ככה הגיבו מנחי המשדר הנבוכים לדחיית הצעת הנישואים בשידור חי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

הכי משפיל בעולם: היא הציעה לו נישואים, וזה מה שהוא ענה

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 17:34

"אממממ, לא יודע...." הייתה התגובה של החבר כאשר החליטה להציע לו נישואים בתוכנית הכי פופולרית ברדיו. זה קרה בשידור חי ב-29 בפברואר, יום שבו "מותר" לנשים להציע נישואים לגברים במסורת האוסטרלית. "מותר" לא אומר שצריך - למדנו לקח

אישה עמדה בפני השפלה פומבית אכזרית לאחר שהצעתה נדחתה בשידור חי בתוכנית רדיו אוסטרלית ביום חמישי. בתוכנית הבוקר הפופולרית ביותר של מלבורן, המאזינה קרלי הציעה נישואים לבן זוגה מזה חמש שנים, בראד, בשידור חי, לציון היום המעובר, 29 בפברואר, יום שבו "מותר" לפי המסורת האירית, לנשים להציע לגברים נישואים.

אם אתם רוצים ליהנות מהצומי כשזה כיף - אל תבכו כשזה פחות
"גזרה" את איבר מינו של החבר כשהבינה כמה נשים היו לו לפניה
"הקרקע נשמטה לכולנו מתחת לרגליים" פגיעה נפשית קשה בצעירים ונשים


עם זאת, למרבה הצער דברים השתבשו מהר מאוד. היא כמובן הייתה אופטימית לפני השיחה, אחרת לא הייתה מעיזה להציע, וכנראה שחשבה שבקרוב תתארס. עם זאת, כשהחבר שלה, בראד, התחיל לגמגם ולמעוד בלשונו ולהגיד הרבה "אהההה...." ו- "אמממממ.... " כולם, כולל כולם הבינו שזו הולכת להיות שיחת טלפון בלתי נשכחת, ומהסיבות הלא נכונות.

"אלה היו חמש השנים הכי מדהימות בחיי איתך", פצחה קרלי ואמרה לבן זוגה בטלפון בשידור חי את ה המילים הרומנטיות הבאות. "כל בוקר אני מתעוררת בתור האישה הכי בת מזל בחיים. אתה גורם לי להרגיש יותר טוב מאי פעם בעבר. אתה הצפון שלי, הדרום שלי, המזרח שלי, המערב שלי, שבוע העבודה שלי ומנוחת יום ראשון שלי. נהניתי לגדול איתך וללמוד אותך. אני אוהבת את האדם שאתה, והאדם שאני הוא לגמרי בגללך. אני רוצה להמשיך לעשות את זה לנצח... האם תתחתן איתי?"

לצערם של קרלי והמנחים הנבוכים, לאחר הפוגה קצרה ומלחיצה, בראד החל להתחנן ש"בבקשה תגידי לי שאת צוחקת" ומשהבין שזה רצינ, הוא המשיך לדחות אותה.

"את צוחקת... זה בשידור חי?" הוא שאל. "את צוחקת. ברור... אההה... אממ... (הפסקות) . אני לא יודע, כאילו... אני לא מנסה לשים אותך במקום מביך, אבל אני פשוט... לא יודע אם זה מסוג הדברים שנוח לי לעשות בשידור. זה ביג דיל, ואני טיפוס מיושן למדי כפי שאת יודעת".

הוא הוסיף: "אני לא רוצה להיראות כאילו אני לא אסיר תודה או משהו... את יודעת שאני אוהב אותך, מותק. אבל אני לא יודע, אני מרגיש די בהלם עכשיו", לפני שהשיחה הופסקה במהירות. "יש מצב שזה הכי לא נוח שהרגשתי אי פעם ברדיו", אמר המנחה המבוהל כשהקטע הגיע לסיומו. אאוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully