סבתא כוסית. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"אם אין לי זוגיות, אני מקפידה לאונן" הסבתא ששכבה עם 800 גברים

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 8:04

הסבתא הזאת היא מישהי שאומרת על עצמה שהיא תמיד נותנת ותיתן עדיפות לסקס על פני כל פעילות אחרת ומקפידה על אורגזמה אחת ליום, לפחות. היא מונה את היתרונות של חיי מין בריאים, וממליצה לנשים לאונן יותר

סבתוש סקסית/אינסטגרם

זה יכול להוריד את לחץ הדם, מבטיח שינה טובה יותר ואפילו לשפר את המערכת החיסונית שלך. עכשיו, מכיוון שזה מוביל רק לדברים חיוביים, סבתא אחת החליטה לחשוף מדוע היא מקפידה להגיע לאורגזמה כל יום, לפעמים שלוש פעמים ביום.

אנדריאה סאנשיין שהודתה בכך בעבר ששכבה עם מעל 800 גברים מאז גירושיה לפני כמה עשורים, שיתפה את כל הסיבות בגללן היא לעולם לא תוותר על סקס - ואפילו שיתפה בכמה טיפים חשובים בנושא. היא אמרה: "מעולם לא ויתרתי ולא אוותר על סקס. סקס ואורגזמות הם הדלק שלי נגד מתח. אם אין לי בן זוג אני מקפידה על האוננות היומית שלי - שלוש פעמים ביום כשיש לי זמן.

"אנחנו תאומות וחולקות הכל - אז הזמנו גבר איתנו למיטה"
אל תגידי "לא" נחרץ מדי במיטה - במיוחד בניסוח הזה
רק אינדונזיה, אנגולה ואנחנו עדיין עושים את הדבר המיושן הזה

סבתא כוסית. אינסטגרם, צילום מסך
שלוש פעמים ביום?.../צילום מסך, אינסטגרם

"אפילו דיברתי על זה בסטורי שלי לאחרונה, דיברתי על כמה חשוב לאפשר לעצמך לשחרר מתח דרך זה. "אני מנסה לגרום לנשים לראות את זה כדרך חיים טבעית. את לא צריכה בן זוג כדי להיות בסנכרון עם הצרכים שלך. לנשים רבות אולי אין בן זוג ובמקרה הזה אוננות היא חשובה. מלבד זאת, נשים באמת חייבות להרגיש את החופש והעונג לחקור בלי בושה, כי זה דבר טבעי שרק מחזק אותנו".

אורגזמה קבועה יכולה אפילו להוביל ליתרונות רוחניים, לדברי אנדריאה. היא טענה שיש כמה ספרים שמדברים על החוזק האנרגטי של הפעולה. "אורגזמה היא אחת ההנאות החיוניות והטבעיות ביותר שאנו יכולים לחוות בחיינו", היא אומרת: "לעתים קרובות אני אומרת לעוקבות שלי שבאמת כדאי להן להכיר את הצד האוטונומי הזה של ההנאה שלא תלויה באחרים".

היא המשיכה: "אישה שמתרגלת את האורגזמה שלה באופן קבוע מרגישה יותר ביטחון, יותר יפה ומאושרת. אני לא אומרת שמי שלא עושה את זה היא ההיפך מזה אבל אני מדגישה שהחיבור חזק מאד עבור מי שמעזה לפרוץ את המחסום הזה. התרבות והתעשייה היום עוזרים לנו הנשים להכיר את עצמנו טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully