ג'יימס וכריס, מטפלים יחד בברנדון, האקס של כריס, שסובל משיתוק. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

קריס התגרשה מבעלה, אבל ממשיכה לטפל בו יחד עם הבעל החדש

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 12:10

ג'יימס עבר לגור עם האקס של קריס, אשתו, בעל הנכות הקשה עקב תאונת דרכים אכזרית, והקדיש את עצמו לעזור לטפל בו - אפילו להחליף לו ולרחוץ אותו. "הוא אדם מאד מיוחד" אומרת אשתו "זו מתנה של אהבה בשבילי"

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

ג'יימס ארמסטרונג, בן 36, התחתן עם אשתו קריס ב-2016, אך מערכת היחסים ביניהם באה עם סידור יוצא דופן. בעלה לשעבר, ברנדון, עבר תאונה קשה ונותר פגוע מוח וסיעודי, וקריס, 38, נותרה האפוטרופוסית החוקית של אהובה מהתיכון ובעלה לשעבר, בן ה-38 גם הוא, שסובל מנזק מוחי חמור בתאונת דרכים שעבר שנתיים לאחר חתונתם ב-2006.

"אנשים רוצים להכיר אבל מפחדים מאוד מדחייה ומעדיפים לא לנסות"
מחקר התנהגותי חושף את האמת העגומה על המיניות הזוגית שלנו
ולפעמים קורה גם ההיפך: בת 50 ובן 23 התאהבו בטינדר. צפו


כתוצאה מכך, ברנדון נותר עם יכולת נפשית ופיזית מופחתת באופן דרמטי, ולא מסוגל לטפל בעצמו.
אחרי שנים של טיפול בברנדון כאשתו, קריס החליטה שהיא צריכה להמשיך בחייה - אבל לא רצתה לוותר עליו. אז היא התגרשה ממנו, ואז הגישה ניירת כדי להפוך לאפוטרופוס החוקי שלו.
כשג'יימס פגש את קריס, הוא ידע שברנדון יהיה חלק מחייהם, אבל היה יותר משמח לקבל את פניו לחייו - ולקחת על עצמו עם אשתו את כל האחריות לטפל בבעלה לשעבר.
"זה לא רק לאהוב אותה, זה לאהוב גם את ברנדון", אמר ג'יימס ל- CBS "הוא צריך אותנו. הוא צריך אנשים שאוהבים אותו".

ג'יימס הבעל החדש של כריס, לקח על עצמו לטפל בברנדון, האקס של אשתו, שסובל משיתוק. אינסטגרם, צילום מסך
"זה לא רק לאהוב אותה, זה לאהוב גם את ברנדון"/צילום מסך, אינסטגרם

קריס וברנדון נישאו ב-2006, אך הוא סבל מפגיעה מוחית קשה שנתיים לאחר מכן, ונותר ללא יכולת לטפל בעצמו כאשר משאית שיטחה את מכוניתו. המשפחה המשולבת כוללת גם את ילדיהם של ג'יימס וקריס, שאוהבים גם הם את ברנדון ומתייחסים אליו כ"דוד" שלהם.

ברנדון גר במקום טיפולי מותאם כרגע, אבל ג'יימס וקריס מבקרים אותו שם בקביעות כדי לעזור לטפל בו
CBSביחד בני הזוג עושים הכל - מלהחליף לו חיתולים, ולרחוץ את ברנדון, להאכיל אותו ולהביא אותו לפגישות רפואיות. קריס וג'יימס נמצאים עם ברנדון בכל רגע חשוב.

"גם פיזית, העובדה שהוא עוזר לברנדון, עוזרת לי. העובדה שאנחנו מחליפים לברנדון ביחד, למשל. אני יכולה לעשות את זה לבד אבל זה מאוד מאוד קשה", אמרה קריס. "ג'יימס עוזר לי, זו מתנה של אהבה גם בשבילי", הוסיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'יימס הבעל החדש של כריס, לקח על עצמו לטפל בברנדון, האקס של אשתו, שסובל משיתוק. אינסטגרם, צילום מסך
״אתה אדם מאד מיוחד״/צילום מסך, אינסטגרם

ג'יימס אמר שהוא למד לאהוב את ברנדון כבן משפחתו שלו מאז שפגש אותו לראשונה וטוען שהוא פשוט עושה מה שהוא חושב שנכון. "אני עושה מה שהלב שלי אומר לי לעשות", אמר. והוסיף שהוא עדיין ידאג לו גם אם קריס כבר לא הייתה בסביבה לעשות זאת בעצמה.

ויותר מזה - למרות החיים שהם יצרו יחד, ג'יימס אומר שיוותר על הכל תוך רגע אם תהיה הזדמנות לברנדון להירפא. "הוא אמר לי שאם ימצאו טיפול פלא לאנשים עם פגיעה מוחית וברנדון יתאושש, הוא ירצה שאהיה איתו שוב" סיפרה קריס "כי הייתי איתו קודם. אני לא חושבת שזה יקרה. מה שכן, אני חושבת שאתה אדם מאוד מיוחד. אתה באמת כזה", אמרה לג'יימס בראיון ל-CBS Mornings.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully