אישה מפהקת. ShutterStock
ShutterStock

אחד כזה נמכר בעולם כל 12 שניות, ומספרים הרי לא משקרים

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 13:42

מותג האיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון מרחיב את קו המוצרים של קרם הלחות האייקוני, Vitamin Enriched, עם סרום מופלא, פודרה לחותית, ומייק אפ שקוף קסום. ניסינו והתלהבנו

ככה נראים הנזקים שנגרמים לשיער מההחלקות - תחת עדשת המיקרוסקופ/@foli_q

השאלה קורה לך לפעמים שאת מתעוררת בבוקר, מתבוננת במראה ומרגישה כאילו במקום פרצוף יש לך על הצוואר תחת של חמור? זה מצב שבו את לא בדיוק נראית "רע", כי לא צמחו לך פצעים, לא התעוותת או התקמטת במיוחד, אבל בכל זאת - משהו במרקם, משהו בגוון, משהו במבט הזגוגי - משהו נראה גרוע, וזה "גרוע" שאי אפשר לכסות במייק אפ כי הוא מגיע מבפנים. הימים האלה הולכים ומתרבים עם התקדמות הזמן והפרעות באספקת הקולגן בעור, כשבד בבד היכולת של העור לשאת כמויות עצומות של קונסילרים הולכת ויורדת.

עכשיו תקשיבו, ותקשיבו לי טוב - הדמי מיק אפ החדש והשקוף כמעט לגמרי של בוב בראון הוא מוצר הקסם האולטימטיבי לבעיית המרקם והגוון שאני מכנה "סינדרום תחת של חמור". לא יודעת מה ייש שם - צמחים, שמנים, חומצה היאלרונית ופולימרים שיובאו מנרניה, אבל התאהבתי במוצר הזה מהשנייה הראשונה שמרחתי טיפוה ממנו על עצמי, ואפילו לא בגוון הנכון.

"אנשים רוצים להכיר אבל מפחדים מאוד מדחייה ומעדיפים לא לנסות"
מחקר התנהגותי חושף את האמת העגומה על המיניות הזוגית שלנו
כוכבת פורנו אוקראינית מצטלמת עם חיילים קטועי גפיים


והדבר הכי טוב? זה מוצר איפור שכולו טיפוח מהאהובים עלי ועל עוד רבות, מסדרת ויטמין אנ ריצ' של בובי בראון. אבל בואו נתחיל מההתחלה, כי המוצר החדש הראשון בסדרה הוא הסרום, שנוסף לקרם העיניים ולפייס-בייס בריח ההדרים הממכר, מוצר שיצא כבר ב-2001 - ועכשיו נמכרת צנצנת Vitamin Enriched Face Base כל 12 שניות ברחבי העולם.

סרום, פודרה, סקין טינט - מוצרים חדשים בסדרת ויטמין אנריצ׳, בובי בראון. חו״ל,
סדרה מעולה. דירוג מוצרים למטה/חו״ל

THE VITAMIN ENRICHED COLLECTION

Vitamin Enriched Face Base, המוצר. הראשון בסדרה, זה שיש לכל מאפר בתיק (והם מתקמצנים עליו - לשימוש בעיקר במקרים חריגים) הוא גם קרם לחות וגם פריימר לחותי עשיר שמחליק את העור ומשמש בסיסי נהדר לאיפור. המוצר החדש - Vitamin Enriched Smoothing Serum מבוסס על אותם מרכיבים, וחודר טוב יותר לעור, מה שהופך אותו לשלב הראשון והחשוב בשגרת הטיפוח הבובי בראונית.
סרום זה, שעושה עור זוהר מיידי, מועשר ב-10 רכיבים יעילים לטיפוח העור

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סרום ויטמין אנריצ׳, בובי בראון. חו״ל,
סרום ויטמין אנריצ׳, בובי בראון/חו״ל

Vitamin Eenriched Smoothing Serum

מכיל 10 מרכיבים יעילים לטיפוח העור ותמצית משפרת זוהר היוצרים את הקנבס המושלם לאיפור רענן וללא רבב לאורך זמן- קומפלקס פירות HydroGlow הכולל תמציות אבטיח ותפוח, יחד עם פרחי קקטוס מספק לחות ארוכת טווח למראה בריא, ניאצינמיד ויטמין B3 מעניק לחות לאורך זמן ומשפר באופן משמעותי את מרקם ואחידות העור, ויטמין C נלחם בכהויות ומבהיר את גוון העור לאורך זמן.

יש בו גם אצטיל-גלוקוזאמין שמחליק ומאזן את מרקם העור לאורך זמן באמצעות פילינג עדין. חומצה היאלורונית המספקת לעור לחות וממלאת קמטוטים עדינים, חמאת שיאה מרככת ומטפחת את העור. שמן פסיפלורה, עשיר בחומצות שומן אומגה, מזין, ממלא ומרכך את העור, לקטובצילוס פרמנט וקפאין עוזרים להרגיע את העור ולהפחית את הופעת האדמומיות לאורך זמן.

משתמשים בבוקר ובערב כשלב ראשון אחרי ניקוי, מתאים לכל סוגי העור, מהמם. עולה בהתאם, אבל שווה את זה. 360 ש"ח. אאוץ'. אבל וואו.

סקין טינט ויטמין אנריצ׳, בובי בראון. חו״ל,
סקין טינט - פילטר קסם שנראה טבעי/חו״ל

Bobbi Brown Vitamin Enriched Hydrating Skin Tint

עכשיו הגענו למוצר הקסום הזה שזכה באהבתי לעד. מדובר בקרם לחות עם גוון, הכיסוי הכי קליל בגימור טבעי ועמידות בפני זיעה ולחות. הוא מזין את העור, מטשטש פגמים קלים בעור, לא מדגיש קמטוטים ומגן מנזקי קרינה מהשמש. 15 SPF.

הרכיבים דומים למוצרי הסדרה ומותאמים למוצר, אבל בא לי לדבר דווקא על הוורסטיליות שלו. הבוקר קמתי עם הסינדרום שדיברתי עליו קודם, והלכתי לפגוש חברה. לא התחשק לי להתאפר בשביל זה, כי הלכתי בטרנינג, ומצד שני לא הייתי מעוניינת להיראות ככה.

לקחתי את הגוון שאני משתמשת בו לקונטור (יחד עם הגוון המתאים - יש לי 2, ותכלס, צריך שני גוונים, ויש 18, למרות שזה כיסוי קליל ושקוף), ושמתי אותו- אפילו לא על כל הפנים, אלא רק מתחת לסנטר, בצידי הפנים, קצת באיזור המצח ובקפל העין עם מברשת גדולה, וטשטשתי לכיוון אמצע הפנים. הגוון הטיפה יותר כהה שמונח באיזורים האסטרטגיים האלה גם נתן צורה וחיטוב, וגם טשטש בצורה מדהימה את האדמומיות שיש לי במרכז הפנים, אבל לא לגמרי - נשארו שאריות של אדמומיות,וזה יתרון - לא נראיתי מכוסה, ובמקום שהאדמומית תבלוט מדי ותפריע לי, היא שימשה כסומק קל.

והכי חשוב - המרקם הוחלק. החומר הקסום שממנו עשוי הטינט הזה, שיפר את המרקם, הגימור וגון העור כאילו עשיתי לעצמי פילטר ספייה, כך שלא נראיתי מאופרת. רק זוהרת וטיפה אסופה יותר, התאים בול לטרנינג. אומרת לכן, מוצר קסם. תקנו שני גוונים. מחיר: 230 ש"ח. לא נורא.

פודרה ויטמין אנריצ׳, בובי בראון. חו״ל,
אחרון חביב, פודרה מעולה ב4- גוונים/חו״ל

Bobbi Brown Vitamin Enriched Pressed Finishing Powder

וכאילו זה לא מספיק, הושקה גם פודרה אחת הטובות שניסיתי מימי, בעיקר במובן של הלחות - הפודרה לא יבשה, לא נכנסת לקמטים, לא מדגישה מרקמים, וגם היא שקופה. הפודרה סופחת שומן עודף במהלך היום, מועשרת בוויטמין B5 בטכנולוגיית אבקה הידרו-רכה, והטענה היא שהפודרה נועלת את הלחות בעור ומגבירה אותה לאורך זמן, תוך שהיא מספקת יתרונות טשטוש וספיגת שומן לאורך כל היום בגימור משי רך. לא יודעת לגבי כל זה, אבל פודרה לא מייבשת שגורמת לעור להצטמק אל תוך עצמו, זה כבר מתעלה על הציפיות שלי.

Vitamin Enriched Pressed Finishing Powder החדשה מגיעה בארבעה גוונים - Yellow - צהוב חם רך, Neutral - אפרסק נייטרלי רך, Peach - אפרסק חם רך, ו-Golden Brown - חום מוזהב חם רך. מחיר: 235 ש"ח.

אם אתן לא מכירות את הסדרה, אז הגיע הזמן להכיר, כי היא נהדרת - ואם אתן קוראות ושואלות אותי איזה שני מוצרים הייתי קונה ראשונים - אז הסקין טינט הוא הראשון, והסרום מגיע למקום השני. במשכורת הבאה תשלימו עם הפייס-בייס, וקרם העיניים, ותבקשי את הפודרה במתנה לחג.

להשיג בחנויות המותג ובאתר/,באתרים טרמינל X, גלאם 42, סופר פארם והמשביר לצרכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully