זוג עושה סקס במיטה. ShutterStock
ShutterStock

שלא תדעי איזה 12 לכלוכים מסתתרים ממש טוב במיטה שלך

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 14:43

המטלה העיקרית שמפיל עלינו חג הפסח (חוץ ממצות) הם הנקיונות האובססיביים שצריך לעשות כדי להיפטר מכל פירור חמץ בבית. אבל ניקיון צריך לעשות בכל תחומי החיים, אלה הדברים שצריך לנקות מהזוגיות וחיי המין שלכם

המזלות שחולים על סקס/Tiktok.com/@asknikkibee

חג הניקיונות בפתח, ואלוהים יודע שחוץ מפירורים של חמץ בכל מיני פינות, יש עוד המון סרחי עודף שכדאי לנקות מהחיים שלנו. הממשלה, למשל, פחמימות ריקות - ועוד כמה דברים שמשפיעים על התפקוד המיני שלהם ללא ידיעתם. יש לנו הרבה הרגלים רעים שקשה להיפטר מהם, כולל כאלה שאנחנו אפילו לא מודעים אליהם, שפוגעים בחיי המין והזוגיות שלנו לאורך זמן.

לדוגמה - רוב מערכות היחסים מתחילות עם שני בני זוג שרוצים אינטימיות פיזית, אבל רובם עןברים אחרי כמה שנים ממצב ירח דבש לחיי מין בלתי מספקים. לעתים קרובות זו אשמת אחד מההרגלים הרעים הללו:

"מוחקת טלפונים של אקסים": שני דפני גולדשטיין פותחת על זוגיות
"השאיר אותי באמצע הכביש כי אני נראית רזה יותר בתמונות שלי"
קוקו הייתה במיטה עם גברים מ-40 מדינות כולל ישראל - זה המנצח
אישה שנישאה לעצמה בטקס חתונה מושקע, פותחת את היחסים

שמירה על שגרת אימונים בחורף. יחצ,
שמירה על שגרת אימונים בחורף/יחצ

נקו חוסר תקשורת
אחד הדברים הראשונים שמושפעים מחוסר תקשורת זוגית הוא חיי המין. אל תפסיקו לתקשר - שתפו את הרגשות, הפחדים והכאבים שלכם. דברו על מערכת היחסים לעתים קרובות. דברו על חיי המין שלכם, מה אתם אוהבים ומה עושה לכם את זה. דברו גם במהלך סקס ואל תשתקו לעולם. מה שלא תעשו, לעולם אל תפסיקו לתקשר, במיוחד אם יש משהו בחיי המין שלכם שמפריע או חסר, או שיש לך רעיונות לגבי דברים חדשים שתרצה לנסות. טיפ: תתחילו את המשפטים שלכם ב"אני", ולא ב"את" או "אתה".

נקו ביקורת עצמית
המסרים השליליים שאתם אומרים לעצמכם, או שומעים מאחרים על הגוף שלכם עושים הבדל גדול בתחושה שלכם עם הגוף שלכם וגם בתשדורת שאתם משדרים כלפי חוץ. כשהמסרים האלה שליליים, הדימוי העצמי שלך חוטף מכה, וכך גם החשק המיני שלך. אם מוד ברירת המחדל שלך הוא לרדת על עצמך, חשוב מאד לשבור את ההרגל הזה ולנסות להתמקד במה שאתם אוהבים בעצמכם. לדאוג לעצמכם מכל הבחינות, ולבלות זמן עם אנשים שגורמים לכם להרגיש טוב.

נקו זמן מסך
להיות דבוק לסמארטפון יכול לפגוע בחשק המיני "מחשבים וטלפונים פשוט מסיטים את דעתכם אחד מהשני" אמרה המטפלת המשפחתית והנישואים המוסמכת שרון גילכרסט "במיוחד כשהם נכנסים לתוך המיטה אתכם. זה כמעט בלתי אפשרי להיכנס להד-ספייס סקסי כשלפני שתי שניות הגבת למייל מהבוס."

נקו אימונים
חוסר בפעילות גופנית מספקת יכולה להפחית את החשק המיני, אבל גם יותר מדי פעילות גופנית יכולה להזיק. למרות שכושר עוזר לאנשים להרגיש סקסיים, פעילות יתר עלולה להביא לתוצאה גרועה. מעבר למחשבות טורדניות ואובססיביות על האימון הבא, מעבר לתשישות כרונית שנגרמת מיתר פעילות, יותר מדי אימונים קשורים לעיתים להופעה של הפרעת גוף דיסמורפית, שיכולה להכניס את הגוף למצב מטאבולי שלילי שמשפיע על החשק המיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פורנו. ShutterStock
פורנו/ShutterStock

נקו הזנחה רפואית
יותר מסתם פעילות גופנית ואכילה בריאה, ששניהם יכולים להיות גורמים עצומים בהשפעה על חיי מין נשואים. לאחרונה, התגלה קשר בין ירידה בחשק המיני ודיכאון. לבין מחסור בפרוגסטרון. גם סתם עלייה במשקל עלולה להרוס את חיי המין אבל לא מהסיבות החיצוניות. גם אם בן הזוג ממשיך להימשך, בעיות ביטחון עצמי וספק לגבי האטרקטיביות שלנו עלולים להשפיע על החשק המיני שלך.

נקו שינה משותפת
זה בסדר אם מדי פעם ילד יתגנב למיטה של ההורים במהלך סופת רעמים או אחרי סיוט. אבל כשזה הרגל, זה יכול ליצור בעיות בחיי המין שלכם. חדר השינה צריך להיות שמור לבני הזוג ולפעילויות זוגיות.
גם לישון עם חיות המחמד יכול להוביל לאפקט דומה. זוגות נוטים פחות להיות אינטימיים אם חיית המחמד שלהם נמצאת איתם במיטה.

נקו צפייה בפורנו
יש אנשים שטענו שפורנו הציל את חיי המין שלהם, אבל אין נתונים שתומכים בכך. מה שהנתונים כן אומרים בבירור הוא שאלפי. מערכות יחסים נהרסו בגלל עיסוק אובססיבי בפורנו. זה מרחיק ומפלג, ואם אתם נאבקים בהתמכרות כזו אתם לא לבד. עשו מה שאתה יכולים כדי לקבל עזרה.

נקו צפייה בחדשות
צפייה בחדשות מהמיטה, במיוחד חדשות רעות וקשות כמו שיש לנו עכשיו, יכולה באמת להרוג את מצב הרוח הסקסי של כל אחד ואחת. אפילו לא צריך להסביר למה.

תנמיכו ציפיות
תנמיכו ציפיות. יכולות להיות ציפיות לא ריאליות, לא ליפול למקומות פנטזיונרים, כי ההתרסקות עלולה להגיע חזק מכפי שחשבתם. במיוחד כשהנסיגה במזל טלה, היזהרו מאימפולסיביות האופיינית לו.

אישה אוכלת צלעות. ShutterStock
תרגיעו עם הג׳אנק/ShutterStock

נקו את האכילה
אם אתם חובבי ג'אנק פוד, או ממלאים את הגוף שלכם בהרבה פחמימות מזוקקות, סוכרים פשוטים ושומן רווי וטרנס, בסופו של תהליך זה יכול להאט את זרימת הדם ולהשפיע על הביצועים במהלך יחסי מין. נסו להמעיט בזבל ואיכלו שפע של פירות, ירקות וחלבון על בסיס צמחי (אגוזים, שעועית וטופו), ותקבלו בונוס: יותר אנרגיה לסקס, יותר חשק מיני, ואפילו יותר אורגזמות.

נקו מלח
אם מזונות מלוחים הם חלק קבוע מהתזונה, יש לך סיכוי גבוה יותר ללחץ דם גבוה מדי, שגם הוא יכול להוריד את החשק המיני שלך ולפגוע בזרימת הדם, בזיקפה, וכולי. נקו מהתזונה שלכם מזונות מעובדים ארוזים מראש, שלעתים קרובות יש בהם המון נתרן, ושימו לב כמה מלח אתם מוסיפים ליד השולחן. נסו להחליף את הטעמים המלוחים בעשבי תיבול ותבלינים.

נקו סטרס
אין אויב גרוע יותר מסטרס במיטה. כעס, מתח, ודאגה שוחקים אותך מכל בחינה אפשרית, ושמחת החיים והחשק המיני סובלים ראשונים. כאשר הגוף ממוצף בהורמוני לחץ לפרקי זמן ארוכים, זה פוגע בבריאות וגם מוריד את הצורך, החשק והרצון שלך לקיים יחסי מין. כדאי מאד לנסות להבין מה מלחיץ כדי שתוכלו לחשוב על הדרכים הטובות ביותר להתמודד ולמזער את זה -זה גם רעיון טוב לפנות זמן להליכה בפארק, שיעור יוגה או סטנדאפ. צחוקמשחרר הורמונים שסותרים ומאזנים את הורמוני הסטרס. אם לא תצליחו להתמודד לבד, כדאי לפנות לייעוץ מקצועי.

נקו עייפות
לא מספיק שינה יכולה להיות הסיבה מאחורי יצר מיני ירוד. בגלל שינויים ברמות ההורמונים שגורמים לירידה בחשק המיני. מחסור בשינה יגרום לך להרגיש נורא, מה שכנראה אומר שלא תהיה לך מצב רוח לכלום, לא רק לסקס עם בן הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully