אירוע גזירת פין. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם סטורי

"גזרה" את איבר מינו של החבר כשהבינה כמה נשים היו לו לפניה

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 10:29

בפעם הבאה כשאתם בזוגיות חדשה ועומדים בפני השאלה "כמה היו לך לפני?", תעצרו, ותיזכרו בסיפור שאתם עומדים לקרוא עכשיו, כשאישה במנילה לא אהבה את התשובה של החבר החדש שלה, וכל העסק נגמר בדם

למה איבר המין הגברי נראה כמו פטריה?/@dr.karanr

במצב רומנטי, לשאול את השאלה "כמה היו לך לפני?" זה לא רעיון טוב. ואם זה לא היה ברור עד עכשיו, אולי להבא תנקטו במשנה זהירות משני הצדדים, השואל והנשאל כאחד.. ביום שני האחרון, במנילה שבפיליפינים, ישבו בני זוג אלמונים יחד בדייט מחוץ לבית קפה על המדרכה ושתו קוקטייל, כשאיכשהו הגיעו לנושא הרגיש של מאהבים קודמים וספירתם.

מי אמר שכנות היא הכרחית למערכת יחסים בריאה? לאחר ששמעה על רשימת האקסיות הארוכה שלו, ונשארה רגועה לכמה עשרות שניות, היא התעצבנה. מה התעצבנה - היא דקרה את איבר מינו של החבר שלה עם זוג מספריים שבורים לאחר שהתוודה שיש לו בערך 50 אהובות בעברו.

את או הוא? מחקר מגלה למי יש סבירות גבוהה ביותר "להשמין מאושר"
ערה, אבל אילמת: כך חרדה שהוזנחה בגיל צעיר פוגעת בזוגיות
חטובה וספונטאנית? פחות - זה הדבר הכי סקסי שאת יכולה לעשות

אירוע גזירת פין - כלי הנשק. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
כלי הנשק נמצא בזירה/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

העלמה הקנאית, שלא לומר אובססיבית, פשוט תפסה זוג מספריים שבורים מאיזה פח זבל בקרבת מקום ודקרה את הדייט שלה כמה וכמה פעמים במפשעה של הגבר לפני שהצופים ההמומים שמו לב מה קורה לנגד עיניהם והתקשרו למשטרה כשראו את הבחור מנסה להתרחק ממנה וצועד על המדרכה עם דם זורם במורד רגליו.

השוטר שטיפל במקרה, אנתוני אבונדו אמר: "הקורבן נצפה על ידי הולכי רגל ולמרבה המזל, היה קצין שסייר באזור כך שהמשטרה הצליחה להזעיק לו אמבולנס מיד. ערכנו חקירות ועקבנו אחר החשודה, שהיא חברתו שחיה איתו. מסתבר שהגברת הייתה מוטרדת כשגילתה את מספר אהובות העבר שהיו לחבר החדש שלה והגיבה בעוצמה. היא דקרה אותו בכוונה בחלקיו הפרטיים בגלל זה".

הפרמדיק הוגו קרוז אמר שהבחור סבל "כאבים עזים" כשהם הגיעו לשם ושהקורבן היה ער אבל הוא "איבד הרבה דם". הוא הוסיף: "הוא סבל מכאבים עזים מהפציעה. הרופאים תפרו אותו ועכשיו תפקידם לבדוק את הנזק".

SHEEE רק חושבות "אם הוא רק היה מתגבר על הצורך להגזים, כל זה לא היה קורה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully