נסרין קדרי וליאל אלי. ניר פקין, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/ניר פקין

אם אתם רוצים ליהנות מהצומי כשזה כיף - אל תבכו כשזה פחות

עודכן לאחרונה: 2.3.2024 / 11:53

כשליאל אלי אמרה שמערכת היחסים של נסרין קדרי רעילה, היא לא חשבה שתתפתח מזה כזאת סערה. נסרין נעלבה, מאיה בוסקילה הצטרפה, והאשמות הוטחו. קארין ארד על מערכות יחסים רעילות, ומשפחות רעילות לא פחות. מי רעילה ומי צודקת?

איזה שבוע. הטרדות מיניות, ביטולי פרסים, כמעט עסקת חטופים, כמעט גיוס חרדים, וכמעט נבחרו מלא נשים לראשויות המקומיות, מה שיצר הפרעה ברצף זמן חלל, וגרם ליום שלישי להרגיש כמו רביעי, ולחמישי כמו ראשון - כמעט באתי לישיבת מערכת ביקום מקביל. איזה שבוע, איזה ארבעה חודשים נאחס, המצב כה גרוע שהתחלתי לקרוא רביעיית ספרי נוער על מישהי שירשה מילארדים ועכשיו היא צריכה לפתור חידות כדי לקבל את הכסף. אני קוראת את השיט הזה רק כדי להירדם בלילה. כמובן שגם יש סיפור אהבה כפול - היא מתאהבת בשני גברים - אחים - ששניהם כמובן יפים ומאוהבים גם בה, אתם יודעים, המצב הזה שמוכר לכולנו מהיומיום. באמת - זה שפל חדש, ואלה ספרים מזעזעים בטיפשותם (שושלת הות'ורן, בושה בעצמי וממליצה בחום).

וגם כשכבר נרדמתי - מגיעים החלומות המוזרים. בחלום אחד הבוס שלי בא לקחת אותי על טוסטוס ואז ניקה לי את הבית משום מה, ובחלום אחר אני קטועת רגליים, מסתכלת בתמונות עבר ואומרת "איזה באסה, היו לי רגליים יפות". בחיי, זה היה שבוע שמשאיר טעם של קרטון בפה. מזל שהמושג "חשוב" הוא נורא יחסי, ושתמיד, לא משנה איזה גיהנום משתולל פה - יהיו כמה אנשים שיחליטו להתכתש על משהו טפשי באינסטגרם, ולערב בזה את כולנו. תענוג.

"גזרה" את איבר מינו של החבר כשהבינה כמה נשים היו לו לפניה
את או הוא? מחקר מגלה למי יש סבירות גבוהה ביותר "להשמין מאושר"
ערה, אבל אילמת: כך חרדה שהוזנחה בגיל צעיר פוגעת בזוגיות

מאיה בוסקילה ליאל אלי. אינסטגרם. ניר פקין, עיבוד תמונה
מי זאת ליאל אלי? אחת עם הרבה מאד עוקבים/עיבוד תמונה, אינסטגרם. ניר פקין

הכל התחיל בסטורי של ליאל אלי. הנ"ל צפתה בתוכנית האיזוטרית שעוקבת אחרי חייה של נסרין קדרי ונדהמה, לטענה, מכמה רעילה מערכת היחסים שלה עם בן זוגה שאינני זוכרת את שמו ולא בא לי לחפש אותו בגוגל. היא דיברה על כך שיש דברים ביחסים של קדרי שמזכירים לה אהבה קשה מעברה, ולמעשה מגדירה את המערכת כ"רעילה". נסרין לא נשארה חייבת: "אם היא חושבת שאת נמצאת במערכת יחסים רעילה, אם זה באמת גורם לה צער, ואם באמת אכפת לה ממך- היא תדבר איתך בארבע עיניים, ברגישות, באנושיות. כי לפרסם את דעתה ברבים זה רק ניסיון לצאת גדולה על חשבונך, להשפיל אותך ברבים, וזה הכי רעיל שיש".

ואז מאיה בוסקילה הצטרפה ובאה להגנתה של נסרין והאשימה את ליאל אלי בקנאה ולשון הרע, שבתגובה המשילה את בוסקילה לחות'ים: "כמו שתימן שיגרו עלינו טיל וחשבנו מה את קשורה, אמאאאא?". מצחיק. צחקתי. אבל צריך רגע לדבר על רעילות. מה זה בכלל?

יכול להיות שאנחנו משתמשים בביטוי "מערכת יחסים רעילה" בחופשיות יתר? כאילו, הזוגיות שלך לא בהכרח רעילה אם הוא לא מביא לך ארוחת בוקר למיטה, ומתחיל כל בוקר עם שירה מקודשת של משפטי העצמה. חוץ מזה, רגעים רעילים יש בכל מערכת יחסים, זה לא עושה אותן רעילות. אפילו במערכות היחסים הנקיות יותר- של משפחות, אחים הורים וילדים, יש רגעים מאד רעילים. לדוגמה - משפחת בורגיל, שאותם זכינו להכיר בעונה האחרונה של האח הגדול. כשהם הגיעו לבית הם לא דיברו, עשו עניין גדול מהסולחה שלהם ועד סוף העונה לא הפסיקו לספר כמה הם אוהבים אחד את השני ורגישים אחד לשני ויגנו אחד על השני, כמה המשפחה שלהם מלוכדת וחמה, ומדהימה וחשובה, וכל פעם כשמישהו מהם אמר "אמא" שניהם התחילו לבכות מרוב רגש עז.

שי לי עופרי ,שניר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
ויליאם וקייט/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

ומה בסוף? יצאו מהבית, שניהם בזוגיות חדשה (הוא עם שי-לי והיא עם אברהם) אבל במקום לחיות את חייהם הם ממשיכים בויב של ישיבות תקציב. מהר מאד הם התחילו לריב שוב, בפומבי, בסטורי, גוררים איתם את בני הזוג שנאלצים לקחת צדדים ולשתף פעולה.ממש סכסוך של בית המלוכה - שניר הוא ויליאם שי-לי היא קייט, ספיר היא הארי, ואברהם הוא מייגן מרקל. ועכשיו ההיא בהריון ולשניה כואבת הבטן והיא מתאשפזת שזה הכי מסריח מגניבת פוקוס, ואפס פרגון. משפחה! מה, זה לא רעיל? אם לא הייתי יודעת שהם אחים הייתי חושבת שהם אקסים בפרידה מזעזעת מרוב שהם מתנהגים נורא אחד לשני.

רעיל זה הנורמה פה. הכל רעיל. תראו את מערכת היחסים שיש לנו עם נבחרי הציבור שלנו - יש רעיל מזה? אם נחש מכיש את היחסים האלה, הלך עליו על הנחש. כל בחירות יש לנו הזדמנות לעזוב את הבעל המכה, לתקן את הטעות, ובכל פעם מחדש אנחנו חוזרות אליו כי הוא הבטיח שישתנה. גם עכשיו, במקומיות, בחרנו גרוע בפעם האלף, ובעוד שנתיים שוב נתפלא איך זה שאין נשים בעמדות מפתח, ושוב תהיה קורונה ושוב נחמיא לג'סינדות של ניו זילנד שהצליחו למגר אותה לפני כולם ונקשקש בפאנלים על כמה החשיבה הנשית דרושה בעמדות של קבלת החלטות, ושוב לא נבחר נשים. למה? כי - פות. ואז תהיה עוד מלחמה, וחודשיים נעריץ את הלוחמות ובכל פאנל ידברו על גבורה, ואז יעברו ארבעה חודשים, ניכנס ל"שגרת מלחמה", נשכח מכל הגיבורות, משפחות החטופים יירדו מהפריים טיים לשעה שש, חמש, ואז ארבע. הכל רעיל.

מן הסתם ליאל אלי לא התיימרה לאבחן, אלא לשתף בחוויית הצפייה שלה, ואני בטוחה שלא היה נעים לשמוע את הדברים האלה נאמרים על הזוגיות שלך, אבל להגיד שאלי מנסה 'לצאת גדולה' על חשבונה, והטיעון לפיו אם היה באמת אכפת לה היא הייתה דואגת לדבר איתה ביחידות - מגוחך. סליחה, האם ליאל אלי ראתה את הפרק בהקרנה פרטית בביתה של נסרין? האם התקיימה שיחה פרטית בין נסרין לליאל אלי, שבה פתחה נסרין את ליבה בקשר לזוגיות שלה, וליאל ניצלה את האמון שלה לרעה ופרסמה פרטים בסטורי? כי רק אלה התסריטים שמחייבים את ליאל אלי לפנות לנסרין בפרטיות - כל עוד המידע הגיע אליה מתוכנית שכולה עוסקת בנסרין, בזוגיות שלה, בקריירה שלה ובמשפחה שלה - ליאל רשאית להגיד בסטורי מה שבא לה ומה שנראה לה, ונסרין צריכה להתמודד.

ספיר ואברהם. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
הארי ומייגן/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

בכלל, צריכים כל סלבית וסלב בהווה ובעתיד לדעת שאם הם הולכים לתוכנית ריאליטי או מפרסמים את האינטימיות שלהם ברבים, הם נדרשים להיות ילדים גדולים ולהתמודד עם התגובות. לא יכולים לספוג ביקורת רנדומלית של צופים ועוקבים? אין בעיה - אל תשתמשו בחיים הפרטיים שלכם כדי להתפרסם או למנף את הקריירה. אגב, יש גם אנשים מפורסמים שרוצים להיות בזוגיות פרטית, עושים את זה, ואף אחד לא מדבר על הזוגיות שלהם - כי לאף אחד אין פרטים על הזוגיות שלהם. הלוואי והיו פרטים על הזוגיות של סטטיק ורונה לי, למשל - הייתי מתה להצצה. אבל זין עלי, כי הם לא רוצים לשתף, ולכן הם לא כל שניה מצטלמים לאינסטגרם, וכנראה גם לא יבואו ל"הזוג המנצח".

די מתאים שמאיה בוסקילה תזדהה ותכעס על ליאל, כי הרי היא פרסמה מרצונה החופשי פוסטים וסטוריז בכל פרידה, חזרה או סתם ריב בזוגיות הקודמת, ואז דרשה שיתנו לה פרטיות וכעסה שלא מכבדים את הגבולות שלה. זה לא עובד ככה, נשמות - רוצים שאנשים יכבדו את הגבולות שלכם? תציבו כאלה, אבל אם אתם נהנים מהרגעים הטובים של הצומי שמגיעים עם חשיפה אישית, תספגו גם את הפחות נעימים, באלגנטיות, ותתקדמו, כי רעילות תוססת הכי טוב במקומות סטגנטיים, שאין בהם תזוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully