גבר ואישה במיטה. ShutterStock
ShutterStock

אחרי שהשתמשה במין כצורה של שליטה הגיעה לסף התאבדות

15.4.2024 / 7:43

צעירה בת 35 בשם אמנדה נפתחה לאחרונה בפודקאסט וסיפרה איך ההתמכרות למין השתלטה על חייה ודחפה אותה לסף התאבדות, כי האובססיה שלה לאינטימיות נתנה לה אשלייה של תחושת אהבה

המזלות שחולים על סקס/Tiktok.com/@asknikkibee

צעירה בת 35 בשם אמנדה נפתחה לאחרונה בפודקאסט "כולנו מטורפים" עם המנחה דבורה רולוף, על איך האובססיה שלה לאינטימיות נתנה לה אשלייה של תחושת אהבה, וכמעט גרמה לה להתאבד.
אמנדה - שביקשה להישאר בעילום שם חלקי - ציינה שבצעירותה קפצה ללא הרף ממיטה למיטה לאחר שהחבר הראשון שלה עזב אותה כשהייתה בת 26, וייחסה את אורח החיים הפעיל מינית לילדות שלה.

תהיי נודלמן לא פולק: ככה תדעי אם שחררת את האקס ועברת הלאה
מעושנת הפוכה, אייליינר קורטדו: 3 לוקים מעלפים לפסח פרוע
מחקר "הוכיח" שגברים גרועים במיטה. יכולתם פשוט להאמין לנו


היא סיפרה שהיא גודלה על ידי אם חד הורית שלעתים קרובות הייתה "קרה" כלפיה "אני יודעת שהרבה מזה נובע מאמא שלה ואז מאמא של אמא שלה, זה פשוט מעגל קסמים גרוע", אמרה. לטענתה מערכת היחסים שלה עם אמה גרמה לה "להימשך לרעילות" כשזה הגיע לגברים, תוך שימוש במין כצורה של "שליטה" כדי לקבל את מנת האהבה שהייתה זקוקה לה.

גבר ואישה במיטה. ShutterStock
"התנהגתי בצורה מאוד לא אחראית ופגעתי באנשים"/ShutterStock

אמנדה פירטה את החוויה שלה עם החבר הראשון שלה, שאותו היא כינתה "E". לדבריה היה להם קשר של פרידות מרובות במשך 12 שנים, ויחסים שהיא תיארה כ"אגרסיבים" עקב בעיית השתייה של E. מערכת היחסים הפכה מהר מאד לרעילה מכיוון שלא הייתה שם אהבה. בסופו של דבר היא הרתה, אולם היא איבדה את התינוק ו-E עזב אותה. ברגע שהוא עזב, אמנדה ניסתה להקל על הכאב של אובדן בנה על ידי קיום יחסי מין עם כל מי שנקרה בדרכה.

"פשוט התנהגתי בצורה מאוד לא אחראית כי פגעתי באנשים שבאמת לא היו צריכים להיפגע", אמרה, והמשיכה: "זה היה רק ​​בשביל הסיפוק של לקחת את השליטה על הגוף גלי בחזרה ולהזין את האגו שלי וכל מה שהרגשתי שאיבדתי כל כך הרבה זמן. הייתי פשוט על הפנים, בלשון המעטה, ובמקום מאוד מאוד נמוך, הרגשתי שאני פשוט שורדת, מסתדרת, עושה מה שאני צריכה לעשות ומאוד חסרת רגש או תחושה."

שנתיים לאחר מכן לאחר הפרידה שלה E, היא החלה "מצב" עם אדם בשם M. עם זאת, היא המשיכה לקיים יחסים עם אנשים אחרים באותו זמן והיא שמרה את זה בסוד מפני M, שנפרד ממנה לאחר שנודע לו על העניינים.

"זה היה הסוף. הייתי בהיסטריה, ממש הרגשתי שאני מאבדת את זה. הרגשתי מאוד אובדנית" הודתה אמנדה "אני מאוד תקועה באגו שלי לצערי, וזו אחת הסיבות בגללן אני מכורה למין, יש לי אגו ענקי, מסתבר, וברגע שהוא נפגע ככה, זה היה כל כך מרסק שלא רציתי לחיות יותר", היא אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully