צ׳לסי טימפ "hottest mugshot ever". אקס, צילום מסך
צילום מסך/אקס

תמונת המעצר של צ'לסי מככבת בפעם השנייה. הפעם - התנגדות למעצר

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 10:36

צ'לסי טימפה, שהמאג-שוט שלה כשנעצרה בפעם הראשונה היה התמונה האהובה ביותר באתר Mugshawtys, מצאה את עצמה שוב בבעיה עם החוק, גם הפעם תמונת המעצר שלה היכתה גלים, ולא רק בגלל שהיא לוהטת כל כך

בווידאו: בן 27 גנב פלאפון דקות לאחר ששוחרר ממעצר 28.01.24/דוברות משטרת ישראל

צ'לסי טימפה, אישה שקיבלה בעבר את התואר המפוקפק "המאג-שוט הכי לוהט אי פעם" מצאה את עצמה שוב בבעיה עם החוק, ושימחה אץ מעריצי האתר הביזארי Mugshawtys.

צ'לסי טימפ המקועקעת נעצרה עקב האשמה בביזיון והשמצה של בית המשפט ווגם התנגדות לצו בית משפט. תמונתה, השניה בקריירת הפשע המוצלחת שלה, פורסמה בחשבון טוויטר שמעלה תמונות מעצר 'סקסיות'. בחשבון נכתב: "הצילום הקודם של הבחורה הזו הוא הכי אהוב אי פעם", ואנשים מיהרו להגיב על הפוסט. אחד קרא: "רבותי, הרימו את הכוסות לכבוד הסלבריטי!" אחר ביקש: "שמישהו יפרסם את הצילום הראשון שלה", ושלישי הציע: "כמה הערבות שלה? הרגע קיבלתי תשלום".

לא תאמינו לאן אתם צריכים ללכת עכשיו כדי לפגוש בחורות שוות
זעם ברשתות: "למה כל יום צריך להרגיש חוסר ביטחון ממשהו חדש?"
לוותר על האגו וללכת על זה: הזוגיות שניצלה בגלל חילופי זוגות

צ׳לסי טימפ "2 hottest mugshot ever". אקס, צילום מסך
תמונת המעצר הנוכחית - ביזיון בית המשפט/צילום מסך, אקס

טימפה, מבנטון, קנטאקי, הסתבכה לראשונה עם החוק כאשר היא נתפסה על ידי משרד השריף של מחוז מק'קרקן בקנטקי, ארה"ב, וצילום המעצר המחויך שלה הפך לוויראלי במאי בשנה שעברה.

בסך הכל נעצרו 14 בני אדם במה שרשויות אכיפת החוק המקומיות כינו אז 'אחד ממעצרי הסמים הגדולים ביותר שנראו אי פעם באזור'. כשעלתה תמונת המעצר המקורית שלה, פרסמה Mugshawtys בחשבון האינסטגרם שלהם: "פשע מאורגן, סחר בפנטניל, והריגה מדרגה שנייה".

הפוסט נתקל בשורה של תגובות שהציעו "להציל אותה" ודרישות נרגשות כגון: "שחררו את המלכה שלי".
כמה מגיבים לקחו את הפשעים שהואשמה בהם קצת יותר ברצינות, ואדם אחד כתב: "תשמרו אותה לעצמכם. אני מותח את הגבול בסחר בפנטניל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully