אישה לוחשת לגבר באוזן. ShutterStock
ShutterStock

אל תגידי "לא" נחרץ מדי במיטה - במיוחד בניסוח הזה

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 8:27

יש חמש מילים שיכולות להיראות תמימות, אבל למעשה יכולות לגרום לאסון בזוגיות. ה'דוקטור למיניות אנושית' אמילי מורס חושבת שצריך להימנע בכל מחיר מלהגיד "לאֿ" במיטה, לא משנה מה הוא מציע שתעשו

כל כך קל להפוך רגע של תשוקה לרגע של איכס - מבט לא במקום, משפט לא מנוסח היטב, מילה טועה - והדבר הזה שאנחנו קוראות לו "רגע", מתרוקן מאוויר כמו הבלון המדולדל שנשאר בסוף יומולדת, אחרי שכל הילדים כבר מזמן הלכו הביתה. גם אצל גברים זה אותו הדבר, רק שהטריגרים שלהם קצת שונים משלנו. תסכימי איתנו שהדבר האחרון שאת רוצה הוא להגיד את המשפט שיכול להרוג את המוד, נכון? אז תקשיבי ל'דוקטור למיניות אנושית' אמילי מורס:

לטענתה של מורס, יש חמש מילים שאולי יכולות להיראות תמימות, אבל יכולות לגרום לאסון במיטה ובזוגיות שלכן. ה'דוקטור למיניות אנושית' אמילי מורס חושבת שצריך להימנע בכלל מחיר מלהגיד את המשפט: "אני לעולם לא אעשה את זה" באופן נחרץ מדי, לגבי מה שהוא מציע במיטה - גם אם זה נכון.

יש דבר כזה חופש מיני מוגזם: 5 בעיות הסקס הגדולות של דור ה- Z
דחו חתונה פעמיים בגלל מילואים - עכשיו היא נשואה לגבר אחר
מברוק עליכום: ישר רואים שזו זוגיות טובה שהולכת להחזיק מעמד

אז מה את אומרת על מין אנאלי?

בחיים לא עושה את זה!
אם עושים את זה בעדינות, זה כיף
אין על אנאלי!
מחפש אק׳ לסידור קבוע
698 משתתפים
זוג במיטה. ShutterStock
תגידי ״אולי״, מה אכפת לך/ShutterStock

למזלנו היא גם נותנת אלטרנטיבה: "הנה הצד השני של השיחה הזו. נניח שבן הזוג שלך שואל אותך, 'היי, רוצה לנסות אנאלי ביחד?' ואת צוחקת לו בפרצוף. זו דרך די בטוחה לגרום למישהו להתבייש ברצונות שלו, ואין סיבה לעשות את זה, גם אם את באמת מאמינה שאין לך כוונות לנסות את זה בזמן הקרוב, או בכלל." מסבירה מורס וממשיכה "את לא חייבת להגיד כן, כמובן אבל את יכולה להגיד לא (או עדיין לא) מבלי לפגוע ברגשותיו."

מורס עלתה כאן על נקודה - להגיד "אני בחיים לא אעשה את זה" יכול לעבור על בן הזוג המציע כחוויה של יימינג, מה שיכול לגרןם לו לא להציע דברים בעתיד מפחד להיחשף מולך, ובזוגיות כל דלת שנסגרת לך בפרצוף היא נזק, גם אם באמת לעולם לא תעשי את זה, נסי לומר לו את זה באופן שלא יגרום לו לטראומה. למשל: "אני לא בטוחה אם זה בשבילי, אבל ספר לי יותר למה זה מגרה אותך".

לדברי הדוקטור, להתנסח באופן כזה זו דרך טובה להפגין אכפתיות לרגשותיו של בן הזוג, ו'להטביע' את הסירוב הנחרץ באוירה חיובית יותר, ולכו תדעו, היא טוענת "יתכן שתמצאי את ההסבר שלו כל כך משכנע ומפתה, שאפילו תשני את דעתך. ואם לא - רגע כזה של תקשורת הוא הזדמנות מצוינת להעמיק את האינטימיות הרגשית והאמון שמזינים גם את הקשר המיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully