תאומות. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"אנחנו תאומות וחולקות הכל - אז הזמנו גבר איתנו למיטה"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 9:12

התאומות אפריל ואמיליה יודעות שסקס עם תאומות זהות הוא פנטזיה של הרבה גברים, ומאחר וכנראה הן חסרות כישורים מקצועיים אחרים, החליטו לפתוח חשבון אונליפאנז, שבו יממשו את הפנטזיה הזאת להרבה גברים בבת אחת. לאחרונה צילמו את עצמן עושות סקס עם אותו גבר

תאומות/אינסטגרם

אפריל ואמיליה מדיסון בנות ה-20, הן תאומות זהות שחולקות הכל. לאחרונה הם לקחו את הדברים לרמה חדשה בכך שהזמינו גבר להצטרף אליהן לחדר השינה וצילמו את האקט עבור מעריציהן באונליפאנז. עכשיו יש להן שורה ארוכה של מחזרים מוכנים להצטרף אליהן, או לשלם על הצפייה.

אמיליה אמרה: "חשבנו לצלם שלישייה במשך המון זמן, והמנויים שלנו שאלו על זה הרבה, אז ידענו שזה יימכר ממש טוב."

"תמיד היינו מאוד סקרניות לגבי איך תהיה החוויה של שיתוף גבר, אז חשבנו שנוכל לצלם את זה גם עבור המעריצים שלנו", הוסיפה אפריל.

יש דבר כזה חופש מיני מוגזם: 5 בעיות הסקס הגדולות של דור ה- Z
דחו חתונה פעמיים בגלל מילואים - עכשיו היא נשואה לגבר אחר
מברוק עליכום: ישר רואים שזו זוגיות טובה שהולכת להחזיק מעמד


אז, הבנות פנו למצוא את ההתאמה המושלמת, ואיש המקצוע בתחום הליווי שבחרו היה ממש ​​שמח לאשר את ההזמנה. "הוא נראה נהדר בתמונות שלו, ממש מטופח, אז שלחתי לו הודעה ושאלתי אותו מה הוא חושב על לצלם איתי ועם אפריל, ופשוט המשכנו משם". מספרת אמיליה.

תאומות. אינסטגרם, צילום מסך
תמיד רצינו לצלם שלישייה/צילום מסך, אינסטגרם

להרבה גברים יש פנטזיה לשכב עם תאומות זהות, אבל הם אולי לא תמיד לוקחים בחשבון כמה אנרגיה נדרשת כדי לבצע: "הבחור צריך להיות בעל סיבולת רבה... אנחנו שתיים אז זו עבודה כפולה עבורו", פירטה אפריל. "הרבה אנשים חשבו שאנחנו ניכנס למצב של קנאה אם נביא בחור ונחלוק אותו, אבל אנחנו באמת לא. למעשה זה ממש טבעי עבורנו כי אנחנו די אותו אדם ואנחנו באמת חולקות הכל גם ככה."

בעוד שהמיזם היה עסקי עבור כל המעורבים, משתף הפעולה עם התאומות הודה שלשכב עם תאומות זהות הייתה גם פנטזיה שלו.

"בואי נגיד שזה די ברור שהוא אהב 'לעבוד' איתנו. הוא אמר לנו שכל החברים שלו מקנאים מאוד והוא אפילו ביקש עותק של הסרטון לאוסף הפרטי שלו". לחברים הקנאים יש עוד סיכוי, כי החוויה של "תאומות פלוס אחד" הותירה את הבנות להוטות למצוא עוד הזדמנות כזו, ואמרו: "נשמח לצלם שוב שלישייה עם בחור. זו הייתה חוויה כל כך מהנה. שכשנמצא מישהו שאנחנו רוצות לצלם איתו, אנחנו בהחלט נעשה את זה שוב."

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גם המנויים שלהן באונליפאנז העריכו את המאמץ - לאחר שראו סרטון טיזר באינסטגרם, ההתרגשות שלהם גרמה לבנות לשחרר את התוכן מוקדם מכפי שתכננו. התאומות הזהות אפריל ואמיליה התחילו את קריירת הסטריפינג שלהם בגיל 18, והרוויחו לא פחות מ-6 מיליון דולר מחשבון האונליפאנז שלהן עד כה.

בעבר, סיפרה אפריל: "כשהחלטנו לפתוח חשבון לא יכולנו לנחש כמה זה הולך להיות מוצלח".
למרות הצלחתן, אפריל ואמיליה החליטו לשמור את החדשות על חשבונן פרטיות ולחיות סוג "חיים כפולים". הן הצליחו לשמור על הסוד במשך כמה חודשים, אולם הדברים נחשפו כאשר קרוב משפחה גבר קיבל צילום מסך של תמונות שדלפו מהפלטפורמה והראה אותה לאמן.

אופס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully