זוג. ShutterStock
ShutterStock

"אמא שלי אומללה עם אבא שלי, ואני ממש רוצה לארגן לה רומן"

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 7:31

בת אוהבת רוצה לתת לאמא שלה מתנה לא שגרתית ליום האם - במקום כרטיס נחמד, שוקולדים, פרחים או ארוחת בוקר במיטה, משתמשת רדיט אחת שוקלת לארגן לאמא שלה רומן מסעיר עם גבר שאינו אביה

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בחורה אחת כתבה פוסט שמתאר כמה אמא שלה אומללה בנישואיה ברשת חברתית וביקשה עזרה כדי לארגן לאמא שלה רומן חג. הבת, שכתבה את ההודעה, מאמינה בכל ליבה שהאומללות היא בגלל אבא שלה:

"הם בקושי מדברים אחד עם השניה, הוא תמיד מול הטלוויזיה, לא מתייחס אליה, ואף פעם לא נותן לה לצפות במה שהיא רוצה. היא מתאמצת לרצות אותו, ומבשלת לו ארוחת ערב שהוא בקושי אוכל, ובטח שלא מודה לה או מעריך אותה", סיפרה הבת המתוסכלת.

"לא ייאמן, אבל הטיפ הקרינג'י שאמא שלי נתנה לי השיג לי חבר!"
קריס התגרשה מבעלה, אבל ממשיכה לטפל בו יחד עם הבעל החדש
אחד כזה נמכר בעולם כל 12 שניות, ומספרים הרי לא משקרים

"הם כבר מזמן איבדו כל סימן ליחסים של חיבה, היא אמרה לי שהוא אפילו לא נותן לה נשיקה לפני השינה. אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שהם יצאו לארוחת ערב או לדייט או משהו. אני חושבת שהם עסוקים בעיקר במטרדים הקטנים שלהם ולא מעריכים אחד את השני יותר, וזה כואב, כי פעם הם היו כל כך טובים ביחד".

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הבת האוהבת המשיכה לומר שאמא שלה "כיפית וחברותית", אבל אבא שלה והנישואים בכלל "מזיקים לה". בנוסף, סיפרה הבת שהיו לאמה מחשבות על עזיבה בעבר, אבל בסופו של דבר החליטה שהיא אוהבת את בעלה ולא עוזבת אותו.

"עם החגים בפתח, רציתי לפנק את אמא שלי במשהו יוצא דופן - משהו שיכול גם להחזיר את נישואיה למסלולם", כתבה. "חשבתי לקנות לה מנוי באחד מאתרי היכרויות שהולכים אליהם לצורך רומן. קראתי שרומן זה באמת יכול לעזור לנישואים".

באופן לא מפתיע, הפוסט זכה להרבה תגובות מזועזעות:

"רומנים לא עוזרים לנישואים. הם הורסים אותם. הם מסיימים נישואים והורסים אנשים. אם אמא שלך הייתה רוצה רומן, היא הייתה מנהלת רומן כבר מזמן."

"יצאת מדעתך? אני מתכוונת - אולי את צריכה עזרה אם את שואלת את השאלה הזו ברצינות"

"בשום פנים ואופן אל תקני לה מנוי. גם אם אמא שלך לא תשתמש בזה, מישהו יכול לזהות את הפרופיל ולספר לאבא שלך - ועכשיו אמא שלך תצטרך להתמודד עם משהו שגורם לה להיראות כאילו היא בגדה כשאין לה מושג אפילו על מה מדובר".

"זו בטוח הטלרה. אף אדם שהראש שלו במצב תקין לא יחשוב על זה", אמר מישהו.

"ובכן, זה יכול לעזור", סיכם מישהו "זה יכול לעזור לסיים את הנישואים אם זו התוכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully