נשים שותות קוקטיילים במועדון. Jacob Lund, ShutterStock
ShutterStock/Jacob Lund

לא תאמינו לאן אתם צריכים ללכת עכשיו כדי לפגוש בחורות שוות

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 9:12

אהבה קשה למצוא וזוגיות מסובך לנהל, את זה אנחנו יודעות - אבל עד כדי כך שבעולם שבו יש אפליקציות לכל שכבת אוכלוסיה, רווקים צעירים צריכים עוד עזרה? טרנד הדייטינג האחרון שהגיע לאוזנינו מבשר על כשלון הטכנולוגיה וחזרה לערכי העבר. אנחנו בעד

לימור בנדל, מטפל זוגית באולפן - על מונוגמיה/וואלה!

ג'ייסי אדלר, בת 26, כבר הייתה מיואשת מחיי האהבה שלה, ואז שמצאה את גבר חלומותיה במסיבת פופ אפ - חכו לזה - של קריאת ספרים. היא ראתה פוסט באינסטגרם על אירוע ייחודי, וידעה מיד שהיא חייבת לשריין לעצמה מקום.

זה לא "מועדון ספרים" אלא "מסיבת קריאה", מסיבה שכשמה כן היא, מורכבת מאנשים שמגיעים עם ספר, מתיישבים לקרוא כל אחד עם עצמו, משוחחים אחד עם השני בהפסקות, כשמישהו ברקע מנגן בפסתנר. היש יותר ישן מזה? לא, אבל מסתבר שקלאסיקות לא סתם הגיעו למעמד הזה - הן פשוט טובות, לא משנה כמה זמן עובר.

לוותר על האגו וללכת על זה: הזוגיות שניצלה בגלל חילופי זוגות
עשתה ניתוח כי גבר אמר שהפות שלה מכוער. עכשיו היא סובלת בסקס
אלו 5 נזקי העישון העיקרים לעור הפנים, אבל יש גם חדשות טובות

בחור צעיר יושב וקורא ספר. ShutterStock
לפעמים כל מה שצריך זו אוירה של חדר עיון/ShutterStock

במסיבה האחרונה כ-80 תולעי ספרים מכל רחבי העיר התאספו לקרוא בשתיקה בסביבה הנעימה, לבד אבל ביחד - לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, להירגע, להתערבב ואולי אפילו לקבוע דייט. "אני זוכרת שהתכוננתי וחשבתי, 'זה מסוג האירועים שהייתי רוצה לפגוש בהם את בעלי. והלכתי לאירוע, ופגשתי את בן באותו לילה אמרה ל"פוסט". ג'ייסי אדלר ובן ברדבורי נפגשו שם, פטפטו על ספרים, הקליקו והם עד עכשיו יחד.

ברדבורי הוא אחד מיוזמי האירוע יחד עם שלושה מחבריו הטובים ביותר - טום ווסטר, שרלוט ג'קסון וג'ון ליפריירי. הם לא תיארו לעצמם כמה מוצלח זה הולך להיות.

"אם היית אומר לי לפני שבעה חודשים שאני הולך למצוא את החברה המושלמת שלי על ידי פתיחת מסיבת פופ-אפ של קריאה, הייתי עושה את זה אתמול", הוא אמר, ונזכר במסיבת הקריאה הראשונה, שנערכה על גג של חבר, ביוני. כשהבקשות לעוד אחת ומהר החלו להגיע, הם הבינו שהם עלו על משהו, והקימו את הליין שמפציע בכל פעם במקום אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אישה קוראת ספר באמבטיה עם כוס יין. Elena_Goncharova, ShutterStock
פעולה של התבודדות שהיא כיפית גם יחד/ShutterStock, Elena_Goncharova

"ספרים הם כנראה שוברי הקרח הטוב בעולם כדי להגיע באמת לשיחת עומק", התעקש ווסטר, וארבעתם החליטו פה אחד להרחיב את האירועים. הליין המצליח שנקרא Reading Rhythms מרים עכשיו כשניים עד שלושה אירועים בשבוע במנהטן וברוקלין, בעלות כניסה קטנה, וזה עובד כל כך טוב, שכולם כבר מלאים עד אפריל 2024.

למרות שקריאה היא בדרך כלל פעולה שאדם עושה לבדו, יש לציין, העובדה שיש לכל אחד את האופציה הלתעמק בספרו ולהישאר שותף פאסיבי, כנראה מרגיעה את כל הנוגעים בדבר, וגם - כבר יש על מה לדבר "סוגי הדיונים שמתאפשרים כאן וסוגי האנשים שמגיעים הם שהופכים את זה לכל כך מיוחד", אמר ברדבורי, ואחרי שהשתתפה באירוע הראשון שלה ביום שני, אמנדה מור מסכימה. בת ה-38 דחפה את עצמה להשתתף במפגש בכוחות עצמה ויצאה עם חברה חדשה וחיבור מיידי עם גבר שהתמקם במושב לידה.

השניים החלו לדבר על מה שהם מתכננים לקרוא הערב, וכשהלילה נגמר, החליפו מספרים וקבעו דייט באותו בר יומיים לאחר מכן. עם החברה החדשה היא המשיכה כל אותו יום לדבר בהודעות טקסט - "זה היה ממש כיף", אמרה מור ל"פוסט". "יצאתי מבסוטית מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully