בחור עצוב מכור. ShutterStock
ShutterStock

"הלכתי לטיפול כי התמכרתי לטינדר - רציתי רק שיענו לי"

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 11:01

אד טרנר, בחור ממוצע לגמרי מסביר איך החלה ההתמכרות שלו לאפליקציות היכרויות "היו ימים שדיברתי בהם עם 10 בחורות בו זמנית, בלי כוונה לפגוש אף אחת מהן, רק בשביל האישור". האם גם אתם מכורים? אלה הסימנים לשים לב אליהם

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

הדבר הראשון שאד טרנר חשב עליו כשהתעורר כל בוקר היה להחליק ימינה לכל אישה שהופיעה על המסך שלו. למרות שהוא מחק את אפליקציות ההיכרויות במהלך מערכת היחסים הארוכה הראשונה שלו בשנת 2021, הוא יכול היה לחשוב רק על חזרה לעולם ההחלקות ימינה.

טרנר הוריד את האפליקציה לראשונה ב-2015 כשהיה בן 18, והבעיות שלו עם אפליקציות היכרויות התחילו כמעט מיד לאחר הורדתן. הוא דיבר עם המון נשים בו זמנית, בדרך כלל מבלי שתהיה לו כוונה לצאת לדייט, וההתעסקות שלו הייתה ברובה בשאלה האם הוא מקבל אישור לכך שהוא נחשק - כלומר מה שהטריד את טרנר היה בעיקר אם מישהי לא ענתה לו, או לא תשלח לו הודעה בבאמבל. לדבריו, מצב כזה יכול היה לרסק אותו נפשית.

לא רק אליקו ולירז - מערכות יחסים עם הפרשי גיל יכולות להצליח
קורבנות האלימות המינית השקופות של ה-7: יש טריגר, אין כסף
80% מהנשים מתקשות לחוות אורגזמה עם הפרטנר - למה זה קורה?


"הייתי מקבל היי כשהייתי מקבל הרבה מאצ'ים עם נשים שנראות לי אטרקטיביות, אבל זה תמיד גרר אחריו התרסקות כי זה לא היה בר קיימא", אמר טרנר. בשלב מסוים טרנר גילה שהוא סובל מהפרעת אישיות גבולית ודיכאון, ואי קבלת התגובות מנשים החמירה את מצבו. בשיא השימוש שלו, היו לו גם טינדר, גם באמבל וגם הינג' בטלפון שלו, והוא היה מדבר עם 10 נשים בבת אחת ויוצא לדייט פעם בשבוע. למרות הדייטים, הוא נהנה רק לעתים רחוקות, והודה שיצא איתן כדי לוודא שהן ממשיכות לדבר איתו.

בחור צעיר עובד מהבית כשהוא לבוש בפיג'מה. ShutterStock
"לא רציתי להיפגש - רק רציתי שיענו לי"/ShutterStock

טרנר אמר שהאפליקציות היו כמו 'ווינדואו שופינג - הוא היה מחליק ימינה על כל אישה שהוא ראה, ומאוחר יותר, ברגע שהיה מאץ', הוא החליט אם הן באמת מוצאות חן בעיניו. האדם הממוצע מבלה כ-55 דקות ביום בגלילה באפליקציות היכרויות, לפי סקר שעשו אי-הרמוני, אבל טרנר הודה שהוא מבלה עד שלוש שעות ביום בהחלקה, ואפילו משלם עבור מנויים חודשיים שיאפשרו לו החלקות ללא הגבלה.

המטפל שלו אמר שאפליקציות ההיכרויות מחמירות את הבעיות שלו ואמר לו להפסיק להשתמש בהן,
אבל בכל פעם שהוא ניסה, הוא היה מחזיק מעמד חודש לפני שהוריד אותם מחדש. זה היה לופ קטלני - ככל שהשתמש יותר באפליקציות, כך הוא איבד את יכולת ההתרועעות החברתית שלו בעולם האמיתי ונקלע להתקפי דיכאון שנמשכו חודשים בכל פעם

אפילו אחרי שנה של טיפול, הוא אומר שהוא עדיין מתקשה לצאת מהאפליקציות, עם זאת, הוא הפסיק לעת עתה להחליק ימינה על כל אישה שהוא רואה, רק כדי לוודא שהוא לא מפספס אף אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully