מריסה בייקר, הקוצ׳רית שהתגרשה פעמיים לפני גיל 30. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

התגרשה פעמיים לפני גיל 30 ועכשיו חיה עם אישה: "אין סקס"

רותי לבייב-יליזרוב

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 7:45

מריסה בייקר התחתנה והתגרשה אחרי שנתיים - פעמיים - לפני גיל 30. עכשיו היא חיה במערכת יחסים אפלטונית עם חברת הנפש שלה, אבל מתעקשת שזה לא יותר מזה, ושהיא לא פוסלת נישואים שלישיים

קוצ'רית מפלורידה שהתגרשה פעמיים לפני גיל 30 אומרת שהיא ממשיכה לנסות - ואפילו לא פוסלת חתונה שלישית: "אני עדיין שומרת על עצמי קצת כי אני מפחדת מהכאב, אבל בגלל שניווטתי בעבר בהצלחה מקרים של גירושים ופרידות, אני יודעת שיש לי את הכלים להתמודדות" כך אומרת מריסה בייקר, 32.

המילניאלית הכירה את בעלה הראשון בקולג' בזמן שלמדה ניהול ספורטיבי - היתה ביניהם מערכת יחסים סוערת שהפכה במהירות מ"לוהטת" ל"אינטנסיבית". הזוג התחתן בדצמבר 2014, אבל נפרד שנתיים לאחר מכן. "כשהיה טוב, זה היה ממש טוב, אבל כשהיה רע, זה היה ממש רע", אמרה בייקר על נישואיה הראשונים, שהסתיימו בגירושים ביוני 2016.

"לא ייאמן, אבל הטיפ הקרינג'י שאמא שלי נתנה לי השיג לי חבר!"
קריס התגרשה מבעלה, אבל ממשיכה לטפל בו יחד עם הבעל החדש
אחד כזה נמכר בעולם כל 12 שניות, ומספרים הרי לא משקרים

מריסה בייקר, הקוצ׳רית שהתגרשה פעמיים לפני גיל 30. אינסטגרם, צילום מסך
חיות יחד, אבל אין ביניהן כלום/צילום מסך, אינסטגרם

עוד לפני סיום הגירושין מבחינה חוקית, מצאה את עצמה הקוצ'רית במערכת יחסים עם הגבר שיהפוך לבעלה השני, ואותו הכירה בטינדר. גם ממנו נפרדה לא הרבה אחרי החתונה.

"אז היה קל לומר שהבעל הראשון היה הבעיה, ולא לקחת אחריות על הבעיות שלי - היה יותר קל ללהגיד לעצמי שאין צורך לטפל בעצמי, ולקפוץ ישר למערכת היחסים האחרת הזו", שיתפה בייקר
בדיעבד והוסיפה: "לא הייתי בת זוג נהדרת - ואני מתכוונת בזה למשל שהאקס שלי תמיד ביקש דברים לא מאוד קשים כמו לעשות כלים או הכביסה ופשוט לא הצלחתי לגרום לעצמי לעשות את זה."

עם בעל מספר 2 היא התחתנה ב-2019 והתגרשה בנובמבר 2021. "בדיוק מלאו לי 29. היתה לי חרדה והרבה בושה על זה שעזבתי את הכל כי חשבתי, 'לעזאזל, איך הגעתי לכאן שוב?'", היא נזכרת.



".

"עד כמה שאני חושבת שהרגשות האלה חסרי תועלת, אני כן חושבת שהפחד והבושה באמת אילצו אותי להרהר ולשאול 'איך תרמתי לבעיה?'", היא המשיכה "עבדתי על תחומים שהייתי צריכה לתקן ובאמת התרכזתי איך הגעתי למצב הזה מלכתחילה".

לאחר גירושיה השניים, בייקר החליטה להתמקד בעצמה ואז פגשה את "חברת הנפש האפלטונית" שלה (ככה היא מגדירה אותה) - פטי קולאק, 27, מתכננת מקומית, במסיבת יום ההולדת שלה, ובמאי 2021 החליטו הרווקות לעבור לגור יחד, מכיוון ששתיהן עברו גירושים. עכשיו הן יוצאות ל'דייטים', מתאמנות ועושות מטלות בית ביחד. בייקר מסבירה שהן "כמו רעיות" אבל מתעקשת שהן לא נמשכות זו לזו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מריסה בייקר, הקוצ׳רית שהתגרשה פעמיים לפני גיל 30. אינסטגרם, צילום מסך
״לא פוסלת פעם שלישית״ מריסה בייקר/צילום מסך, אינסטגרם

"בניגוד לעבר, מערכת היחסים שלנו מאוד פשוטה - אנחנו פשוט אומרות, 'כאן אני נמצאת וזה מה שאני רוצה/צריכה', והשנייה מקשיבה ומבינה", הסבירה בייקר - "זו הסיבה שאנחנו קוראות זו לזו בצחוק שותפות אפלטוניות. מה שהיקום מביא לנו, אנחנו פשוט עוזרות אחת לשניה להבין, וזה כל כך פשוט וכיף", הוסיפה.

כעת, כמעט שלוש שנים לאחר גירושיה, בייקר מצאה את עצמה לראשונה במערכת יחסים מחייבת ובלעדית: "רק לאחרונה נכנסתי למערכת יחסים אחרי שנתיים וחצי שבהן אני חושבת 'בסדר, נדמה לי שאני יכולה לעשות את זה'", אמרה. בגרסה החדשה הזו של עצמה, ירדה 20 קילו וגילתה גם את האהבה החדשה שלה לחדר הכושר. החיים שלי השתנו ב-360 מעלות, אמרה "הפכתי מהשקטה שלא אומרת את דעתה למישהי שלא אכפת לה מה חושבים עליה. כאילו אם אתה אוהב את זה או לא אוהב את זה, זה מה שאתה מקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully