גבר עם חתול. ShutterStock
ShutterStock

גברים חושפים על מה לא יתפשרו בזוגיות, וכן, יש קשר לחתול

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 8:42

בשרשור רדיט חושפני נשאלו גברים רווקים מהם הדיל ברייקרים שלהם כשהם בוחרים אישה לצאת איתה לדייט רומנטי, וגילו לנו עולם שלם של נוירוזות שלא ידענו על קיומן - קצת עצוב, קצת מצחיק

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

משתמש רדיט הציג בפני הגולשים הגברים את השאלה הבאה: "מהי פשרה אחת שאתה לא מוכן לעשות במערכת יחסים?" בשרשור חושפני ברדיט, כמה בחורים חלקו את את הדיל ברייקרים שלהם בכל הנוגע למערכת יחסים. הממצאים היו מעניינים - עם מספר לא מבוטל של גברים שפסלו נשים שאלרגיות לבוטנים, כי זה ימנע מהם את ההנאה שבאכילת חמאת בוטנים.

התוצאות היו מגוונות מאוד - בחור אחד אמר שמי שהוא יוצא איתה חייבת לאהוב את החתול שלו, ובחור קפדן אחר אמר שהוא לא יכול לנהל רומן עם אישה שאלרגית לחתולים. בינתיים, גברים רבים אמרו שמערכות יחסים פתוחות הן נו-נו גדול, בעוד שאחרים טענו שהם לא ייצאו עם אישה שבגדה בבן זוגה בעבר, ולא רק פיזית "בגידה רגשית היא דבר אמיתי. זה לא בסדר, ואתם לא 'רק חברים'. מספר החברות שהיו לי וניסו להצדיק את זה היה גדול. אם לא בןגדים מינית, אל תעשו את זה רגשית. זה ממש כואב", כתב מישהו.

"מה דפוק בי?" השאלה שכל אישה אל הורית צריכה ללמוד לחיות איתה
עד לאן את מוכנה ללכת בשביל קקי? התשובה היא רחוק. מאד רחוק
אני לא אמא, ותניחו לי - גם מניקור ושנ"צ הן מטרות ראויות

אישה מסתמסת עם האקס במיטה. ShutterStock
גם בגידה רגשית זה כואב: דיל ברייקר/ShutterStock

כמה גברים אמרו שבת הזוג הפוטנציאלית שלהם צריכה לרצות ילדים, ועוד אמרו שהם לא יכולים לצאת עם אישה שלא רוצה. בחורים אחרים שהם לא ייצאו עם מישהי שמתנגדת שיהיו להם חברות נשים.

מסתבר שהשאלה האם אישה רוצה ילדים או לא היא עניין גדול עבור גברים רבים, אבל היו גם כמה שהיו מוכנים לצאת רק עם אישה שלא רצתה ילדים. דיל ברייקרים אחרים היו הרגלי שליחת הודעות מסוימים, נשים שלא אוהבות סקס, ונשים שנמצאות בקשר עם האקס שלהן.

היו כמה גברים שהודיעו חגיגית שלא יצאו עם אישה שמעשנת, אבל היה גם גבר אחד שלא מוכן לצאת עם מישהי שלא משענת "אני הולך לעשן בבית שלי", הוא הכריז. "אני אעשן את המקטרת או הסיגר שלי בחמימות ביתי ואני אעשה זאת בלי לצאת החוצה."

המיתוג המקוון של המיועדת היה חשוב גם הוא. גבר אחד אמר שהוא לא מעריץ גדול של נשים שמפרסמות תמונות סקסיות מדי בחשבונות שלהן, או עושות כל סוג של עבודת מין. בחור אחר אמר שהוא יכול לצאת רק עם אישה שמשתייכת לדת שלו, לעומתו היו כאלה שהכריזו שהם בכלל לא יכולים לצאת עם דתיה בשום אופן.

בחור בודד אחד ציין שיש לו כל כך הרבה דיל ברייקרים שהוא לא רוצה לנסות לצאת עם נשים בכלל. "יש לי כל כך הרבה כאלה, שמערכת יחסים כנראה לעולם לא תצליח."

העיקר המודעות...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully