מפגש ראשון מובילות בקמעונאות. אלעד גוטמן,
אלעד גוטמן

"עדיין לא הגענו למקום של שווין מוחלט אך לשם אנו שואפים"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 9:02

קבוצת שופרסל וארגון סופרסונס משיקות את תוכנית "מובילות בקמעונאות" לפיתוח ניהולי ומקצועי של נשים בחברה. מנכ"ל שופרסל: "איזון מגדרי הוא חשוב ומחויב המציאות. עוד לא הגענו לשוויון אך לשם אנו שואפים"

בשבוע שעבר, נפתחה תכנית "מובילות בקמעונאות" אשר פותחה במיוחד על ידי שופרסל וארגון סופרסונס, אחד הגופים המובילים במשק בנושא של קידום נוכחות נשית שוויונית. מטרת התכנית היא לקדם פיתוח ניהולי ומקצועי וייצוג שוויוני של נשים בתחום השיווק והקמעונאות בקבוצת שופרסל. התכנית תימשך על פני עשרה מפגשים ותעניק למשתתפות כלים ומיומנויות להתקדמות בשוק הקמעונאות.

"אני מקווה שתמות יהודי מטונף רקוב, חחח אני כמו היטלר החדש"
גברים סוערים, נשים שוקטות: מה קורה למוח שלנו באורגזמה
קיבלה חצי דירה אחרי 5 שנות נישואים, למרות שנקנתה בכספי הבעל


במפגשים יעברו 25 מנהלות וסגניות מנהלות סניפים המשתתפות סדנאות, פאנלים והרצאות, תכנים לפיתוח תחושת מסוגלות וביטחון, רכישת כלים ניהוליים ייחודיים ויצירת קהילת עמיתות לתמיכה ולשיתוף באתגרים מקצועיים. כל אלו נועדו לסייע להן לצלוח את הדרך מעלה באופן מיטבי ולהרחיב את השפעתן בחברה. התכנית כוללת הכשרה מקצועית לצד הכשרה מנטלית במגוון נושאים והיכרות עם נשים מובילות בשוק הקמעונאות.

מימין - עינת אמיתי, אורי וטרמן, ליאת שקד וחנה רדו. אלעד גוטמן,
מימין - עינת אמיתי, אורי וטרמן, ליאת שקד וחנה רדו/אלעד גוטמן

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם ארגון סופרסונס בנושא משמעותי זה ומאמין שאיזון מגדרי הוא חשוב, מחויב מציאות ובעל ערך משמעותי עבור כולנו. לכן בעת כניסתי לתפקיד אחד מהיעדים המרכזיים שהצבתי לעצמי היה גיוון מגדרי במוקדי קבלת ההחלטות, כך מיניתי ארבע נשים כחברות הנהלה של הקבוצה. עדיין לא הגענו למקום של שווין מוחלט אך בהחלט לשם אנו שואפים".
חנה רדו, מייסדת ונשיאת סופרסונס: "אחריי שפעלנו בשוק ההון, בחברות הביטוח ובתעשיות הביטחוניות, סופרסונס מתרחבת ואנו נכנסות לקידום נשים גם בתחום הקמעונאות בישראל. סופרסונס פועל וימשיך לפעול לנוכחות נשית שוויונית במוקדי קבלת ההחלטות בישראל ואנו שמחות על שיתוף הפעולה עם שופרסל, מהמובילות בשוק בארץ."

ליאת שקד, מנכ"לית סופרסונס: "הצורך בגיוון ובאיזון במקומות שבהן מתקבלות החלטות מתחזק במיוחד בימים אלו ומדינת ישראל כולה מפסידה מהיעדרן של נשים בצמתי השפעה. שופרסל, בהובלתו של אורי וטרמן המנכ"ל, מהווה דוגמא לחברה שמבינה שהאחריות לקידום נשים לעמדות מפתח היא של מנהלי ארגונים וחברות ופועלת לשינוי באופן אקטיבי. ככל שחברות גדולות ומשפיעות נוספות ילכו בעקבותיהם השינוי יתקרב. אני שמחה שחברת הקמעונאות הגדולה מצטרפת לשורה של חברות מובילות במשק שכבר פועלות יחד איתנו לקידום שוויון מגדרי בכל הזירות, ביניהן - התעשייה האווירית, הבורסה לניירות ערך, כלל חברה לביטוח, התעשייה הקיבוצית ועוד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully