כפות רגליים עם לק אדום. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

עבודה מהבית: זה הסכום ששווה תמונה של כף הרגל שלך באתר פטיש

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 8:30

פטישיזם של כף רגל כבר מזמן הפך למיינסטרים - עד כדי כך שמעריצי הז'אנר משלמים עד 45,000 דולר עבור תמונות - רוצה לדעת כמה שלך שוות? יש מדריך מפורט לכפות הרגליים הכי מבוקשות - עם תמונות

הגבר שמוכר למציצת אצבעות רגליים/TLC - Addicted to Sucking Toes | My Strange Addiction

בעקבות העלייה של מחירי הדלק, אולי גם אתן מחפשות אפיקים נוספים להשלמת הכנסה, תרשו לנו לבשר כלן שתמונה פשוטה של כף הרגל הנכונה יכולה להכניס לכם 45000 דולר בשנה.

זה נכון - המפתח לחופש כלכלי יכול להיות במרחק של כמה קליקים על המצלמה, קצת עריכה, ולהרוויח לך קצת אקסטרה כסף, כל עוד יש לך את הבוהן הנכונה. "פטיש רגליים הוא אחד הפטישים הנפוצים ביותר", אמרה המפטלת המינית פטרישיה קוק. "סוג כף הרגל הנדירה והנדרשת ביותר באתרי פטישים נקראת 'האיכרה'. לא מדובר בכף רגל של דוגמנית כפכפים, אלא דווקא בכף רגל שבה שלוש האצבעות הגדולות ביותר שות באורכן.

ניסיתם, עכשיו תמחקו את כל מה שחשבתם שאתם יודעים על פורפליי
משהו עצוב בעיניים: מחקר גילה מהי טכניקת הפלרטוט שעובדת תמיד
תמונת המעצר של צ'לסי מככבת בפעם השנייה. הפעם - התנגדות למעצר

כמה שווה תמונה של כפות הרגליים שלך?. אתר רשמי, צילום מסך
שיהיה בהצלחה/צילום מסך, אתר רשמי

סקר שפורסם על ידי אתר הפטיש FunWithFeet גילה כי נשים עם רגל מרובעת הרוויחו עד 45,000 דולר, בעוד אלו עם רגליים יווניות, שבהן האצבע השנייה ארוכה מהשאר, ירויחו כ-43,000 דולר. כפות רגליים רומיות, שבהן שלושת האצבעות הראשונות באורך שווה, יכולות גם הן לעשות סכום יפה, בעיקר בגלל שאין הרבה נשים שיש להן את מבנה הכף הרגל הזה.

"אם את רוצה להצליח, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, אבל בעיקר, צריך לחשוב על איכות התמונות ולהבין את הקהל", הסבירה קוק "זה יותר מסתם צילום מהיר, זה תהליך. נסו להיות יצירתיים ולחשוב על שילוב של אביזרים, צלמו מספר תמונות, למדו קצת עריכה, שחקו עם סוגי תאורה ופילטרים שונים, ותרגלו תנוחות רגליים מרובות. כמו כן, קחו בחשבון שתוכן ייחודי ואיכותי שמרגיש אישי, נוטה להימכר טוב יותר." סיכמה. אגב, מתברר שלק אדום מועדף בקרב רוב הפטישיסטים. בהצלחה שיהיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עם המשתמשים שמציגים העדפה, אלה עם תמונות נקיות ומצוקות בציפורניים פופולריים ב-75% יותר, כאשר 96% מהאנשים אומרים שהם מוצאים רגליים שעירות לא מושכות. למרות זאת, צורות שיניים נפוצות עדיין יכולות לראות 21,000 פאונד בשנה בממוצע, במיוחד אם אתה נותן לאישיות שלך להראות.
לרוע המזל עבור רבים, המשחק עשוי להסתיים לפני שהוא מתחיל - כף הרגל המצרית הנפוצה ביותר, עם בוהן גדולה גבוהה, תרוויח בערך 50% פחות מכל סוג כף רגל אחר.
ואם יש לך שיער שצומח על הרגליים, תשכח מזה - זה המקום שבו עצומים 96% מהמשתמשים של FunWithFeet קבעו את הקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully