טימוטי שלאמה. GettyImages
GettyImages

היי בייבי-גירל: הגבר הלוהט ביותר הוא דווקא פחות "גברי"

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 19:35

לאחרונה סממני הגבריות מאבדים מערכם הסגולי, כי נשים מתנערות מגברים שמגיעים עם תכונות 'גבריות רעילות'. במקום, ערכם של בחורים בחצאיות, גווני פסטל, וסממנים "נשיים" - עלה פלאים. הלוק הלוהט ביותר כרגע הוא דווקא ה"בייבי-גירל"

טריילר לסדרה "האחרונים מבינינו" ("The Last of Us")/HBO

נשים מתנערות כעת מגברים שמגיעים עם מה שמכנים תכונות גבריות 'רעילות' - ובמקום הן בוחרות להישמך לסוג יחסית חדש של גבר סטרייט - מראה ה"בייבי-גירל". כן, כן, מה ששמעתן. המראה מתאפיין בגבולות קווים מטושטשים בין מה שנחשב נשי למה שנחשב גברי, ואם בעבר, לעתים קרובות אמרו לגברים שנשים מעדיפות בחורים גדולים, חזקים וגבריים, עכשיו זה כבר לא ככה.

לפי הניו יורק פוסט, גבר בעל מראה ה"בייבי-גירל" נראה "מתוק, מקסים, קצת מבויש, ולכאורה בתקשורת טובה עם הצד הנשי שלו". הוא גם יהיה מוכן "לדבר על הרגשות שלו או לשאת את תיק היד שלך לבראנץ' בכל רגע נתון".

הכי משפיל בעולם: היא הציעה לו נישואים, וזה מה שהוא ענה
"הקרקע נשמטה לכולנו מתחת לרגליים" פגיעה נפשית קשה בצעירים ונשים
אם אתם רוצים ליהנות מהצומי כשזה כיף - אל תבכו כשזה פחות


הדוגמאות כוללות כמובן את הארי סטיילס, פדרו פסקל, טימותי שאלמה וג'ייקוב אלורדי של סולטבורן. כמאנה בהוג'ואני, מומחית למיניות של אוניברסיטת קולומביה, אמרה ל-The Post שהסיבה בגללה נשים רוצות את 'הסוג החדש של גברים' הזה, כי "באופן מסורתי, הדגשת תכונות נשיות אצל גברים הייתה ביטול, אבל זה לא נראה כך. המקרה עם 'בייבי-גירל', הוא שיש לו איכות כמעט חגיגית".

הארי סטיילס. GettyImages
הארי סטיילס/GettyImages

גורם אחד בשינוי הזה יכול להיות בגלל ש-Gen Z הם הרבה יותר פתוחים וזורמים בכל הקשור למגדר ומיניות מאשר דורות מבוגרים יותר. המראה הזה מעודד 'טשטוש קווים' סביב מה זה גברי ונשי.

אדם כהן-אסלאטי, מנהל שירות השידוכים Tawkify, אמר גם הוא כי גברים הם יותר רגשניים בימים אלה. "לגברים נוח יותר להראות מי הם מבחינה רגשית, את האני האותנטי שלהם, ולתת לאישיות שלהם לזרוח במקום להציב מחסומים או לדאוג שמא יהיו אקספרסיביים מדי מבחינה רגשית ויביכו את עצמם", אמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בייבי-גירל או גבר גבר?

ברור שבייבי גירל - נחליף בגדים
מילואימניק קשוח בלבד
אני בכלל אוהבת גורילות
628 משתתפים
פדרו פסקל. GettyImages
פדרו פסקל/GettyImages

זה לא כולל רק הפגנת רגשות - אופנה היא חלק מהעניין. ואלורדי ידוע לעתים קרובות כאחד שסוחב איתו קלאץ', בעוד שפסקל חובב מכנסיים קצרים קטנטנים, ואיזה פאייט או שניים. הגברים האלה חוגגים לעתים קרובות עם הנגיעות ה"נשיות" הללו, והמעריצים שלהם מעולפים בהתאמה.

על פי סקר סוף השנה של Vogue Runway, בגדי גברים נטולח מגדר הפכו בשנה שעברה כטרנד האהוב על התעשייה. המגמה מסמנת סטייה חדה מסמלי המין העל-גבריים של הדורות הקודמים, וכמו כן, נראה כי השינוי תואם את הרצון להגברת העצמאות והרווחה של נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully