אישה אחת עם שתי וגינות ובלי שכל. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

האישה הזאת נולדה עם שתי וגינות - היא משתמשת בהן ב"יעילות"

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 8:05

אנני שרלוט, בת 25, אובחנה עם תסמונת רחמית נדירה בעת פרוצדורה גניקולוגית בגיל 16. המשמעות היא שהיא נולדה עם שתי וגינות (שני רחמים ושני נרתיקים), אז היא משתמשת בכל אחת מהן בנפרד עבור שני גברים שונים - "זו לא בגידה" היא טוענת

אחת עם שתי וגינות ובלי מוח/אינסטגרם

אנני שרלוט, בת 25 מסארי, עלתה בעבר לכותרות כאשר אובחנה כחולה ברחם דידלפיס לאחר שהלכה לגניקולוג להתקין התקן תוך-רחמי למניעת הריון בגיל 16. התופעה הרפואית פירושה שהיא יכולה להרות שני תינוקות עם שני בחורים בו זמנית, ויש לה גם שתי מחזורים ושני נרתיקים "פונקציונליים". לאחר שמערכת היחסים ארוכת הטווח שלה הסתיימה בשנה שעברה, אנני הכירה שני בחורים חדשים ולא רצתה לוותר על אף אחד מהם.

ומה עושה בחורה שרוצה לשכב עם שני גברים בו זמנית? משמישה וגינה אחת לכל גבר וטוענת "זו לא בגידה". נכון, זה מטופש ברמות בלתי הגיוניות, אבל ביננו למה בדיוק ציפיתן ממישהי שבזמן ראיון בפודקאסט מדגימה בגאווה באמצעות המקרופן שאותו היא דוחפת לפה שלה, איזה קוטר של איבר מין היא מסוגלת להכיל?

"אנחנו תאומות וחולקות הכל - אז הזמנו גבר איתנו למיטה"
אל תגידי "לא" נחרץ מדי במיטה - במיוחד בניסוח הזה
רק אינדונזיה, אנגולה ואנחנו עדיין עושים את הדבר המיושן הזה


אבל בכל סיפור מדע בדיוני, גם כאן יש איזה היגין פנימי מעוות: "אני לא בוגדת, כי אני נותנת לחברים שלי להשתמש בנרתיק אחד כל אחד" היא מסבירה, ומוסיפה "הם לא יודעים אחד על השני ואף פעם לא סיפרתי לאף אחד מהם זה על התסמונת - לשניהם יש נרתיק משלהם, אז הטכנית זו לא בעיה."

ניחשתן נכון, אנני היא יוצרת תוכן באונליפאנז, ויוצאת עם אחד מהגברים כבר ארבעה חודשים, ועם השני רק חודשיים. "חזרתי לצאת רק לאחרונה", הודתה "זה היה סתמי בהתחלה, אבל אחר כך התחלנו לבלות יותר ויותר. זה דווקא נחמד כי לשניהם ממש נוח לעשות תוכן לערוץ יחד איתי." אנני מודה שזה יכול להיות מסובך ללהטט בין שני גברים, אבל היא מצליחה בכל זאת לראות אותם פעם בשבוע וסופי שבוע לסירוגין, וכך נוח לה לנהל את הזמן ואת הוגינות שלה.

"לא הייתי אומרת שיש לנו לוח זמנים רשמי, אבל אני לא מקיימת יחסי מין עם שניהם באותו יום - אני מרגישה שזה יהיה לא הוגן עבורם למרות שהם שוכבים עם נרתיקים נפרדים, נוזלים יכולים לעבור בין השניים ונראה שגברים מתעצבנים על בנות ששכבות עם שני בחורים תוך פרק זמן של 24 שעות ,אז פשוט חשבתי שזה לטובה."

היא ממשיכה להסביר מדוע זו לא בגידה "אני לא חושבת שזו בגידה כי אני משתמשת בנרתיק אחד לכל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully