אישה סובלת מנשירת שיער. ShutterStock
ShutterStock

אחרי חודשים המלחמה הגיעה לשיער שלך? גם לך מגיע סיוע הומניטרי

הדר צור

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 8:53

מאז אירועי אוקטובר יש עליה משמעותית בביקוש של תרופות כנגד חרדה ומתח. כשאנשים חווים לחץ, פחד ודאגה, אלו בתורם משפיעים הגוף וגורמים גם לנשירת שיער מוגברת. לפי הראייה ההוליסטית כדי שהגוף יתפקד כראוי צריך להביא אותו לאיזון, וככה עושים זאת

מילון ההיילייטרים/מערכת Sheee

בריאות הוליסטית היא תורת ריפוי, הרואה את האדם השלם - גוף, נפש, רוח ורגשות. על פי הרפואה ההוליסטית, אפשר להפיק בריאות אופטימלית, באמצעות איזון ראוי בחיים.

כל אדם מורכב מחלקים התלויים זה בזה, כך שאם חלק אחד אינו פועל כראוי, שאר החלקים יושפעו מכך.
בכתבה זו, אדבר על השפעתם של לחץ ומתח על בריאות השיער, מנקודת מבט נטורופתית. בקצב המהיר של החיים המודרניים, איזון בין דרישות הנפש וצרכי הגוף מאתגר במיוחד. מאז אירועי אוקטובר רואים עליה משמעותית בביקוש של תרופות כנגד חרדה ומתח.

מקריפ אבל חמוד: AI מחזיר נשים לגיל 20 בשביל שיחת מוטיבציה
גברים חושפים על מה לא יתפשרו בזוגיות, וכן, יש קשר לחתול
"התחתנתי עם אחי החורג ואני לא חושבת שעשינו דבר רע"


מטבע הדברים, בתקופת מלחמה, אנשים חווים לחץ, פחד ודאגה באופן יום יומי, וההשלכות החיצוניות לכך מגיעות ממש עכשיו, כארבעה חודשים לאחר נקודת הלחץ הראשונה. למתח כרוני יש השפעה מהותית של על נשירת שיער, אבל לגוף יש את הכוח הטרנספורמטיבי להחזיר מצב לקדמותו, אם מטפחים אותו כמו שצריך:

אישה עם שיער רטוב במיטה. EGHStock, ShutterStock
תגובת הגוף ללחץ כרוני, מעוררת מפל של שינויים הורמונליים ותגובות דלקתיות/ShutterStock, EGHStock

שיער דליל, שבור, ונשירת שיער גורמים לפגיעה משמעותית באיכות החיים של נשים וגברים רבים.
תגובת הגוף ללחץ כרוני, מעוררת מפל של שינויים הורמונליים ותגובות דלקתיות, שעלולות להשפיע לרעה על זקיקי השיער, מה שמוביל בסופו של דבר לנשירתו. אם אנחנו מעוניינות לשפר את מצב הרוח, ישנם תוספי תזונה בהם מצויים שני רכיבים, הידועים ביתרונות הפוטנציאלים שלהם לבריאות הנפש והשיער, זעפרן ואשווגנדה.

שני הרכיבים בעלי פוטנציאל וויסות רמות הורמון הקורטיזול, אשר מופרש במצבי לחץ.הזעפרן מעודד שחרור הורמונים במוח, כגון הסרטונין, המשפיעים לטובה על מצב הרוח, ומקלים על תסמיני דכאון. בנוסף, האשווגנדה, צמח תבלין שמקורו בהודו והוא מכיל רכיבים פעילים כמו אלכוהולים ואסטרוגנים המשמשים לריפוי ולתוספת טעם למזונות, הוא בעל השפעה מרגיעה על הנפש, ומסייע לאנשים הסובלים מהפרעות שינה, לישון טוב יותר. צמח האשווגנדה גם מעניק לגוף יכולת הסתגלות במצבי מתח ולחץ, מווסת את פעילות בלוטת התריס ומביא לאיזון הורמונלי, מה שגורם להפחתה בנשירת השיער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שלישיית פיל-איט + זוג קאלם. דה אי ברנד,
זעפרן ואשווגנדה/דה אי ברנד

שני אלה משפיעים באופן ישיר על זרימת דם משופרת ואספקה של חמצן, ויטמינים ומינרלים לזקיקי השערה. בטיפול הנטורופתי, מתמקדים בהשבת האיזון אל הגוף, תוך התחשבות בגורמים נוספים, כמו תזונה, אורח חיים ובריאות כללית.

תוספי התזונה הטבעיים של "דה ברנד", מורכבים מתערובת קפדנית של צמחי מרפא וחומרים מזינים, שנועדו לא רק להזין את זקיקי השיער ישירות, אלא גם לתמוך בהפחתת מתח מבפנים. קאלם איט- מתמקד בהפחתת מתח ושיפור מצב הרוח, ופיל איט- השני מוקדש לקידום בריאות השיער.

FILL IT הוא תוסף עוצמתי עם 100% רכיבים טבעיים במינונים גבוהים, לצד פטנט שמאיץ ספיגה בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות הנראות לעין, תוך מספר חודשים. Calm it גם הוא 100% טבעי, והוא מטפל בלחץ, סטרס, עצבנות וחוסר שקט. בפורמולה של קאלם-איט רכיב ראשון מסוגו של מיצוי זעפרן, נוגד הדיכאון של הטבע, במינונים שאין בשום מוצר אחר בעולם. השימוש מעלה את רמות הסרטונין והדופמין בגוף, אשר גורמים לשיפור במצב הרוח ולתחושת רוגע כללית. את ההשפעה של קאלם-איט אפשר להרגיש תוך חודש של שימוש במוצר, בממוצע.

הדר צור היא נטורופטית מבית דה אי ברנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully