סקס. ShutterStock
ShutterStock

מחקר "הוכיח" שגברים גרועים במיטה. יכולתם פשוט להאמין לנו

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 8:43

חבל באמת שהיה צריך לחכות עד שגבר יגיד את זה, ויגבה במספרים, כי נשים טוענות את זה כבר שנים, באופן ישיר, בעקיפין, ובאמצעות תלונות בלתי פוסקות. אבל לא חשוב שמות - העיקר שעכשיו כולנו מיושרים עם המציאות - מחקר הוכיח את מה שידענו תמיד - גברים גרועים במיטה

טריילר הסרט "איך לעשות סקס"/באדיבות קולנוע חדש

בחורים שאוהבים להתפאר בכישורי חדר השינה שלהם אולי ירצו לעטות קפוצ'ון עכשיו, כי המדע הוכיח זה עתה לראשונה שגברים אלה חיים בסרט, ואינם כה מוצלחים במיטה כפי שהם היו רוצים להאמין בינם לבין עצמם. מחקר חדש שנערך על ידי פסיכולוגים מאוניברסיטת רוטגרס מצא שנשים עם בנות זוג נשים נוטות ליהנות מאורגזמות עקביות ותר מאשר נשים עם בני זוג גברים.

תגובת נשים בכל העולם: "לאאא וואללה!"

מחקרים קודמים הראו בעקביות שגברים מגיעים לאורגזמה במהלך פעילות מינית בהשוואה לנשים. כעת הנתונים החדשים שפורסמו ב-Social Psychological and Personality Science מצביעים על כך שפער האורגזמה הגדול בין גברים לנשים מושפע גם מהמין של הפרטנר המיני שלהן. זוהי עדות נוספת ל"פער האורגזמה" שמראה שגברים כמעט ולא מדלגים על שיא באקטים אינטימיים, בעוד שלנשים זה קורה כל הזמן.

"מוחקת טלפונים של אקסים": שני דפני גולדשטיין פותחת על זוגיות
הנסיגת החלה: 8 טיפים שיעזרו לאהבה שלכם לשרוד את מרקורי
שלא תדעי איזה 12 לכלוכים מסתתרים ממש טוב במיטה שלך


המחקר קבע כי לנשים שמקיימות יחסי מין עם נשים יש סיכוי גבוה יותר לצפות לגירוי דגדגני סביר, אשר מוביל לאורגזמה נשית: "מחקר זה תורם להבנת פערים ואי-שוויון מגדרי", אמרה בהצהרה מחברת המחקר גרייס וצל, חוקרת פסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת רוטגרס. "זה גם שופך אור על מדוע קיים הפער, ואיך ציפיות שונות למין עם גברים ונשים מסביר את ההבדלים הללו".

זוג במיטה. ShutterStock
גברים לא מדלגים על שיאים - לנשים זה קורה כל הזמן/ShutterStock

בעבר 95 אחוז מהגברים ההטרוסקסואלים אמרו שהם בדרך כלל או תמיד מגיעים לאורגזמה בעת קיום יחסי מין, לעומת רק 65 אחוז מהנשים הטרוסקסואליות, על פי מחקר משנת 2017 של למעלה מ-50,000 אנשים. רוב הנשים צריכות לפחות מידה מסוימת של גירוי דגדגן כדי להגיע לאורגזמה, עם נתונים סטטיסטיים שמראים שבין 70 ל-90 נשים אינן יכולות לאורגזמה מחדירה בלבד. אמנם מחקר זה עשוי להתפרש כאומר שסקס עם גברים גרוע יותר מאשר עם נשים, אך החוקרים מקווים רק להדגיש את הבעיות הנלוות למערכות יחסים הטרוסקסואליות בחדר השינה.

זו לא הפעם הראשונה שחוקרים רפואיים מצאו שנשים שעושות סקס עם נשים אחרות נהנות מאורגזמות רבות יותר ואיכותיות יותר מאשר אלו ששוכבות עם גברים סטרייטים. המחקר של 2018 גם מצא שאין אף קבוצה של אנשים שמקבלת פחות סקס אורגזמי מאשר נשים שחולקות מיטה עם גברים הטרו.
גם במדיה החברתית הנתונים "לא הפתיעו" נשים שמתלוננות על חוסר שביעות רצון מבני זוגן הגברים "במשך שנים". "אנחנו מספרות להם את זה כבר עידנים!! אולי עכשיו, כשמדען גבר אומר את אותו הדבר ומציג הוכחה לכך, הם יקשיבו", זעמה מישהי בפייסבוק. "ספרו לנו משהו שאנחנו עדיין לא יודעות," לעגה אחרת. בינתיים, נראה שגברים מתקשים לקבל את הנתונים, וחלקם כבר הכריזו עליהם כ"בולשיט" וכן טוענים שמעולם לא קיבלו תלונות בחדר השינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully