גבר ואישה במיטה. ShutterStock
ShutterStock

מי שמביט בי מאחור לא יודע? אלה טכניקות אנאליות שנשים אוהבות

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 11:13

נהוג לחשוב שמין אנאלי הוא משהו שנשים מעדיפות להימנע ממנו, ו"מדרדרות" אליו רק כי מישהו ממש מתחנן (פליז, מתנה ליומולדת!). ובכן, זה לא נכון - נשים נהנות מאנאלי, רק צריך לדעת מה לעשות ואיך - אלה טכניקות המין האנאלי שנשים אוהבות (ואף פעם לא שמעת עליהן)

אמא שורפת/Activist Mommy

אם להאמין לפורנו ובדיחות מלוכלכות, סקס אנאלי קיים מסיבה אחת: לגרום לגברים להרגיש טוב. זה נחשב "פינוק ליום הולדת", או "פרס על הצלת כדור הארץ" - אבל הרבה מאד זמן אף אחד לא שואל את הנשים מה הן מרגישות לגבי כל העניין. ההנחה הייתה שהן עושות את זה בשבילו, וזה היה נראה לנו בסדר גמור.

אבל מין אנאלי הוא לא כמו להחזיק לה את התיק כשהיא מודדת בגד בחנות, ולכן משמח לגלות, שההנאה הנשית החלה לעניין את העולם. מחקר חדש שפורסם השבוע בכתב העת PLOS ONE, הוא הראשון אי פעם שעשה בדיוק את זה. המחקר דגם יותר מ-3,000 נשים בארה"ב בגילאי 18 עד 93 (ודרך אגב, כל הכבוד סבתוש), בניסיון לגלות מהן הדרכים הספציפיות שבהן מגע אנאלי יכול להיות מהנה עבורן. התוצאה, על פי מחברי המחקר היא מאירת עיניים.

לא רק אליקו ולירז - מערכות יחסים עם הפרשי גיל יכולות להצליח
קורבנות האלימות המינית השקופות של ה-7: יש טריגר, אין כסף
80% מהנשים מתקשות לחוות אורגזמה עם הפרטנר - למה זה קורה?

אז מה גילה המחקר? ובכן, לפני שנתחיל, עלינו להגדיר מחדש למה אנחנו מתכוונים ב"מין אנאלי". אחרי הכל, המונח הזה מעלה תמונה מאוד מיידית וספציפית לתודעה, וכפי שניסחו זאת החוקרים עצמם, "לרוב 'מין אנאלי' מוגדר במונחים של חדירה לפי הטבעת של אישה עם פין של בן זוג זכר". ויש עוד אופציות במשחק הזה.

מין אנאלי אילוסטרציה. ShutterStock
זה מצחיק, נו, תודו/ShutterStock

אבל המין כבר מזמן לא מוגבל לחדירה עם הפין, כפי שיעידו, ובכן - כל הלסביות בעולם, למשל. ואכן, על פי המחקר, יש הרבה טריקים של מין אנאלי שנשים מעדיפות. "באמצעות מחקר אינדוקטיבי ואיכותני", כותבים המחברים, "זיהינו שלוש טכניקות מגע אנאליות שלא הוגדרו בעבר, שנמצאו מהנות על ידי שיעורים גדולים של נשים בארה"ב: הרדידות אנאליות, פניות אנאליות וזיווג אנאלי".

ואל דאגה, אנחנו לא עומדים להשאיר אתכם תלויים: החוקרים סיפקו תיאורים מפורטים (עם דיאגרמות!) של הטכניקות, וכך גם אנחנו. "הרדדה אנאלית" מתייחסת ל"מגע חודר... ממש בתוך הפתח האנאלי, לא עמוק יותר מקצה אצבע/מפרק", הם מסבירים - טכניקה ש-35 אחוז, או יותר מאחד מכל שלושה, מהנשאלות דיווחו שהן נהנות ממנה.

ואז יש גם "הסתגלות אנאלית": "מגע על ומסביב לפי הטבעת", שהיה אפילו יותר פופולרי - 40 אחוז מהנשים דיווחו שהן מוצאות את זה מהנה. לבסוף, "זיווג אנאלי" - מגע בפי הטבעת או בתוכו במקביל לחדירה לנרתיק או נגיעה בדגדגן", זכתה גם היא לאישור בריא של 40 אחוז מהנשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סצינת הנשיקה בין דניס ריצ'ארדס לנב קמבפל בסרט "משולש פראי". Giphy
סכנה מינימלית לחדירה אנאלית/Giphy

עד עכשיו, לא היה שם לכמה מהחוויות האנאליות הנפוצות ביותר והאהובות על נשים. וגם אם היו מונחים כאלה, אולי לא היינו יודעים עליהם, מכיוון שהחוקרים מציינים שכמעט כל מידע על מין אנאלי עוסק בסיכונים הפוטנציאליים או בסטיגמה הכרוכים בחדירה הזו, ובדרכים השונות בהן נשים עלולות לא לאהוב או להיכפות עליהן.

"כמעט לא ידוע על דרכים שבהן נשים בוחרות באופן פעיל בטכניקות שונות שאינן חדירת פין או על האופן שבו רמות ההנאה עשויות להשתנות בין הטכניקות הללו", מציין המחקר. אנחנו כמעט ולא מכירים ברפרטואר רחב יותר של שיטות גירוי וגירוי אנאלי שנשים יכולות ובוחרות, והנתונים המפורטים והמייצגים הלאומיים שלנו על שכיחות השתתפותן של נשים בטכניקות וגרסאותיהן, גילוי הטכניקה שלהן והמוטיבציה שלהן לטכניקות, הם אימות חשוב לנשים שבוחרות באופן פעיל במגע אנאלי ובגירוי כדי לענות על צורכי ההנאה האישיים שלהן. מידע כגון זה חיוני ליכולתן של נשים 'לנרמל' את השתתפותן ומניעיהן להתנהגות שתמיד הייתה צמודה אליה סטיגמה חברתית, במיוחד עבור נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully