שרנה בקמן. sharnabeckman/Instagram), צילום מסך
צילום מסך/sharnabeckman/Instagram)

נדהמה לגלות שבן דודה צפה בסרטוני הסקס שלה ב"אונלי פאנס"

7.5.2024 / 0:16

שרנה בקמן בת ה-27 זיהתה שבן דודה בן ה-32 הוא אחד המנויים שלה שהיה צופה יכול בסרטונים הנועזים שלה במשך חודשיים. לאחר שהיא התעמתה עמו היא נדהמה עוד יותר מהתגובה והתירוץ העלוב שלו: "זה עשה אותי חולה ונבוכה"

שרנה בקמן מדגמנת הלבשה תחתונה/sharnabeckman/Instagram)

שרנה בקמן האוסטרלית בת ה-27 היא יוצרת תוכן פורנוגרפי פופולארית שיש לה עמוד בתשלום ב-"אונלי פאנס" עם עשרות אלפי מנויים. היא נדהמה לגלות שבין רוכשי הסרטונים הסקסיים שלה נמצא לא אחר מבן הדוד בן ה-32 שלה, ששילם כדי לצפות בסרטונים הפרובוקטיביים שלה במשך חודשיים.

לאחר שהיא זיהתה את השם שלו בין המנויים שלה היא החליטה להתעמת איתו על זה. במקום שיתבייש שנתפס היא נדהמה עוד יותר מהתגובה שלו. "הוא ניסה להגיד לי שזה לא הוא", היא שיתפה ברשת, "הוא טען שזה היה חבר שלו שהיה נשוי ולכן הוא לא היה יכול להשתמש בכרטיס האשראי שלו כדי שאשתו לא תגלה. לכן, הוא טען שהוא הציע לו להשתמש בשם שלו ובכרטיס אשראי כדי שהוא יוכל להצטרף לעמוד שלי ולצפות בי".

שרנה לא קנתה את הסיפור הקלוש שלו אפילו לשנייה ודרשה ממנו הבהרות. "נעשיתי חולה מזה והייתי נבוכה מדי כדי לספר לכולם על זה", היא חשפה, "לא רציתי לגרום למבוכה במשפחה שלי, אז הסרתי את בן הדוד שלי מעמוד ה"אונלי פאנס" שלי וחסמתי את ההודעות שלו. לא הבנתי למה הוא עשה את זה וגם השתמש בשם שלו? הוא רצה שאדע שזה הוא? ואז מה יקרה?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
@sharnabeckman

These are the years im meant to be nakeyyy

♬ dźwięk oryginalny - In your dreams

שרה וסיפרה שהיא בן הדוד שלה היו די קרובים כשהיו ילדים, אלא שהסוד המוזר ביניהם די הרחיק אותם ושרה מודה שהיא נבוכה לדבר איתו. הוא מבחינתו, העדיף כנראה לצפות בה ברשת.

עוד מקרים דומים
דוגמנית העירום באונלי פאנס המומה: המורה שהתעלל בה הציע סכום עתק לתמונות שלה

נחרדה לגלות שהמעריץ הגדול ביותר שלה ב-OnlyFans הוא אביה החורג

שרנה אומרת שהיא פעילה כבר שלוש שנים באתר למבוגרים והיא מרוויחה סכום של שש ספרות בחודש ואפילו עשתה פעם 800,00 שקלים בחודש אחד בלבד. שרנה טוענת שהיא מרוויחה יותר ממיליון דולר בשנה ושהיא בדרך להרוויח 1.5 מיליון דולר ב-2024.

"זה לא מתאים לכולם. אני מכירה הרבה בנות שלא ממש יכולות להתמודד עם התעשייה הזו כי את מקבלת הרבה תגובות מרושעות אבל יש לי עור של פיל", אמרה שרנה והוסיפה שהחברות שלה ואמה תומכות בקריירה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully