ריהאנה. GettyImages
GettyImages

עד עכשיו היא הרימה לכן, עכשיו הגיע הזמן שירימו לה חזרה: רירי עושה ציצי

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 8:57

עד היום היא הרימה לנו, עכשיו הגיע הזמן להרים לה בחזרה: הזמרת ריהאנה הודתה בווידוי חושפני שמאז שילדה היא חולמת על הרמת חזה ללא שתלים "רוצה שיחזרו לאיפה שהם היו פעם - ליד הכתפיים". כל מה שצריך לדעת על הרמת חזה אחרי לידות

ריהאנה/gettyimages

ריהנה בווידוי חושפני בלילה שאחרי תום שבוע האופנה במילנו, ריהאנה נתנה למראיין הסטייליסט את הכל, בראיון חושפני ובווידוי של 90 דקות חשפה הזמרת ריהאנה בגילוי לב ובפתיחות כי אחרי הלידות כאשר הגוף שלה השתנה, החלום היחידי שיש לה זה להרים את החזה למקום שבו היה קודם - צמוד לכתפיים. עוד שיתפה כי אין בכוונתה להוסיף שתלים, כל שהיא רוצה זה להרים את החזה שיהיה במקומו הטבעי.

הלילה שאחרי שבוע האופנה במילנו, שלוש לפנות בוקר התראיינה הזמרת ריהאנה בראיון גלוי ובווידוי אישי, גם המראיין וגם היא הורידו את הנעליים וישבו בשיחה משוחררת על כל הדברים הכי לא רשמיים, היא סיפרה את כל השתלשלות הקשר שלה עם בן זוגה הראפר "אייסאפ רוקי" המשיכה וסיפרה על מערכת היחסים שיש לה עם גופה, שם העלתה כאפשרות את הניתוח אותו היא מתכננת לעבור וזה יהיה הרמת חזה בלבד. כאשר המראיין לא היסס ושאל אותה במהלך הריאיון, על איזה ניתוח פלסטי היא מפנטזת, ריהאנה ענתה, "אני רוצה שהציצים שלי יהיו מוצמדים בחזרה לכתפיים שלי, בדיוק איפה שהם היו פעם, אני לא רוצה שתלים. אני רק רוצה הרמה".

כשזה "סלב" הרשת גועשת - כשהפוגע אנונימי, התיק נקבר במשטרה
שכחי כל מה ששמעת על סרומים - את הפרט הזה את חייבת לדעת
"הם לחשו והיו במיטה": סערת רשת סביב הנשיקה בפה של אורי נגר ובתו

ריהאנה. GettyImages
״רק רוצה להחזיר את הציצים לאיפה שהם היו פעם״/GettyImages

היא הוסיפה כי קודם היא צריכה לחקור את הפרוצדורה ולהבין עוד מידע ופרטים והיא שמעה שזה משאיר צלקות, והיא לגמרי בסדר עם זה. מאידך, היא חידדה כי היא לא רוצה לעבור ניתוח מתיחת בטן וזאת כי אינה מעניינת להסתובב עם צלקת בבטן וטבור שיעוצב לה מחדש. עוד הוסיפה שהיא פוחדת מסכין המנתחים, לכן ציינה כי אם עליה לבחור ניתוח פלסטי אחד, יהיה זה הרמת חזה, כי את הישבן היא יכולה לעצב באמצעות תרגילי כריעה.

באותו ריאיון גלוי, שיתפה ריהאנה עד כמה ההיריון השני שינה לה את הגוף ואף הוסיפה כי בחלקו השלישי של ההיריון, עניין הצלוליט זה לא צחוק. פתאום הופיעו בליטות שמעולם לא היו וזה מצטבר באזור הירכיים כי כל מרכז הכובד הוא שם כדי לשאת את הרחם והתינוק. בראיון מהעבר אשר נתנה למגזין "ווג" ציינה כי הגוף שלה עובר תהליכים מדהימים בהיותה בהריון והיא אינה מתכוונת להתבייש בזה. ולמרות שהיא מאמינה שאף אחד לא צריך לעבור שינויים חיצוניים, עבור חלק זו יכולה להיות הבחירה הנכונה וזה מה שיפה בעידן שלנו, שבו הכל גלוי וכולם מדברים בלי בעיה על הפרוצדורות שהם עוברים.

ריהאנה לא לבד: רק לאחרונה שיתפה השחקנית מייגן פוקס את ההיסטוריה הניתוחית שלה, מייגן אישרה כי עברה ניתוח הגדלה בגיל צעיר ואחרי שסיימה להניק את הילדים שלה, הקטינה אותם מחדש, עוד שיתפה כי גם האף שלה מנותח מס' פעמים אבל מגיל 23 כבר לא נגעה באפה. לאחרונה עברה מייגן עוד ניתוח, אותו לא ממש חשפה. יחד עם זאת, התופעה עולה שלב והידוענים אינם מסתירים והפכו את ההליכים הללו ללגיטימיים.

ריהאנה העלתה לסדר היום נושא מאוד משמעותי מסביר ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית. נשים רבות עוברות שינוי פיזי מאוד גדול במהלך ההריון ולאחריו. ההריון, ההנקה והלידה, מותירים חותם על השדיים, והם נשארים עם עור רפוי, מתרוקנים וצונחים, מופיעים סימני מתיחה וחוסר גמישות, דבר אשר מעורר במקרים רבים חוסר שביעות רצון של האישה מגופה ועלולים אף לפגוע בביטחון העצמי שלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה עושים? מרימים! -
ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית מסביר: כאשר האישה מרגישה כי היא לא אוהבת את מראה השדיים והתרוקנותם בעקבות הלידה, החזה לא שמר על צורתו המקורית ונותר נפול ורפוי. לעתים הצניחה מתבטאת בעודפי עור וזה תלוי גם בגיל וכמובן באלסטיות של העור עד כמה הוא יכול להתכווץ בחזרה. אצל חלק מהנשים יישארו לעיתים סימני מתיחה, שהרי בזמן ההיריון החזה מתמלא ומתנפח, מכין את עצמו להנקה ולכן אחרי תקופת ההריון ובוודאי לאחר הנקה, הוא מתכווץ בחזרה.

קיימים מצבים שונים המאפיינים את השינוי בשדיים לאחר לידה / הנקה לצד דרגות שונות של נפילת השד. התרוקנות קוטב עליון של השד, או שדיים נפולים, לכל אחד מהם נדרשת טכניקה אחרת של ניתוח והתייחסות ומכאן חשיבות ההתייעצות עם מומחה שצבר ניסיון. כיום ישנן כמה טכניקות לניתוח הרמת חזה, וכל אחת מהן תתאים לסוג מסוים של מבנה שד, מבנה גוף ופרופורציות הגוף של המטופלת.
לעיתים קרובות ניתוח הרמה בלבד לא מספיק, ויהיה צורך להשתמש גם בשתל סיליקון על מנת לתת נפח טוב לקוטב העליון של השד. זוהי הרמה אשר מלווה בהגדלה.

מתי כדאי לעבור ניתוח הרמת חזה בלבד? ניתוח הרמת חזה (מסטופקסיה) מיועד לעצב את מראה השד והמעטפת שלו, למקם מחדש את הפיטמה והעטרה, ולעצב את השד במראה עגלגל, אסתטי ונשי.
ניתוח הרמת חזה מבוצע על ידי רופא מומחה בכירורגיה פלסטית בלבד, ומצריך תיאום ציפיות ושיתוף פעולה של המנותחת. מדובר בניתוח שכיח מאוד, אשר לעתים מבוצע בשילוב עם הגדלת שדיים באמצעות שתלי סיליקון. מסתבר שניתוח להרמת חזה, מקבל מקום גבוה מאוד של שביעות רצון מהתוצאה בקרב המנותחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully