זוג במיטה, לא מרוצים. ShutterStock
ShutterStock

אני מטפלת מינית, ואלה 6 הטעויות שאנשים עושים במיטה

25.3.2024 / 13:53

המטפלת המינית המנוסה הזאת רואה בקליניקה שלה זוגות רבים ושומעת את תלונותיהם על חיי המין שלהם, מניסיון של שנים, אלה הם 6 הסימנים שלמדה לזהות כבעייתיים במיוחד, ואולי יכולים להצביע על היותכם טעוני שיפור במיטה

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לפני שניגש לסימנים של המטפלת המינית" צריך לשאול האם יש דבר כזה להיות "גרוע" בסקס, ואם לא מדובר בעיקר בכימיה בין שני גופים ספציפיים. יש כמה דברים שכנראה משותפים לאנשים שיש להם בעיות בחיי המין שלהם. ככלל, לא מדובר בנכסים פיזיים או פעולות ספציפיות, אלא בעיקר בבעיות של גישה, שיכולות להיות מטופלות.

התגרשה פעמיים לפני גיל 30 ועכשיו חיה עם אישה: "אין סקס"
"אמא שלי אומללה עם אבא שלי, ואני ממש רוצה לארגן לה רומן"
"לא ייאמן, אבל הטיפ הקרינג'י שאמא שלי נתנה לי השיג לי חבר!"


ואחרי שאמרנו את זה, פסיכותרפיסטית המין והזוגיות מירנדה כריסטופרס, מייסד תשירות הייעוץ The Therapy Yard בבריטניה, משתף את ששת הסימנים שאתה מוצץ בשק - ממחסור בביטחון, לשגרה מינית קבועה מדי. היא מסייגת: "אנשים לא יכולים להיות 'טובים' במיטה - נינוחים, מושקעים, וחופשיים - אם הם מרגישים נשפטים או לא בטוחים רגשית", אמרה כריסטופרס לדיילי מייל השבוע, ונתנה 6 סימנים שאתם אל רוצים למצוא בחיי המין שלכם:

הכתבה בלשון זכר מטעמי נוחות, והיא מופנית לנשים וגברים כאחד

ביטחון עצמי

זוג במיטה, לא מרוצים. ShutterStock
זוג במיטה, לא מרוצים/ShutterStock

"כאשר את/ה חסר ביטחון בגוף שלך, אתה לא מרגיש חופשי להיות פתוח או ספונטני, אז אתה מגיב פחות בחופשיות", מסבירה כריסטופרס. "אתה עלול למשל להתעקש לקיים יחסי מין בחושך, או מתחת לשמיכה. כי זה יכול לעזור להתמקד במה שאתה כן אוהב, ובמה שמרגיש טוב." כריסטופרס מייעצת לעבוד על זה - להפעיל מוזיקה להדליק כמה נרות, לקבוע את מצב הרוח, ולדמיין רגעים של הצלחה מינית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בעיות קשב

"סקס טוב קשור ליכולת של האדם להיות נוכח ומחובר, ולאפשר לעצמךמ ללכת לאיבוד בהנאה ממנו, אפילו לא לחשוב על הצעד הבא שלך, כאילו אתם רוקדים ביחד", מצהירה כריסטופרס. אם אתם נוטים להיות מוסחי דעת במיטה, המומחית מציעה תרגול מיינדפולנס שיעזור למוח להתמקד בהווה, ולהביא את הלך הרוח הזה גם לחדר השינה.

מבוכה

זוג במיטה, לא מרוצים. ShutterStock
זוג במיטה, לא מרוצים/ShutterStock

כדי לעשות סקס טוב, צריך להיות מסוגלים לדבר על סקס - אם אתם נבוכים לדבר על סקס עם בן הזוג ולא יודעים איך להתחיל בכלל - תתחילו את הדיון במחמאה: "זה יכול להיות משהו רגוע כמו: 'אתה נראה טוב היום' או 'העיניים שלך ממש יפות'. אתה יכול גם למקד את המחמאה בחיבור שאתה מרגיש כרגע" ושיתפה שמין בעייתי נובע לעתים קרובות מתקשורת לקויה או חסרה.

שעמום

אם אתם לא משנים את השגרה שלכם, זו עלולה להיות בעיה. מחקר פורטוגלי שפורסם בשנה שעברה בכתב העת לרפואה מינית מצא שגברים נוטים לדווח על רמות גבוהות יותר של שעמום מיני במערכות יחסים ארוכות טווח בהשוואה לנשים. האינטרנט מלא בטיפים על איך להיכנס לשגרה חדשה ולרענן את חיי המין, כמו החלפת לוקיישנים והוספת פנטזיה וצעצועים. עשו זאת.

פערי ליבידו

"הסכמה פירושה ששני בני הזוג רוצים מין באותה מידה. אבל ישנן סיבות רבות לכך שרמות הרצון משתנות", מנמקת כריסטופר. "אם אתה מעדיף סקס בוקר, ובת זוגך מעדיפה סקס בלילה אחרי שנגמר היום ואחרי מקלחת, אתם צריכים לדבר על זה, ולמצוא משהו שמתאים לשניהם."

חרדת ביצוע

חרדת ביצוע מינית משפיעה על 9% עד 25% מהגברים (ותורמת לשפיכה מוקדמת) ומעכב תשוקה מינית אצל 6% עד 16% מהנשים לפי מחקר משנת 2019. כריסטופרס מייעצת להוריד את הלחץ על ידי התמקדות בתחושות הפיזיות שלך, במקום בהנאה של בן הזוג שלך. אם אתה לא נהנה מהתחושת הפיזיות של עצמך - יהיה קשה לבן זוג ליהנות מהאינטראקציה. אם אתה נהנה, לעומת זאת, הסיכוי שבן הזוג יידבק בהנאה שלך מעצך, גבוה מאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully