לוסי למון. lucylemonxx, צילום מסך
צילום מסך/lucylemonxx

"פנטזתי על לשכב עם הבוס שלי ובזכות זה מצאתי עבודה נועזת"

11.6.2024 / 0:09

עד לפני שנתיים לוסי בת ה-31 עבדה בתפקיד משעמם בתאגיד גדול תמורת משכורת נמוכה. אלא שסרטון שהיא נתקלה בו שינה לה את החיים: "תמיד רציתי לשכב עם הבוס שלי, אז יצרתי עולם פנטזיה סביב התרחיש הזה". ואיך היא שומרת על דיסקרטיות?

הסרטונים הנועזים של לוסי למון/lucylemonxx

לפני שנתיים, לוסי למון, בת 31 מאוסטרליה, עבדה במשרה מלאה בתפקיד תאגידי. יום אחד, היא נתקלה בשידור חי בטיקטוק שבו יוצרת תוכן הסבירה במה היא עוסקת, ולוסי התפעלה - במיוחד כששמעה כמה כסף היא מרוויחה. לוסי החליטה להתנסות בזה בעצמה והחלה לפרסם תוכן 'תאגידי' תוך שהיא נשארת אנונימית לחלוטין.

"תמיד רציתי לשכב עם הבוס שלי, מה שמעולם לא היה אפשרי, אז יצרתי לי עולם פנטזיה סביב התרחיש הזה", היא הסבירה. אז היא פתחה עמוד תוכן מיני משלה שבו היא שיתפה את הפנטזיות הסקסיות שלה, הכל בעילום שם ומבלי לחשוף את פניה.

"כל הגברים במשרד היו נשואים, אז בהתחלה זה באמת שימש כדרל לפורקן של הפנטזיות שלי," היא אמרה. "זה היה הסוד הקטן והמלוכלך שלי שעשה את העבודה ליותר מהנה, אבל ברגע שהכפלתי את המשכורת שלי תוך חודשים ספורים, ידעתי שזה הזמן להפוך את זה לקריירה ולעזוב את התפקיד הקבוע שלי".

כל התמונות והסרטונים שלה רק מהשפתיים למטה או שהפנים מוסתרות. לוסי למון

לוסי מצליחה לעשות כסף ברשת, למרות שהיא שומרת על זהותה בסוד. היא לא מוכנה לחשוף את עצמה, ומעולם לא חשפה את פניה בערוצים הציבוריים או הפרטיים שלה ברשתות החברתיות.

בעזרת יצירת תכנים רבים ושידורים חיים שבכולם היא מצולמת רק מהשפתיים ומטה, לוסי בנתה לה במהירות קהל עוקבים שמתעניין בסודות הקריירה התאגידית שלה, והם נרשמו כדי ללמוד עוד. לוסי צברה כוח ברשת, הרוויחה 200,000 דולר בחודש הכי רווחי שלה ב-OnlyFans. היא סיפרה שזו דווקא האישיות התאגידית שלה שגורמת לעוקבים שלה לרצות עוד - וטוענת שהאנונימיות רק מוסיפה לתשוקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"אף אחד לא יחשוד בי בחיים שיש לי OnlyFans, כי אני לא מדברת על חיי המין שלי אפילו עם חברות" היא מסבירה, "לעשות OnlyFans לימד אותי שכל אדם רגיל שאת עוברת לידו ברחוב כנראה יש לו פנטזיה סודית ואני מוצאת את זה ממש מעניין... אני אוהבת לקבל הצצה אינטימית לחיים הפרטיים של כל כך הרבה אנשים".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully