אם החתן שפכה צבע אדום על הכלה בחתונה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמו של החתן שכרה אנשים שירססו את הכלה בצבע אדום - במסע נקמה שהלך והחמיר

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 14:40

אמו של החתן התנגדה לחתונה ולכן יצאה במסע נקמה נגד הכלה "הלא רצויה". ביום החתונה היא דאגה לשכור אנשים שירססו את שמלתה בצבע אדום, והסיוט של הכלה ממש לא הסתיים שם

אם החתן שרה אנשים שישפכו צבע אדום על הכלה/@beccagtv

חלומה של הכלה המסכנה הזאת על החתונה המושלמת נהרס לאחר שמשפחת החתן חיבלה ביום המאושר בחייה - וזה ממש לא הסתיים שם. מערכת היחסים בין אלכסנדרה לחבר שלה התחילה ממש כמו סיפור אגדה. הבחור נולד למשפחה עשירה בסיודאד אוברגון שבסונורה, מקסיקו - ומשפחתו חלמה שהוא יתחתן עם בחורה עשירה, אולם הוא מצא אהבה בזרועותיה של אלכסנדרה, שהגיעה ממשפחה ענייה, מה שהוביל את המחותנים לעתיד לחשוד שהיא לא באמת מאוהבת בבנם אלא נמצאת שם רק בשביל כספו.

בשנייה שהקשר בין השניים הפך לרשמי, משפחתו של החתן דחתה כל אפשרות לקבל את אלכסנדרה בברכה לביתם. על פי פוסט שפורסם ברדיט, אלכסנדרה הייתה תמיד מקסימה אליהם, "שמעתי שהיא אדם מקסים שלא תפגע בזבוב", נכתב בפוסט, "הילדה המסכנה הזו (אני לא מכירה אותה אבל היא מעיר הולדתה של אמא שלי והחדשות התפשטו להן) הפכה לשנואה על חמותה, כמו גם על גיסתה וגיסה. הם איימו עליה שוב ושוב, פתחו מספר חשבונות ברשתות חברתיות כדי להטריד אותה - וכאשר הבעל התעמת איתם, הם הכחישו הכל". בשלב מסוים משפחתו של החתן הבהירה לכלה שהיא תעשה הכל כדי למנוע מהשניים להתחתן ויהפכו את חייה לסיוט אם היא תמשיך בקשר הזה.

בשל הידיעה שלמשפחת הכלה אין כסף, משפחת החתן ניסתה לשחד את הכלה בצ'ק פתוח כדי שתעזוב אותו. היא סירבה להיכנע לדרישות המשפחה והייתה נחושה להוכיח שהיא נמצאת איתו מאהבה נטו. העניינים התדרדרו משמעותית כשהשניים הודיעו על אירוסיהם.

לאחר ששמעה את החדשות על אירוסיו של בנה, חמותה לעתיד של אלכסנדרה, מאופה, זייפה התקף לב, כך נכתב בפוסט שהפך לוויראלי. מאופה האשימה את בני הזוג בבריאותה המתדרדרת ודרשה מבנה "לכסות את כל העלויות הרפואיות שלה". חכו, מסע ההטרדות רק החל.

הנישואין נקבעו ל-18 בפברואר, אולם כשהיום הגדול סוף סוף הגיע, משפחתו של החתן סירבה להשתתף (לא ציפינו שיסכימו), אבל זה שהם החליטו לא להגיע - לא אומר שהם לא הולכים לעשות סצנה. אלכסנדרה ואביה עמדו בפתח הכנסייה והיא אחזה את ידו והתכוננה ללכת במעבר בשמלה הלבנה והיפיפייה שלה. אולם אז היא הרגישה שמשהו ניתז על גב השמלה שלה. כשהקהל צורח באימה, הכלה הסתובבה במהירות וראתה "שפריצים של צבע אדום המטפטפים משמלתה המעוטרת אל האריחים מאחוריה". על פי הפוסט, "המשפחה שכרה אנשים שיזרקו צבע אדום על השמלה של הכלה ממש לפני ההליכה לעבר הכומר".

על שלושה גברים הוטלה המשימה: שניים השליכו פחיות צבע אדום והשלישי תיעד את האירוע בטלפון שלו. "בהתחלה האורחים חשבו שהצבע האדום עשוי להיות דם", נכתב בפוסט, "הכלה אמרה שהיא חשבה בהתחלה שמדובר במים, אבל אז ראתה את הפרצופים ההמומים של כולם והחברים שלה ניסו להרגיע אותה שהיא עדיין נראית טוב. היא אומרת שהחלק הכי גרוע היה להביט בפרצופה של אמה, כי בהתחלה היא חשבה שהיא נפגעה פיזית"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מזועזעת מהתקיפה המחרידה ולא מוכנה ללכת במעבר בשמלה מלוכלכת, חזרה הכלה לביתה והחליפה לשמלת זהב נוצצת. אולי זה לא היה מה שהיא חלמה עליו, אבל שום דבר לא יעצור את האיחוד המאושר שלהם - אפילו לא שתי פחיות צבע אדום. חכו, הסיוט לא נגמר שם.

עוד חתונות שהשתבשו:
חתונה שלא תישכח: כלה ניסתה להפריד בין שני גברים שהתפשטו והתקוטטו בחתונתה

כלה תפסה את החתן יונק מהשדיים של אימו - והוא לא היחיד (ויש תיעוד)

לאחר שאמרו "אני מסכים" זה לזו, הזוג המאושר היה נחוש להמשיך בחתונתם כמתוכנן. הם ניגשו להצטלם, כשלפתע המשטרה הגיעה למקום. מתברר שהמחותנים "שלחו טיפ אנונימי למשטרה שאומר שהם עשויים למצוא שם סמים, כשסביר שהם נמצאים אצל החתן". קיים חשד שהגיס גם שיחד את המשטרה להגיע למקום. השוטרים ביצעו חיפוש על האורחים, הכלה והחתן ואיימו לאזוק את החתן. למרבה המזל, איש לא נעצר והמשטרה הבינה שמדובר במידע כוזב ועזבה את המקום. הדרמה הסתיימה והזוג המאוהב התעקש להמשיך בחגיגות ולא לתת למשפחה להרוס להם את האירוע.

הנה אנחנו מגיעים לירח הדבש - וכן, הסיוט עוד לא הסתיים. זמן קצר לפני שהזוג יצא לירח הדבש שלו, משפחתו של החתן הסתירה את הדרכון והוויזה שלו ולטענתה גם ניסתה "לשחד את סוכנות הנסיעות כדי להרוס להם את הטיול". למרבה המזל, נסיונות ההסתרה והשוחד לא עבדו והשניים הצליחו לצאת לירח הדבש המתוכנן שלהם, למרות שכפי שהבטיחה אם החתן, הם לא מתכננים להניח לשניים עד שיפרדו.

הקהילה המקומית במקסיקו שמודעת לסיפור המשפחתי החליטה להתערב ורבים מהם זרקו ביצים על בית משפחת אם החתן בתגובה למסע ההטרדה. "המשפחה שנואה על כל העיר", נטען בפוסט, "המחותנים נשאלו על ידי חבריהם אם הם אחראים לכל זה והם הכחישו הכל, אך לא הכחישו שהם אהבו לשמוע על כך. נראה שהחותן פשוט עושה כל מה שאשתו אומרת לו. הוא פיטר את בנו מהעסק המשפחתי, אבל הוא קיבל אז עבודה על ידי דודיו שאוהבים אותו ותומכים בו".

ברדיט הקוראים נותרו המומים מהסיפור. "הזוג המסכן הזה צריך לעבור משם. הרחק משם!", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "החתן והכלה מסכנים. אני מקווה שהם מתייחסים לעניין ברצינות וישיגו את ההגנה לה הם זקוקים". משתמש אחר כתב: "אני די המום מכך שהם לא הגישו בקשה לצווי הרחקה בשלב הזה. כאילו עם כמה צרות עוד יצטרכו האנשים המסכנים האלה להתמודד?".

"זו התנהגות סוציופתית. האישה המסכנה הזו עוברת גיהנום", הגיב משתמש אחר. "אם המחותנים עושים את זה עכשיו, חכו עד שהיא תיכנס להריון!" הוסיף קורא מודאג, "אני הייתי מפחד על החיים שלי. הם נשמעים כל כך לא מאוזנים שאני חושש שהם עלולים לנסות לפגוע בה ובתינוק שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully