שני גברים מנשקים אישה. ShutterStock
ShutterStock

שמת לב שמתחילים איתך יותר כשאת לא פנויה? יש לזה סיבות מדעיות

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 13:11

בטוח שמת לב שגברים מסתכלים עלייך יותר ומתחילים איתך יותר, דווקא כשאת בדיוק ב"היי" של תחילת מערכת יחסים חדשה, ושאלת את עצמך למה זה ככה. אז מסתבר שיש לזה סיבות מדעיות לגמרי

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בטח שמת לב שאת מרגישה כמו מיליון דולר כשאת מאוהבת, ובאופן פלאי גם מקבלת יותר מחמאות. לא, את לא מדמיינת, את באמת נראית יותר טוב מהרגיל. הנה כמה דברים שמשפיעים ישירות על המראה החיצוני שלך כשאת מרגישה מאוהבת במיוחד.

הדם זורם יותר טוב
כשאת מרגישה מאוהבת, זרימת הדם שלך מוגברת, מההתרגשות, וזה מזרים יותר דם לעור שלך, מה שמגביר את ההסמקה בפנים. ואת אספקת החמצן והחומרים המזינים שהוא צריך כדי להיראות טוב.

רק נפגשתם והסקס טוב בקטע מוגזם? אולי יש לו את הבעיה הזאת
זה רק נראה רומנטי - זה מסוכן: כך מבדילים בין אהבה להפרעה
שחקנית השחמט ה"סקסית בעולם" הובכה עם הפסד לילדה בת 11


הגוף זקוף יותר
כשאת מאוהבת את מחוברת יור\תר לתחושות הגופניות שלך וזה גורם לך לשחק עם השיער יותר, ללכת זקוף יותר, ולדבר בקול גבוה יותר - כל הביטחון הזה פותח את שפת הגוף שלך וגורם לך להיראות אטרקטיבית יותר עבור אחרים.

אישה מחייכת. ShutterStock
העור שלך נראה טוב יותר כשאת מאוהבת/ShutterStock

משתחרר אסטרוגן
כשאת חווה אורגזמה, הגוף שלך משחרר אסטרוגן. לכך יש השפעה מיידית על הגברת ייצור הקולגן של הגוף, והקולגן הוא זה ששומר על העור שלך מתוח, צעיר ונטול קמטים. זה כמו קרם לחות קולגן יקר אבל לגמרי בחינם.

הכושר עולה
להיות במערכת יחסים בריאה יכול להפוך אותך לספורטיבית יותר. למעשה מחקר מצא כי להיות במערכת יחסים אוהבת משפרת ביצועים אתלטיים, כי המוטיבציה לפעולה גוברת משמעותית. מסיבות די מעשיות: כמה ספורטאים שהשתתפו במחקר ציינו שיש להם יותר תמיכה ועזרה בבית בכל הנוגע למטלות, מה שהשפיע לטובה על האימונים שלהם.

העור מתנקה
כאשר את מזיעה במהלך סקס מדהים, יש לכך השפעה ישירה על עור הפנים שלך, ועוזרת לו לסלק את כל הרעלים והלכלוך שעלולים לגרום למראה עור עמום, התפרצויות למיניהן, או אקנה.

משתחרר אוקסיטוצין
כשאת מאוהבת ומקיימת יחסי מין טובים המוח שלך משחרר אוקסיטוצין, הורמון שגורם לך להרגיש טוב ומשרה תחושות של רוגע. מחקרים הראו שזה יכול גם לשפר את מצב הרוח ולהפחית מתח וחרדה באופן משמעותי - דבר שמשפיע על מראה העור, השיער, העיניים, וכל השאר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תאילנדית מחייכת. Mirco Lazzari, GettyImages
כשאת מאוהבת את מחייכת יותר/GettyImages, Mirco Lazzari

השיער נהיה יפה יותר
תחושות של אהבה והרבה סקס מספק על בסיס קבוע מפריש אסטרוגן, כמו שהזכרנו קודם - וזה משפיע לא רק על מראה העור. האסטרוגן הנוסף הזה עוזר להפוך את השיער שלכם להרבה יותר בריא, מבריק ויפה - זו הסיבה לנשים בהריון יש בדרך כלל שיער טוב יותר.

התעמלות פנים
אנחנו יודעים שהבעות הפנים משפיעות על השרירים ואחראיות על המראה המתוח או הנפול שלהם - אם את עצובה באופן קבוע ובוכה הרבה כי את מרגישה לבד או כי איזה בחור רעיל גורם לך להרגיש חרא, זה יכול לגרום לך לחוות השפעות עור שליליות הכוללות עור נפול, גוון גרוע, וקמטי הבעה לא מחמיאים. מצד שני כשאת מחויכת כל היום, השרירים לנמעשה עושים התעמלות פנים בכיוון הנכון - כלפי מעלה.

חיוך זה מושך
זה פשוט - כולם נראים יותר מושכים כשהם מחייכים. המדע מגבה זאת - חוקרים גילו שככל שאנשים מחייכים יותר, וככל שהחיוכים שלהם גדולים יותר, כך פניהם נראים מושכים יותר. מכיוון שאת נוטה לחייך הרבה כשאת במערכת יחסים חדשה ומרגישה טוב, את משפרת את המראה שלך בלי לעשות כלום.

זה מאלחש
אם סבלת אי פעם מכאב, כרוני ובין אם לא, תשמחי לדעת שהתאהבות ומערכת יחסים חדשה עובדת גם כמשככת כאבים, פיזית ממש. במחקר שנעשה, כאשר המשתתפים הסתכלו על תמונה של מישהו שהם אוהבים, הם חוו רמות מופחתות של כאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully