אישה מאוכזבת יושבת בקצה המיטה ליד גבר ישן. Lisa-S, ShutterStock
ShutterStock/Lisa-S

הנסיגת החלה: 8 טיפים שיעזרו לאהבה שלכם לשרוד את מרקורי

מורן מרסל רייף

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 14:48

נסיגת מרקורי היא הקללה האסטרולוגית שכולם מכירים, הכוכב המרגיז הזה נמצא בנסיגה ארבע פעמים בשנה, כל פעם לחודש שלם. מה עלול להשתבש בחיי האהבה שלנו? טיפים וטריקים למניעת אסונות היכרויות

המזלות שחולים על סקס/Tiktok.com/@asknikkibee

אם לא ידעתם, מרקורי יהיה בנסיגה באפריל - החל מה-2 עד ה-25 לחודש. מה זה אומר? ובכן, הרבה דברים. מרקורי הווא הכוכב הכי מהר במערכת השמש, ולכן הוא במסיגה שלוש ארבע פעמים בשנה. במיתולוגיה הוא מקביל להרמס, שליח האלים באולימפוס, והוא שולט בתחומים רבים שקשורים לטכנולוגיה, העברת הודעות, תקשורת, ומסעות, לימודים וידע. הכוכב אמנם מקושר למזל תאומים באופן מיוחד אבל ההשפעה של נסיגת מרקורי מגיעה לכל הגלגל באופן יחסית שווה.

"השאיר אותי באמצע הכביש כי אני נראית רזה יותר בתמונות שלי"
קוקו הייתה במיטה עם גברים מ-40 מדינות כולל ישראל - זה המנצח
אישה שנישאה לעצמה בטקס חתונה מושקע, פותחת את היחסים


הנסיגה הזו היא הראשונה ב-2024 ומתרחשת במזל טלה, ומה שאומרים על נסיגות מרקורי בגדול הוא שזה זמן של אי הבנות, שיבושים בתקשורת, תקלות טכנולוגיות, תאונות, ובגדול - תקופה של טעויות ואי הבנוץ שיוצרים בלגן. ולכן צריך לקחת הכל במשנה זהירות, ההמלצה היא לא לחתום על חוזים בזמן הנסיגה וגם שבוע לפניה ושבוע אחריה (המחמירים יגידו שבועיים אפילו), ובכלל לא כדאי להתחיל משהו חדש, באף תחום - נהפוך הוא - נסיגת מרקורי היא זמן מומלץ לחזרה לדברים מהעבר ותיקון שלהם, מה שאם צריך לתרגם לחיי אהבה יוצא: צאו מכל האפליקציות ואל תצאו לדייט ראשון עם אף אחד, ותחזרו לאקס. אבל זו לא הכוונהֿ - אי אפשר באמת לעצור את החיים ולא לחתום על חוזה אם אין לך איפה לגור, אבל אם זה בשליטתכם - אל תקבעו התחלות חשובות לזמן נסיגת מרקורי.

זוג סטרייטים במיטה. ShutterStock
שווה ללבן עם האקס/ShutterStock

דייט ראשון
דייט ראשון זה משהו שמתחיל, ועדיף שלא ליזום אותו. אם זה קורה, אז לא להימנע כמובן. לקחת הזדמנויות שמגיעות, פשוט עם עירבון מוגבל, כי משהו שהחל בנסיגת מרקורי עלול להיגמר באופן שונה ממה שנראה בהתחלה. לדוגמה - מישהו שמתחיל בהתלהבות פתאום יעשה גוסטינג, או שזה יכול לקרות גם לטובה. נגיד חשבת שזה יהיה סטוץ - וכשתיגמר הנסיגה דברים יתבהרו וזה יהפוך לאהבת חייך. איך אומרים? אל תתכננו תוכניות וצפו להפתעות. גם זסה לא זמן טוב להצעת נישואים, ובטח לא לקניות יקרות, למשל של טבעת שעלולה ללכת לאיבוד - דברים שמתחילים בזמן נסיגה, גורלם הפכפכך וצפוי להשתנות, לפחות במידת מה.

שיבושים בטכנולוגיה
אל תסתמכו יותר מדי על הטכמנולוגיה - פחות אפליקציות, יותר מפגשים אורגנים בברים, יותר לצאת, פחות לצ'וטט. העדיפו פגישה פיזית על שיחת וידאו, וקחו בחשבון שהודעות עלולות ללכת לאיבוד. אם קבעתם דייט, תדאגו שתהיה לכם יותר מדרך אחת להשיג זה את זו, כי בנסיגת מרקורי הכל יכול לקרות, מתקלת ווצאפ עולמית עד קריסה של טינדר. אה, וצפו כמובן לאיחורים. שלכם ושל אחרים.

קחו בחשבון אי הבנות
בין אם בזדון או לא, קחו בחשבון אי הבנות. גם אם אתם חושבים שמבינים אתכם, תוודאו את זה עוד פעם - קחו פקטור נוסף של זהירות. אם כבר קורות אי הבנות, נסו לקחת אותן בשלוות נפש. אל תריבו עם זה, אל תיצרו פיצוצים גדולים על כלום - פשוט תנשמו עמוק ואל תשרפו משהו נפיץ. זה לא זמן להחלטות גדולות אלא להצפה של דברים מן העבר.

קלוז'רים
גם נדמה לכם שעשיתם קלוז'ר, יכול להיות שעדיין נשארו דברים לא סגורים, אולי שלך, אולי למישהו מעברך.זו התזדמנות מעולה לראות מה לא עבד ומה לא רוצה לקחת למערכת יחסים להבא, על מה צריך לעבוד - זו הזדמנות לריפוי, וגם הזדמנות לשיחות עם אקסים, שיחות שצריכות להיעשות. זה כיול גם להיבא אנשים מהעבר שאינם בני זוג, ולהבים פתאום איוּו חברה מהעבר יכולה להשתחל חזרה לחייכם, על מנת לפתוח סייקל חדש איתו, ולעשות את הדברים אחרת. אנרגיה חדשה לקשר ותיק זה דבר אופייני לנסיגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זוג מתווכח. ShutterStock
אל תשרפו את הגשר/ShutterStock

כללי מרקורי בזוגיות ודייטים:

פרידות
אפרופו נגמר ועבר, פרידות רבות מתרחשות בזמן נסיגה. כשפרידה מתרחשת בנסיגה זה אומר שהגיעו מים עד נפש וכבר אי אפשר שלא לראות את זה, הכל צף, הכל עולה. זה חזק במיוחד הפעם, כי גם היה גם ליקוי חמה שכל הקטע שלו הוא להציף דברים. אז גם אם רבתם ולקחתם רגע אויר בנסיגת מרקורי, יכול להיות שכשהוא יחזור למסלולו תגלו שהכל היה אי הבנה גדולה. בנוסף, אם את יוצאת עם מישהו מלפני הנסיגה ומתלבטת אם הוא מתאים או לא - לא להחליט כרגע. כשהנסיגה תיגמר, אחרי פסח - או שזה יכריע את הכף ותדעי שזה מה שאת רוצה לעשות, או שזה ישתנה. זמן הנסיגה אידאלי להתלבטויות, חשיבה, וספקות - הזמן לקבל החלטות הוא אחריה.

בקשר לאקס
בניגוד למה שנהוג לומר על נסיגות מרקורי, זה לא אומר בהכרח שאקסים חוזרים, אבל אם האקס מתקשר, זה זמן טוב להיפגש, לדבר, לפתוח. גם אם את משוכנעת שזה סגור אצלך, אף פעם אין לדעת. ואם הוא מתקשר, כנראה שיש משהו לא גמור, וכדאי לטפל בו בנסיגה. בעיות כאלה הן כמו שיניים - אם לא מטפלים, החור רק יגדל. הארגיה של מרקורי תומכת בשיחות על העבר וחיטוט בפצעים, ובגדול, לעסוק בדברים שאנחנו נוטים להחליק ביומיום. תתעכבו על מה שמפריע, דברו על מה שהיה, כי זו הזדמנות להציף דברים חשובים למודעות, ולעבור הלאה באמת.

לחזור לאקס?
לא בהכרח, למרות שאם זה עומד על הפרק ומתאים לשניכןם - זה זמן טוב לחזור, כדי להתחיל מחדש באופן שונה. בכל מקרה שווה לתת הזדמנות לרעיון, כי גם אם לא תחזרו יש לכם כנראה מה לעשות עוד יחד, גם אם לא מודעים לזה ומפרשים את זה כגעגועים.

קולגות מתמזמזים במשרד. ShutterStock
אם זה קורה, אז זה קורה/ShutterStock

סקס
אם פגשת מישהו חדש והחלק הזה פחות זורם בתקופת הנסיגה, זה לא בהכרח אומר שאין בכלל התאמה מינית - יכול להיות ששני הצדדים פשוט לא מצליחים להביא את עצמם במלואם למפגש בין המוחות והגופים, ויחוו יותר ריחוק. גם כאןם - חכו עם ההחלטה, יכול להיות שכשהנסיגה תיגמר תגלו הדברים מסתדרים מעצמם.

תיקון דפוסים
במסגרת עליית הביובים, יכולים לצוף גם דפוסים במערכת יחסים. לפעמים זה מציף את האקסים, אבל לא בהכרח פיזית. זה יכול גם לקרות במערכת חדשה בה תחוו את הדברים שחוויתם עם אקסים. אתן צריכות לזהות את הדפוסים האלה, ומתוך מקום של התבוננות, לעשות את הדברים אחרת. הכוכבים לא באו לעשות לך דווקא, והתופעות האלה של דברים נשברים והולכים לאיבוד קורים כי זו פשוט האנרגיה בתקופה הזו. אם עושים את העבודה ומשתמשים באנרגיה הזאת כדי להתקדם זה יכול להיבא לתובנות

מניפולציות
נסיגת מרקורי היא כר פורה לכל השקרנים של העולם - מעמידי פנים, קאטפישרים, מתחזים, גאזלייטרים - וכל ההתנהגויות המטעות עלולות להתרבות. מילא זה, אבל בגלל הנסיגה אנחנו גם בעצמנו מפוזרות יותר מעופפות יותר ופחות מרוכזות, כך שיהיה לנו יותר קשה לזהות אם מישהו באמת מנסה לעבוד עלינו או לרמות אותנו. תקשיבו יותר לאינטואיציה ופחות למילים שנאמרות, שלא תסיימו בחיים אתגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully