ונסה ווהן, עברה ניתוח פלסטי בנרתיק שהשתבש. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

עשתה ניתוח כי גבר אמר שהפות שלה מכוער. עכשיו היא סובלת בסקס

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 7:26

"עברתי ניתוח פלסטי בנרתיק אחרי שהאקס שלי אמר שזה 'הגרוע ביותר שהוא ראה אי פעם' - עכשיו אני לא יכולה לשים טמפון, והסקס מאד כואב"

השתלת הרחם הראשונה בארצות הברית נכשלה - בגלל זיהום פטרייתי/סיפור בדקה

ונסה ווהן, ממלבורן, אוסטרליה, כיום בת 47, סיפרה שכשהייתה בשנות ה-20 לחייה, אחד האקסים שלה אמר לה שהנרתיק שלה הוא "הגרוע ביותר שהוא ראה אי פעם", גם שנים אחר כך ההערה המרושעת הזו גרמה לה להיות מודעת לעצמה יתר על המידה והיא החלה להשוות את עצמה לכוכבות פורנו שהפות שלהן היה 'מסודר יותר'. "חשבתי שאני כנראה לא לגמרי נורמלית שם למטה" היא נזכרת.

ההערות של בן זוגה לשעבר בשילוב עם בגידה על ידי בן זוג נוסף גרמו לה להרגיש חוסר ביטחון נוראי: "כשגיליתי שהאקס שלי בגד בי עם נשים אחרות, מייד חשבתי שוב על מה שהחבר הקודם אמר לי בשנות ה-20 לחיי וחשבתי שזו כנראה הסיבה", אמרה.

עם התחת בחוץ: בת זוגו של מדריך הטנטרה שהפך לנשיא ארגנטינה
האנטומיה של גריי: איבר אחד שאת צריכה להכיר הרבה יותר טוב
אתם יושבים? יוצרת תוכן באונליפאנז חשפה כמה הרויחה השנה


"אז התחלתי לחקור ניתוחים פלסטיים", סיפרה, וביוני 2020, מצאה ניתוח נרתיקי שנקרא labiaplasty, שמחירו 3,500 דולר. זה לא היה בדיוק כפי שציפתה.לדבריה הרופא הוריד בערך סנטימטר יותר של עור ממה שהוא אמר במקור שהוא מתכוון להוריד, והותיר אותה כואבת וחשופה.

ונסה ווהן, עברה ניתוח פלסטי בנרתיק שהשתבש. אינסטגרם, צילום מסך
ונסה ווהן, עברה ניתוח פלסטי בנרתיק שהשתבש/צילום מסך, אינסטגרם

"אמרתי לו שאני רוצה רק לסדר ולא להוריד את כל עודפי העור, ווהואן אמר שהוא רק מהדק את השפתיים, אבל הוא לא נתן לעור ליפול באופן טבעי - הוא חתך הרבה יותר ממה שהיה צריך כי הוא מתח אותו והידק אותו. כשהוא השתמש בלייזר, יכולתי להריח את העור שלי נשרף ויכולתי לראות את העשן", אמרה.

הכאבים שחשה לאחר הניתוח היו גדולים - והסיוט לא נגמר שם: "בקושי יכולתי ללכת, זה בער כמו משהו שמעולם לא חוויתי. הלכתי הביתה והקרחתי את זה מהבוקר עד הערב כי זה כל הזמן בער. נתתי לזה שבוע להתאושש אבל עדיין סבלתי מאוד",

כשלושה שבועות לאחר הניתוח, היא הבחינה שהפות שלה, החלק החיצוני של הנרתיק הכולל את הדגדגן והשפתיים, נפוח. "זה נראה כאילו התפרים הולכים לקפוץ", אמרה. "הוא איחך את השפתיים הגדולות שלי לתוך הכניסה של הנרתיק. הוא הוציא את הבשר עד העצם". ווהן הבינה שהניתוח שלה השתבש. הוא לא רק הסיר את השפתיים הקטנות שלה, אלא הוא גם הסיר את הכיסוי של הדגדגן שלה, והותיר אותה "רגישה ביותר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ונסה ווהן, עברה ניתוח פלסטי בנרתיק שהשתבש. אינסטגרם, צילום מסך
ונסה ווהן, עברה ניתוח פלסטי בנרתיק שהשתבש/צילום מסך, אינסטגרם

"רציתי להאמין בכל ליבי שזה לא השתבש. חיכיתי שהחלק הזה בגוף שלי ימות - כל כך פחדתי שזה יקרה", אמרה. וזה קרה. היו לי דלקות בדרכי השתן כל חודש שני לאחר מכן כי לא היתה הגנה - שום דבר לא הגן עלי מפני החיידקים שרצו להיכנס פנימה."

מאז הטראומה הזו עברו כמה שנים, והיא נשואה לאג'אי, גבר בן 26. ועדיין סובלת מכאבים.
"החדרת טמפונים היא קשה מאוד וסקס עדיין כואב מאוד בכל פעם", אמרה. ווהן תבעה מאוחר יותר את המנתח הפלסטי וקיבלה פיצוי פשרה של שש ספרות, אבל זה לא משנה את הכאב שהיא סובלת מהעובדה שאולי לא תוכל להביא ילד לעולם. "אני רוצה ללדת יום אחד, אבל המחשבה לדחוף ילד מהנרתיק שלי היא מאד מרתיעה", הסבירה.

ווהן מבקשת להעלות את המודעות לסכנות שבביצוע ניתוח פלסטי לשפתי הפות, ומעודדת נשים לאהוב את עצמן כפי שהן. היא פרסמה סרטונים המפרטים את החוויה הקשה בטיקטוק שלה, שזכו לאלפי צפיות.
"אני כל כך מתחרט על הניתוח הזה. לא היה שום דבר לא בסדר איתי. השפתיים הן רק עור - אין שום דבר רע בעודפי עור. הסיבוכים שאת יכולה להיתקל בהם בניתוח הם הרבה יותר גדולים מסתם שפתיים גדולות יותר מהממוצע. אני חושבת שצריך למגר לגמרי את הניתוח הזה. הוא מזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully