קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מסכן טראוויס: קורטני קרדשיאן "יצאה מהארון" כאוטו-סקסואלית

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 9:07

קורטני קרדשיאן "יצאה מהארון" והודיעה שהיא "אוטו-סקסואלית", והרשת געשה על כך איזה כמה ימים. קארין ארד צללה אל תוך המושג וגילתה שאין באמת כזה דבר, וגם אם כן, אז זה "על רצף"

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

קורטני קרדשיאן, שילדה לאחרונה את רוקי, ילדה הרביעי, והראשון שלה עם בן זוגה טראוויס סקוט, פרסמה וידוי (לא) מטלטל, מעין יציאה מהארון כ"אוטו-סקסואלית".

אז קודם כל, כל הכבוד קורטני, על המוב השיווקי - אין דרך טובה יותר לגרום לאנשים להיכנס לאתר הלייף סטייל הרנדומלי שלך, מאשר לפרסם בו פוסט יציאה מהארון. הבעיה היא, שלא משנה בכמה מילוני אינטרנט זה יופיע כמושג לגיטימי - אין דבר כזה אוטוסקסואל, כי כולם אוטוסקסואלים.

אם חופרים היטב ברשת, אפשר למצוא כמה נסיונות להגדיר את המושג, אבל באמת, תראו כמה זה נשמע מתאמץ: "האם אתה אוטו-מיני? התשובה הקצרה היא כן, קרוב לוודאי. למעשה, כולנו, לפחות קצת. משמעות המילה היא 'אדם שנדלק על ידי עיסוק בארוטיות שלו'. דוגמה מצוינת לכך היא פשוט נשים באופן כללי. שבדרך כלל מרגישות יותר מיניות או חרמניות כשהן מרגישות שהן נראות סקסיות".

"התחתנתי עם אחי החורג ואני לא חושבת שעשינו דבר רע"
מקריפ אבל חמוד: AI מחזיר נשים לגיל 20 בשביל שיחת מוטיבציה
גברים חושפים על מה לא יתפשרו בזוגיות, וכן, יש קשר לחתול


יופי, אז כל הנשים הן כאלה במידה זו או אחרת, מה שכבר מוציא את העוקץ מה"יציאה מהארון" שלה, כי אוטוסקסואליות היא הבסיס לכל משיכה מינית או תחושת חרמנות אצל כל אדם - תמיד מה שקודם לתחושת חרמנות או התנהגות מינית נלהבת היא ראייה של עצמך כסקסי - המין הוא כבר התוצאה - האדם שאנחנו הכי נמשכים אליו, הוא בדרך כלל זה שמעיניו נשקפת לנו הדמות הכי נחשקת של עצמנו. אלך אפילו יותר רחוק ואטען שאהבה היא בסך הכל עשיית הדבר הזה האחד עבור השני בהצלחה ולאורך זמן, פלוס כמה סדרות ששניכם אוהבים לראות ואולי גם טעם דומה באוכל.

לא באה לזלזל, חלילה, אבל הרי בכל סיפור אהבה מסתבר בסוף שאנשים אוהבים אחד את השני בעיקר כל עוד זה טוב להם, וידוע שזוגיות טובה מקדמת אהבה עצמית בריאה יותר. זוגיות גרועה, לעומת זאת, עלולה לפגוע קשות בתחושת הערך העצמי, כי בסופו של דבר גם הזוגיות מתרחשת ביננו לבין עצמנו. תכל'ס, בן הזוג בעצם יוצא עם הדפוסים שלנו רוב הזמן, ואנחנו משתמשים זה בזה כקונטרה, כדי להתקרב יותר אצל עצמנו. אז בטח שמשיכה ממוקדת בעיקר בתחושה הטובה שלנו עם עצמנו.

"בעוד שאוננות היא הדוגמה הברורה ביותר" ממשיך הפירוש "אוטו-מיניות עשויה להתרחב מעבר להתנהגות מינית ולכלול תחושת געגוע או תשוקה לעצמך. זו יכולה להיות גם היכולת להדליק את עצמך דרך הסתכלות, הדמיה, נגיעה או ריח של עצמך."

ובכן, איכסוש על הניסוח הדוחה שמאלץ אותתי לדמיין אנשים תוחבים את היד למבושיהם ואז מריחים אותה במשרד. הדבר הבא שעולה לי בראש הוא מן הסתם גברים, כי זה מה שעולה כשמדמיינים מישהו עם היד בביצים. אם לשפוט לפי הצורך שלהם לגעת בעצמם, להאדיר את האיברים שלהם ולהזדיין מול מראות, אפשר לומר במידה גדולה של ביטחון שגם הם נמשכים בעיקר לעצמם, ואת שם, כל עוד את לא מפריעה לזה לקרות. ואם תשאלו מה ההבדל בין אוטו מיניות, אוטו רומנטיקה ואוטו אירוטיזם, או אז יגידו המומחים שנטיות מיניות יכולות לכלול לא רק רגשות מיניים אלא גם רגשות רומנטיים".

מה זאת אומרת?
"אלה לא תמיד צריכים להתאים - אדם יכול להזדהות כהטרוסקסואל כשהוא עדיין בי-רומנטי, או בעל רגשות רומנטיים לשני מגדרים. אנשים עשויים להזדהות עם יותר מנטייה מינית או רומנטית אחת בזמנים שונים. בנוסף, אנשים שהם אוטו-רומנטיים מחשיבים את מערכת היחסים שלהם עם עצמם כמערכת שבה הם גם נותנים וגם מקבלים אהבה, בעוד שאנשים שהם אוטו-מיניים חשים משיכה מינית עזה לעצמם."

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

גם הדוגמאות של קורטני לאוטו-מיניות יומיומית קורעות: "זה אולי אומר ללבוש הלבשה תחתונה סקסית, גם אם בן הזוג שלך בקושי נותן בזה מבט שני. זה יכול להיות לעשות את השיער והאיפור שלך כך שתרגישי טוב ותידלקי", או "זה יכול להיות לשטוף את עצמך באהבה באמבטיה וליהנות מהגוף שלך. זה יכול להיות לרקוד מו המראה בתלבושת חמודה".

בקיצור קורטני אומרת שלאדם אוטו-מיני חשוב להרגיש טוב עם עצמו כדי להרגיש מיני? כאילו - כמו מה שכולם יודעים מאה שנה? "תלמדו לאהוב את עצמכם"? כמו שדיסני מציעים לנו? תיכף היא תגיד שמומלץ "לעשות את הדבר הנכון".

ואם יש לאוטו-מיניות חמישה פירושים שכולם אמורפיים מה האובססיה להמציא לזה הגדרה ספציפית כל כך? אגב, ההסתייגויות לא נגמרו: "כמו רוב המאפיינים האנושיים, אוטו מיניות היא ספקטרום שרובנו נמצאים עליו - חלק עשויים להזדהות כאוטו-מיניים בלבד. רוב האנשים, לעומת זאת, משלבים אוטו-מיניות כחלק מרפרטואר מיני רחב יותר, הכולל גם הפעלה על ידי מין עם בן זוג".

סירייסלי "הפעלה על ידי מין עם בן זוג"? די, מספיק עם השטויות. אי אפשר כל שכל מי שמחבר מילה לועזית מוסיף לה מקף ואת המילה סקסואלי, יכסת"ח את עצמו בתירוץ ש"הכל נמצא על רצף" ואנחנו נמשיך לעבור על זה בשקט. די כבר לזיין את המוח, תלבשו משהו חמוד ולכו לרקוד מול מראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully