טרנדים באיפור 2024, ירין שחף. בן לאון,
בן לאון

מעושנת הפוכה, אייליינר קורטדו: 3 לוקים מעלפים לפסח פרוע

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 8:42

תמהיל ריסים על רקע פסטל - לשעות היום, אייליינר מטאלי - לערב ואיפור 'במהופך' - לשוחרות הביוטי הפסח בפתח ואיתו העונה הכי שווה בשנה. 3 לוקים מעלפים לפסח לכל מי שרוצה להתפרע

תמהיל ריסים על רקע פסטל - לשעות היום, אייליינר מטאלי - לערב ואיפור 'במהופך' - לשוחרות הביוטי
הפסח בפתח ואיתו העונה הכי שווה בשנה. הטמפרטורות הנוחות מאפשרת לך להתאפר ולהתפרע בשיא הסטייל. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, מתעכב על הטרנדים החדשים ולך נשאר לזגזג בין הסגנונות ולהנות מכל העולמות

"מוחקת טלפונים של אקסים": שני דפני גולדשטיין פותחת על זוגיות
הנסיגת החלה: 8 טיפים שיעזרו לאהבה שלכם לשרוד את מרקורי
שלא תדעי איזה 12 לכלוכים מסתתרים ממש טוב במיטה שלך


לפני הכל: טיפים לעונת המעבר
יש להניח על העור קרם לחות. מעליו מומלץ להשתמש במייק-אפ נוזלי על בסיס מים עם מסנן הגנה (המייק-אפ המבוסס על שמנים נוטה "להכביד" על העור, ולכן הוא מתאים יותר לעונת החורף). מומלץ לפדר את כל הפנים בפודרה שקופה בדגש על אזורי המצח, האף והסנטר. הפודרה עוזרת לקבע את האיפור במקומו, וגם שומרת על מראה עור אחיד. אזור העפעפיים נוטה להזיע ולהפוך לשומני כשהטמפרטורות עולות, לכן טרם הנחת הצללית, הניחו מעט טלק על העפעף. הטלק סופח את השומנים וגורם לצללית להתקבע. לפני מריחת השפתון, יש להזין את השפתיים במשחת לחות מרגיעה, כדי למנוע יובש וסדקים.

הטרנד: ריסים משתנים על רקע פסטל

טרנדים באיפור 2024, ירין שחף. בן לאון,
טרנדים באיפור 2024, ירין שחף/בן לאון

גווני האיפור העונתיים נעים בין כתום לחום. העיניים מודגשות בצלליות פסטל ואילו השפתיים מתהדרות במנעד רחב של גוונים חמימים בטקסטורה מבריקה או מטית כמו: חום-קרמל, חום-בז' או חום-אדמדם. "הגוונים החומים-אדמדמים שייכים לצבע העור ומעניקים לשפתיים רכּוּת טבעית" מסביר ירין שחף.

"הצלליות מדגישות את המבנה האנטומי של העין ויוצרות מראה נוכח. התוספת שתופסת היא כמובן הריסים. שחף: "מהפכת הריסים המתחוללת בעשור האחרון לא עוצרת לרגע. בכל יום נולדים סגנונות שונים של ריסים מלאכותיים. כיום אנו בפתחה של תקופת ה- fusion lashes ה"פיוז'ן לאשס" - הינו סגנון בו מדביקים ריסים בודדים שלא רק מאופיינים בגבהים משתנים אלא גם בנפחים שונים".

השלבים:

  • 1.מורחים קרם לחות שיהפוך את הפנים לאלסטיות ומעליו מייק אפ לאיחוד גוון העור.
  • 2. על העפעפיים מניחים צלליות פסטל בגוונים רכים במרקם משי.
  • 3. בעזרת פינצטה ודבק ריסים שוזרים את יחידות הריסים מלאכותיים, בין אלה הטבעיים. ניתן להדביק ריסים ממותגים שונים, כשכל חברה עונה על צורך אחר, עד שנוצר תמהיל מסקרן של ריסים באורך שונים ונפח משתנה. שילוב ריסים מעוגלים ומלוכסנים ייצרו מראה מהפנט.
  • 4. מניחים סומק בצידי הלחיים ומושחים שפתון חום- אדמדם על פי טעם.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צבע הכסף - הטרנד המטאלי

טרנדים באיפור 2024, ירין שחף. בן לאון,
טרנדים באיפור 2024, ירין שחף/בן לאון

המקום הטבעי של הגוונים המטאליים, במיוחד הכסף והזהב, הוא בעולם התכשיטים, אבל טבעה של אופנה הוא להשתנות, וכך יצא שהגוונים המתכתיים מטפסים גבוה יותר ומתמקמים באיפור העונתי באזור העיניים.

אפשר להשתמש באייליינר כסוף, שעובד נפלא על עור בהיר וכהה כאחד, כשבעלות עיניים בהירות יתענגו עליו במיוחד. "קל מאוד ליפול למלכודת הנוצצת" מזהיר שחף "ליפסטיק אדום הוא מחוץ לתחום, כי הוא יכול לגרום למראה קרקסי. לכן הקפידו על שפתיים בגוונים רגועים וחמימים". גוון הכסף מתאים כמעט לכולם ומתיישב בטבעיות מעל קו הריסים העליון. הוא פחות יתאים למרכיבות משקפיים (עלול להיראות כמו מסגרת משקפיים כפולה) וגם לא לבעלות עיניים קטנות.

השלבים:

  • 1. אחרי מריחת קרם הלחות מניחים בסיס מייק אפ ומקבעים אותו בעזרת פודרה שקופה.
  • 2. האייליינר הכסוף מגיע לרוב בצנצנת קטנה וניתן להשתמש בו בעזרת מכחול בכל עובי. מניחים אותו
  • בטבעיות מעל קו הריסים העליון.
  • 3. ניתן לשלב את האייליינר עם צללית מט כסופה על העפעפיים.
  • 4. שתי שכבות של מסקרה שחורה ידגישו את הריסים על רקע התפאורה המטאלית.

מתחת לעין - הטרנד ההפוך

טרנדים באיפור 2024, ירין שחף. בן לאון,
טרנדים באיפור 2024, ירין שחף/בן לאון

קבלו מהפך: הקונסילר מתיישב מעל העין והצלליות מתחתיה. "איפור החלק התחתון של העין, תפור על חובבות הביוטי שכבר ניסו הכל. אבל יתאים לכולן, ובעיקר למיע שיש להן עיניים שקועות או מלוכסנות" מדגיש שחף. יתרונו הגדול הוא, שניתן לאפר את השפתיים בכל צבע וטון מבלי להתחשב באיפור העיניים. אבל כהרגלנו - הקפידו לא לדלג על האיזון המתבקש: כשמאפרים את העיניים והשפתיים במרקם מט רצוי להבריק את הסומק, על מנת להקפיץ את המראה.

השלבים:

  • 1. מניחים קרם לחות, ממתינים מעט לספיגה ולמורחים מייק אפ לקבלת מראה עור אחיד.
  • 2. מורחים קונסילר בהיר על העפעפיים ועד לגבה.
  • 3. יוצרים קו מלוכסן בצמוד לריסים התחתונים המתחבר עם הסומק למראה הרמוני. "הגוונים המומלצים הם כאלו הנגזרים מגוון הסומק, כמו למשל חום או ורוד בדרגות שונות, אפרסק כתום ואפילו בורדו יין.
  • 4. מדגישים את הריסים עם הרבה מסקרה.
  • 5. מורחים שפתון בגוון אדום טרקוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully