיתות והביורוקרטיה של המדינה. וכך עשה. הבטחותיו לשינוי במדינה שנפגעה קשה בעוני קיצוני ואינפלציה תלת ספרתית, החלו להתממש כבר בתחיל כהונתו, כשהוריד חצי ממשרדי הממשלה המיותרים לטענתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בעל הבלורית הפרועה מכונה "הפאה" ו"האריה", ובתור נער היה ידוע בשם "אל לוקו", בשל התפרצויותיו על מגרש הכדורגל ומחוצה לו, כינוי שאימץ בשמחה. בנוסף, כולם מכירים את כלבו המנוח קונאן, מסטיף אנגלי ששקל 200 ק"ג, כי מיילי החזיק ציור של חיית המחמד במשך כל הקמפיין.
כרגע יש לו חמישה גורים ששיבט בדמותו של כלבו לשעבר, הליך שעלה 50 אלף דולר. ארבעה מהכלבים - מורי, מילטון, רוברט ולוקאס - נקראים על שם כלכלני השוק החופשי מילטון פרידמן, רוברט לוקאס ומארי רוטברד. החמישי נקרא, כמובן - קונאן.

למרבה ההפתעה הוא דוקא מגיע מבית די שגרתי. הוא ואחותו קארינה גודלו על ידי אביהם נהג אוטובוס, ואמם עקרת בית, בבית ממעמד הביניים בבואנוס איירס. הוא אמר שאביו היכה אותו והתעלל בו פסיכולוגית. "כל המכות שקיבלתי כשהייתי ילד אומר שהיום אני לא מפחד מכלום", אמר מיילי במהלך הקמפיין, והוסיף כי "אבא שלי תמיד אמר לי שאני זבל, שאני הולך למות מרעב."

מיילי מאד קשור לאחותו, האישה השנייה בחייו, ומדבר על הפיכת האחות קרינה, לשעבר בעלת חנות צמיגים ומוכרת עוגות, לגברת הראשונה הבאה של המדינה, מכנה אותה "הנשמה" של הקמפיין שלו לנשיאות, ומתייחס אליה בפומבי בתור "אל חפה".

אבל אל-חפה האמיתית, ומחזיקת התואר 'הגברת הראשונה', היא בת הזוג שלו, דמות לא פחות ססגונית ממנו, מריה פטימה פלורס, שחקנית ארגנטינאית, שמעלה מדי ערב מופע חיקויים, שבו היא לובשת חליפה נטולת ישבן. כן כן, תחת בחוץ. תחת יפה, של אתלטית.

פלורז, ששיחקה הוקי מגיל 6 עד 14. היא בתם של אדריכל ומורה לגיאוגרפיה. השניים התחילו לצאת ממש השנה. בגיל 17, לקחה פלורס חלק במופע כרקדנית ועוזרת כוריאוגרפיה ביצירות שונות בבימויו של פפה סיבריאן קמפוי. בגיל 20, נסעה לפרו להשתתף בתוכנית טלוויזיה, שם פגשה ונישאה לבעלה לשעבר והחבר הראשון שלה (המבוגר ממנה בכ-25 שנה), שבאותה תקופה היה המפיק של קבוצת הנשים שהופיעה בה. הכינוי "פאטימה" הוא כינוי קתולי למריה הקדושה, רעיון שלו כדי לעזור לה להתחבר לקהל שלה (הקתולי ברובו) טוב יותר. והכינוי דבק בה עד עכשיו, כחברתו של הנשיא מיילי.


למרות שהם יחד פחות משנה, פטימה פלורז, בת ה-42 נחשבת לגברת הראשונה של ארגנטינה לכל דבר ועניין - "אני ממש מכורה לחוויאר", היא אמרה ל"סאנדיי טיימס" במהלך ראיון "גם כשאנחנו רחוקים זה מזה, אנחנו מאוד קרובים. וכשאנחנו קרובים, אנחנו ממש קרובים" פלורז רומזת להתפארויות הבוטות של מיילי ביכולותיו המיניות. מדריך הטנטרה לשעבר אמר לא פעם שהוא יכול להימנע מאורגזמה במשך שלושה חודשים.

"אין תלונות", הייתה תגובתה לשאלה ישירה על היחסים האינטימיים שלהם, והוסיפה בצחוק, "יש הרבה סיפוק". מערכת היחסים עובדת טוב גם בשאר המחלקות, לטענתה: "אני סופר מאוהבת בו, מעל הראש", היא אמרה. "הוא כוכב רוק. אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים", אומרת פלורז בתגובה לתגובות הארגנטינאים "האמת היא שאנחנו מאושרים ביחד".

"אנחנו לא מביאים עבודה למערכת היחסים שלנו, הרגעים שלנו ביחד הם להנאה. אנחנו מנצלים היטב את הזמן שלנו ביחד, מלטפים אחד את השני, מתחבקים, מתחברים, מדברים על הרגשות שלנו, על הדברים הרגשיים והרוחניים".

וזמנם יחד אכן מועט - פלורס עולה לבמה כמעט כל ערב כדי לבצע חיקויים של עשרות סלבריטאים כולל מייקל ג'קסון, שאקירה, וכן, גם של מיילי עצמו, שאפילו עלה לבמה כדי לתת לה חיבוק של 13 שניות, סרטון שהפך ויראלי.

פלורז אפילו היתה בחדר כשנשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הנוכחי טראמפ התקשר לברך את מיילי על ניצחונו ב-19 בנובמבר "הוא היה מאוד רגשני לגבי הניצחון של חאבייר", אמרה, לפני שעברה לאנגלית כדי לחקות גם את טראמפ אומר "מזל טוב! מזל טוב!"

"לא התראינו שבוע", אמרה פלורז בזמנו לעיתון. "הוא נשיא מסור במשרה מלאה שישן מעט מאוד כדי לעמוד באתגר הגדול. אז הרגעים שלנו יחד, הם סופר איכותיים". כנראה שלה יש יותר אורגזמות מפעם בשלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully