נייר טואלט. ShutterStock
ShutterStock

עד לאן את מוכנה ללכת בשביל קקי? התשובה היא רחוק. מאד רחוק

11.3.2024 / 7:19

לנו זה לא מחדש הרבה, אבל עכשיו גם הנתונים מצטרפים להוכיח - לא רק לנשים יש בעיה עם קקי, אלא לכל אדם שנמצא בתחילת זוגיות. מחקר חדש קובע כי 63% מהאמריקאים מתאפקים בסביבת בן הזוג שלהם

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

למרות שכולנו מכירים את הזוג המדהים הזה שלא סוגרים את דלת השירותים אלא אם כן יש להם אורחים, מסתבר שאנשים עדיין מפחדים לעשות קקי ליד בני הזוג שלהם. לפי סקר חדש אחוז עצום של 63% מהאמריקאים אומרים שלעשות מספר שתיים בנוכחות אחרים - במיוחד כשזה אדם אהוב - זה "ביג נו-נו".

כל עוד מייה שם מתקשה לחייך, הזוגיות שלכם לא מעניינת אותנו
מחלקת לנו את החיים ללפני ואחרי: המסקרה העמידה שיורדת במים
לא קשור למראה חיצוני: פסיכיאטר מלמד את אומנות הפיתוי האמיתית


אפשר להאשים את מה שמומחים מכנים"חרדת קקי" בנטייה האנושית להסתיר את ההרגלים הפרטיים ביותר שלנו, אומרים מומחים מ-MyFitnessPal. אפליקציית התזונה הפופולרית סקרה 4,000 אנשים, בגילאי 18 עד 59 לגבי הרגלי השירותים שלהם סביב בני ובנות זוגם.

קקי או לא קקי?

לעולם לא. יחסים זה גם ככה מסובך
ברור שכן, זה לא בריא להתאפק
אולי לא בהתחלה, אבל אחרי שנים... אין לדעת
578 משתתפים
נייר טואלט קקי. Pixabay, אתר רשמי
עד לאן אתם מוכנים ללכת בשביל קקי? התשובה היא רחוק/אתר רשמי, Pixabay

מה מסתבר? שבשנת 2024 רבים מאיתנו עדיין מבלות ומבלים זמן רב בתכנון מודאג מודאג ובמחשבות לאן נלך בפעם הבאה שנצטרך לשירותים ומי יהיה בסביבה כשנגיע לשם. לדוגמה, 56% מהאמריקאים אמרו שהם יענו לקריאת הטבע סביב אנשים אחרים רק אם זה יהפוך למצב חירום - בהיתנן האופציה לדחות את האירוע, הם פשוט ימתינו שיהיו לבד.

63% מאיתנו אפילו לא יחשבו על הליכה לשירותים אם דייט או בן זוג משמועתי נמצאים בסביבה כדי להבטיח שקריאת הטבע לא תקלקל את הערב המיוחד שלנו, 46% מהאמריקאים אמרו שהם יימנעו לחלוטין מאכילת מוצרי חלב בסביבות ובזמן דייטים, בעוד 48% אמרו שהם ידלגו על מאכלים חריפים כדי למנוע מהבטן לעשות קולות של קרקור.

מצד שני, גם חיות מתביישות כשהן עושות קקי, ו-SHEEE חושבת שזה דווקא רעיון הגיוני לא להרעיל את מי שאמור להימשך אלינו באדים מסריחים. אבל מי אנחנו שנכפה עליכם הגיינה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully