שחקנית פורנו וכוכבת רשת שהייתה בעימות בחדר הכושר. Instagram / @madiruve, צילום מסך
צילום מסך/Instagram / @madiruve

כוכבת פורנו הותקפה בחדר הכושר: "הוכחה שנשים לא בטוחות גם ב-2024"

14.5.2024 / 0:06

שחקנית הפורנו וכוכבת הרשת מאדי רובי התעמתה עם מתאמן כועס שהאשים אותה בצילומי תוכן נועז עבור מנויי ה-OnlyFans שלה - ושבר לה את הטלפון. היא טוענת שבסה"כ ביצעה מתיחות תמימות במכון. ברשת לא כולם האמינו לה

עימות של שחקנית פורנו וכוכבת רשת בחדר כושר/@madiruve

יוצרת התוכן למבוגרים, מאדי רובי, פרסמה תיעוד מעימות שאירע בחדר הכושר, שם פנה אליה אחד המתאמנים, העיר לה על התוכן שהיא מצלמת, האשים אותה שהיא הדוגמא ל"מה שלא בסדר אצל נשים", פקד עליה שלא להגיע יותר למכון בשביל הדברים האלה ואז גם שבר לה את הטלפון. כוכבת הפורנו בתגובה טוענת שהיא בסך הכל צילמה את עצמה עושה מתיחות לפני אימון ושזו ההוכחה שנשים אין בטוחות במרחב הציבורי גם ב-2024.

השאלה מי מהשניים צודק עוררה מחלוקת ברשת, שכן בעוד שכמה ראו במתיחות שלה תוכן שבהחלט ראוי לצילום ולא מהווה מטרד לסובביה, אחרים טענו שהיה ברור למתאמן כמו גם לצופים עבור מי התוכן הזה צולם ומה מטרתו.

בסרטון שצבר כמעט מיליון צפיות באינסטגרם, נראית מאדי לבושה לחלוטין כשהיא מבצעת סקוואט מלא עם כדור בידה, כשלפתע גבר זר ניגש אליה ושואל: "מה את עושה?". היא השיבה לו שמדובר בחימום לרגליים אך הוא מהר מאוד עונה לה: "זה בולשיט. אני יודע מה את עושה". המתאמן אמר למאדי - כוכבת פורנו פופולרית שגובה מהמעריצים שלה 11 דולר כדי לצפות בתוכן הנןעז שלה - שהיא מהווה דוגמה למה ש"לא בסדר עם נשים". הוא גם הוסיף כי עליה לשמור את ההתנהגות מהסוג הזה לאתרי פורנו ברשת ולא לבוא לעשות את זה במכון שלו. היא נראית מזועזעת מהפניה שלו אליה ומגיבה בחצי צחוק: "אתה מצביע עליי?". העימות מסתיים כשהוא נראה בועט בטלפון שלה ושובר אותו.

יוצרת התוכן מיהרה לפרסם את חילופי הדברים באינסטגרם ובטיקטוק - שם סיפרה שהיא לא מאמינה שעברה השפלה בגלל ביצוע מתיחות תמימות בחדר הכושר. היא גם שאלה את העוקבים שלה האם הם חושבים שההתנהגות שלה תקינה - והוסיפה שעצם העובדה שהיא עובדת מין לא אומרת שהיא לא פשוט התאמנה. "אני לא מאמינה שאסור לי לעשות מתיחות בחדר כושר בגלל מה שאני עושה לפרנסתי", היא שיתפה באינסטגרם, "בבקשה שמישהו יגבה אותי".

צפו בעימות:

מי צודק?

היא
הוא
2479 משתתפים

בעוד שמאדי ציפתה שעוקביה יתמכו בה, היא יצרה מחלוקת רצינית כשהגולשים התלבטו בטכניקת הכושר של מאדי והאם יש צדק במעשיו של המתאמן. "הוא צודק. אלו לא מתיחות רגילות. זה פרובוקטיבי", כתב אחר ואחר הוסיף: "אני עובד בחדר הכושר ומעולם לא ראיתי מישהי עושה את מה שאת עושה". אחר השיב: "זה לא נראה כמו סקוואט מלא. יש מטרה אחרת לצילום". צופה נוסף כתב: "המתיחות היו מיניות במכוון ולכן יש לו זכות להתערב". אחר הרחיק לכת וכתב שהמתאמן שהפריע לה הוא דוגמא מצוינת ל"גבר אמיתי". "מותק, לא התמתחת. אלה לא היו סקוואטים. אלו לא מתיחות ואת גם הוספת הבעות פנים", כתבה אחת בתגובה ואחרת הוסיפה: "את יודעת בדיוק מה עשית שם. התנהגת באופן מיני בפומבי וגרמת לכל מי שסביבך להרגיש בחוסר נוחות".

היו גם מי שתמכו בה. "אלא אם כן הוא הבעלים בפועל של חדר הכושר, את צריכה לדווח עליו להנהלה על הטרדה. גם אם הוא הבעלים, זה עדיין לא מקובל שהוא ניגש אלייך ככה", כתב אחד. "בלי קשר למה שעשית, אין לאף אחד את הזכות לבעוט ברכוש שלך", כתב צופה נוסף ואחר הוסיף: "הוא הרס את הרכוש שלך ובלי קשר לפרצופים שאת עושה למצלמה, מותר לך לעשות כמה סקוואטים קופצניים בלבוש מלא בחדר הכושר. הוא פשוט כועס כי הוא נדחה ע"י נשים כל כך הרבה פעמים. אין לו שום זכות להרוס לך את הטלפון - או אפילו לבוא לדבר איתך בכלל".

דיון נוסף נפתח בנושא כשאנשים טענו שצריך לאסור הכלל על צילום סרטונים בחדר הכושר, טרנד שהפך נפוץ באינסטגרם ובטיקטוק. "פתאום התחילו להשתמש בחדר הכושר כאתרי צילום ליצירת תוכן ברשת. למה זה מותר?" שאל אחד ואחר הוסיף: "יש לאסור על צילום סרטונים בחדרי כושר!". אחר הגזים ואמר: "צריך לאסור על מצלמות ולאסור עליה כניסה למכון לנצח".

תגובתה של מאדי: בחורים נוטים להתעצבן על דברים שהם לא יכולים לקבל

מאדי רובי השיבה לביקורת שהושמעה ברשת וציינה שמותר לה להתמתח בחדר הכושר מבלי שיעירו לה. "לפני שהתחלתי לפרסם ב-OnlyFans עשיתי את אותן מתיחות בדיוק לפני כל אימון", היא אמרה בסרטון המשך, "וכל האנשים שאומרים שמגיע לי שיבעטו לי בטלפון, מגיע לי שיטרידו אותי בפומבי כי עשיתי את שלי בפינה הכי קטנה של חדר הכושר... האם יש כלל שאומר שאסור טלפונים? לא, אין. זה היה על חצובה? האם עשיתי משהו מגונה? לא, לא עשיתי. הייתי רועשת? לא. אז זה ממש עצוב לי לראות את כל התגובות האלה שאומרות שמגיע לי משהו כי הלכתי לחדר כושר ועשיתי מתיחות".

מאדי גם משערת שהמתאמן הזר הכיר אותה מהרשת וזה מה שהכעיס אותו: "אני מניחה שהוא כבר ידע מי אני וזה גרם לו להתעצבן. בחורים נוטים להתעצבן על דברים שהם לא יכולים לקבל".

לא משנה באיזה צד של הדיון אתם, הנתונים מראים שנשים מרגישות לא בטוחות באופן קבוע בחדרי כושר עקב תשומת לב לא רצויה של גברים. סקר מ-Run Repeat שנערך ב-2022 מצא ש-56 אחוזים מהנשים התמודדו עם הטרדה כלשהי במהלך אימונים. במחקר נפרד נמצא ש-69 אחוזים מהנשים הודו שהן אינן מרגישות בטוחות או מתאימות את התנהגותן כאשר הן מקבלות תשומת לב לא רצויה מגברים בזמן פעילות גופנית. עם זאת, 92 אחוז ממקרי ההטרדה בחדר הכושר אינם מדווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully