בוחנת צעצועי מין. LELO, אתר רשמי
אתר רשמי/LELO

לא אמיתי: מחקר צעצועי מין מגלה מה נשים באמת רוצות מהאיבר

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 9:27

שאלת השאלות ששואל את עצמו כל גבר שהתברך באיבר ממוצע ומטה, היא האם הגודל קובע. יש המון תשובות אפשריות - מצד אחר אין קשר בין גודל להנאה, מצד שני פסיכולוגית זה משפיע. מחקר חדש בדק מה בדיוק רוצות נשים מהויברטור שלהן - אולי זה רמז בכיוון הנכון

ויברטורים/מעריב

לפעמים, המדע עוסק בלגלות חיים חדשים, ריפוי חשוך המרפא, או שליחת האנושות אל הירח והכוכבים. לפעמים, המדע מנסה למצוא את הצורה האידיאלית לפין רוטט מפלסטיק הניתן להחדרה לנרתיק. היום, חברים, הוא אחד מאותם ימים. מחקר חדש שאל את השאלה שעלתה בחשאי לכולנו: האם הגודל באמת משנה ומה זה אומר כשמדובר באיבר מלאכותי?

קיים מחקר מוגבל על העדפותיהם של אנשים בכל הנוגע לצעצועי מין חלקית זה נובע מכך שלחברה יש עוד דרך לעבור לנרמל את השימוש בצעצועים בסקס בשיתוף ולבד, ועדיין, מדענים עדיין יודעים מעט מאוד על מה שלקוחות בעלות אבחנה מחפשות בויברטור שלהן.

מי שמביט בי מאחור לא יודע? אלה טכניקות אנאליות שנשים אוהבות
"הלכתי לטיפול כי התמכרתי לטינדר - רציתי רק שיענו לי"
רוצה את הליפסטיק החדש של MAC, דחוף? תזמיני לך אחד ב-WOLT


"עיסוק בצעצועי מין של היוטיוברית, זואי סאג, הביאה להדחתה מהסילבוס של לימודי מדיה בתיכון, ועוררה שיחות על הנאה מינית נשית וחינוך מיני", מסבירים מחברי המחקר החדש. "בעוד יצרנית צעצועי המין, לורה דיקארלו, קיבלה ביטול על פרס התעשייה עבור ויברטור חדש בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית 2018 בגין הפרת חוקי המארגנים סביב 'גסויות'".

למרות האיסורים שאופפים את צעצועי המין, לפאלוסים המדומים יש היסטוריה ארוכה ועמוקה. הרומאים השתמשו בהם. לאחרונה התגלה כי השימפנזים ישתמשו בהם אם יאפשרו להם, ויש כבר לא מעט ראיות המצביעות על כך שלשימוש בצעצועים יכול להיות יתרונות בריאותיים.

בחורה עם ויברטורים. ShutterStock
מדענים עדיין יודעים מעט מאוד על מה שלקוחות בעלות אבחנה מחפשות בויברטור שלהן/ShutterStock

ד"ר שרה א. ג'ונס ונריס בושנל מאוניברסיטת קנט רכשו נתונים מהקמעונאית המקוונת הגדולה ביותר של בריאות מינית בבריטניה כדי לשפוך אור על השאלה הזו - הן בחנו את הגודל, הצורה והמחיר של 265 צעצועי מין להחדרה נרתיקית כדי לראות היכן טמונות העדפות הצרכניות, נבדקו רק כאלה שהיו בצורת איבר מין, שתוכננו במיוחד להחדרה לנרתיק, רק רבע מהם עם פונקציות רטט.

באמצעות שילוב של הערכה ויזואלית של תמונות מקוונות, המפרט הטכני הזמין באתר וסקירות של לקוחות, החוקרים ניתחו באופן שיטתי כל צעצוע. רוב גדול של הצעצועים (86.8 אחוזים) היו עשויים מחומר דמוי עור, אך פחות ממחציתם היו בגוון עור ריאליסטי. רובם עקבו במידה מסוימת אחר המורפולוגיה של איבר המין האנושי, עם ורידים ב-72.5 אחוזים ועטרה ב-81.9 אחוז מהם, אך רק ל-36.2 אחוזים היו אשכים.

היו מעט מאד עדויות לכך שצרכנות באמת חיפשו את התכונות המציאותיות הללו, ומחקרים קודמים המצביעים על כך שלקוחות עלולות להיות מאוימות על ידי דילדואים שהם היפר-ריאליסטיים: "הן לרוב בחרו באביזרי מין שנועדו במיוחד לא להידמות לפין."

גם המחיר נמצא כגורם חשוב. המחיר הקמעונאי הממוצע של הצעצועים שהוערך היה 44.61 פאונד (כ-56.60 דולר, כ-200 ש"ח). הדגמים היותר מציאותיים מבחינה אנטומית נטו להגיע גם עם תג מחיר גבוה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ויברטורים. ShutterStock
השאלה הגדולה מכולן - הגודל/ShutterStock

ועכשיו לשאלה הגדולה מכולן: הגודל. אנחנו יודעים כמה מודאגים גברים יכולים להיות בקשר לגודל ולקוטר של איבר המין שלהם, וכמה מאוכזבות נשים יכולות להיות כשהן נכנסות עם מישהו חדש למיטה ומגלות גודל לא מספק - והחדשות הן שכשמדובר בתחליפי סיליקון, התוצאות היו מפתיעות. "לפחות לגבי צעצועים, למרות שההיקף שלהם דווקא כן השפיע על חיזוי פופולריות המוצר, בעוד שהאורך לא היה משמעותי בכלל", לפי המחקר.

"בדגימה שלנו, לחמשת המוצרים הפופולריים ביותר היה גודל ממוצע של 4.85 אינץ' (12.3 ס"מ) שזה בדיוק הגודל הממוצע של פין אמיתי." גם הרטט הוא לא אישיו, מסתבר "הופתענו גם שפונקציות רטט נוספות לא ניבאו את הפופולריות של הפריטים."

אז, לסיכום: נראה שהצעצועים הפופולריים ביותר להחדרה בנרתיק הם אלה שאינם העתקים מדויקים של הפין, ובוודאי לא דגם גדול מהחיים, ואפילו לא בצבע ריאליסטי - צרכניות המוצרים הללו מעוניינות בויברטורים בצבעי פסטל, לא גדולים מדי ולא משוכללים מדי - נוחים לשימוש ונגישים לתשלום.

"מחקרים על העדפת צעצועי מין, כגון זה, יכולים גם לתרום לעיצוב ושיווק מוצרים עתידיים, כמו גם לחשוף את העדפת המשתמש כלפי תכונותיו הפיזיות של האיבר, בין אם אמיתי או צעצוע" מסכמים הכותבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully